ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟΥ (ΕΚΔΡΟΜΗ Γ ΤΑΞΗΣ)

ΠΡΑΚΤΙΚΟ

ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟΥ

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΤΗΣ “ELVIAL”

2EE

Την Τετάρτη 31/1/2023 το σχολείο μας φιλοξενήθηκε στο Βιομηχανικό πάρκο της εταιρείας ELVIAL στον Παντελεήμονα Κιλκίς.
Εντυπωσιαστήκαμε από την ζεστή υποδοχή και την εξαιρετική ξενάγηση στις καινοτόμες εγκαταστάσεις. Παρακολουθήσαμε όλη την παραγωγική διαδικασία : από τους κυλίνδρους Αλουμινίου,μήτρες που χρησιμοποιούνται για τη διέλαση του αλουμινίου ,τη διέλαση προφίλ,την επιφανειακή κατεργασία για καθάρισμα και βαφή των προϊόντων μέχρι και την συσκευασία τους .
Οι μαθητές μας πληροφορήθηκαν πως ένας βιομηχανικός χώρος σέβεται την φύση και τον άνθρωπο δημιουργώντας μια πρότυπη μονάδα παραγωγής και ρομποτικής διαχείρισης.
Ευχαριστούμε ιδιαίτερα
1. Αθηνά Νουσιοπούλου – Corporate Communications & ESG Officer
2. Στέφανος Σφήκας – Διευθυντής Παραγωγής
3.Νίκος Κυριακού – Πολιτικός Μηχανικός, Technical Manager
4.Πάρις Καζάκης – HR Manager

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΟΣ E.S.A.

CLIMATE DETECTIVES

Ντετέκτιβ του κλίματος είναι ένα σχολικό πρόγραμμα για μαθητές ηλικίας 8 έως 15 ετών που υλοποιείται από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Διαστήματος (ESA) σε συνεργασία με τα εθνικά γραφεία ευρωπαϊκών διαστημικών εκπαιδευτικών πόρων (ESEROs) σε όλη την Ευρώπη. Από το 2022-2023, το Climate Detectives είναι επίσης ανοιχτό για μαθητές έως 19 ετών.

Σε αυτό το πρόγραμμα οι μαθητές θα αναλάβουν το ρόλο των ανιχνευτών του κλίματος, ενώ παράλληλα θα μάθουν για το περιβάλλον της Γης. Για το σκοπό αυτό θα εντοπίσουν ένα τοπικό κλιματικό πρόβλημα (Φάση 1), να το διερευνήσουν χρησιμοποιώντας πραγματικές δορυφορικές εικόνες ή τις δικές τους επίγειες μετρήσεις (Φάση 2), και, τέλος, να προτείνει δράσεις για τη μείωση ή την παρακολούθηση του προβλήματος. Στο τέλος οι μαθητές θα μοιραστούν τα αποτελέσματά τους με την κοινότητα των Climate Detectives της ESA στην πλατφόρμα του έργου (Φάση 3). Με αυτόν τον τρόπο όλοι μπορούν να μάθουν από την εργασία τους και οι μαθητές μπορούν επίσης να ευαισθητοποιήσουν τους πολίτες για το πρόβλημα που διερεύνησαν.
H 1η Δραστηριότητα ολοκληρώθηκε από τους μαθητές του Γ1 όπου μεταποίησαν μία κανονική κάμερα web σε κάμερα υπερύθρων ώστε μέσα από την δραστηριότητα αυτή να καταλάβουν τον τρόπο λειτουργίας των
δορυφόρων που παρατηρούν την υγεία της βλάστησης και τις μεταβολές της.Συγκεκριμένα φωτογραφίζοντας ένα αληθινό φυτό και ένα πλαστικό (νεκρό) φυτό διαπίστωσαν την διαφορετική ανακλαστικότητα στο φάσμα των υπερύθρων που έχουν τα δύο φυτά. Τα φυτά έχουν έναν ιδιαίτερο τρόπο ανάκλασης της ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας. Η χλωροφύλλη στα φυτά απορροφά το φως για να πάρει ενέργεια για τη διαδικασία της φωτοσύνθεσης. Αλλά μόνο το κόκκινο και μπλε μέρος του απαιτείται ορατό φως(tο πράσινο φως αντανακλάται, γεγονός που εξηγεί γιατί τα φύλλα μας φαίνονται πράσινα).Το υπέρυθρο φως δεν χρειάζεται για τη φωτοσύνθεση, επομένως το μεγαλύτερο μέρος του φωτός ανακλάται από την κυτταρική δομή του φύλλου για αυτό και το αληθινό φυτό φαίνεται λαμπρότερο στις φωτογραφίες.

Φωτογραφία με φίλτρο υπερύθρωνΦωτογραφία με καμερα χωρις φίλτρο υπερύθρων

ΑΥΛΗ ΠΑΓΟΔΡΟΜΙΟ

1αΣήμερα Τρίτη 23/1/2023 που λειτούργησε το σχολείο μετά τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες του τριημέρου, η κατάσταση στον προαύλιο χώρο και στην είσοδο του σχολείου ήταν δύσκολη και επικίνδυνη για τα παιδιά. Οι υπηρεσίες του Δήμου δεν είχαν προβεί στον αποχιονισμό του χώρου. Ιδιαίτερα σε κάποια σημεία η αυλή ήταν παγοδρόμιο με αποτέλεσμα να δυσκολεύονται να την διασχίσουν τα παιδιά. Ευτυχώς οι καθηγητές ήταν νωρίς στο σχολείο και καθάρισαν το χώρο. Επίσης χρησιμοποίησαν το αλάτι που είχε αφήσει ο Δήμος ,στα σημεία που είχαν μετατραπεί σε παγοδρόμια. Το σχολείο με την βοήθεια των καθηγητών μετατράπηκε σε ένα ασφαλές περιβάλλον.
3α2α

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΡΑΣΗΣ

222

Την Δευτέρα 18/12/2023 πραγματοποιήθηκε δράση -ενημέρωση από την Ελληνική Ομάδα Διάσωσης σχετικά με την παροχή πρώτων βοηθειών, ΚΑΡΠΑ και χρήσης απινιδωτή.
Η παρουσίαση έγινε στο χώρο συγκέντρωσης του Γυμνασίου και συμμετείχαν και οι τρεις τάξεις.
Είχε επίσης και βιωματικό χαρακτήρα.
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΜΟΑΒΙΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

1222222

LINKS (WEBEX) ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

1111Webex Personal Rooms in Webex Meetings

ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ-link
1
ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
https://minedu-secondary.webex.com/meet/mariavas81
2
ΓΚΟΣΠΟΔΙΝΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ

3
ΔΗΜΖΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ
https://minedu-primary.webex.com/meet/chrisdimza
4
ΕΥΘΥΜΟΓΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
https://minedu-secondary.webex.com/meet/eefthymogl
5
ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
https://minedu-secondary2.webex.com/meet/altheodor
6
ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
https://minedu-secondary2.webex.com/meet/maritheo
7
ΚΕΚΕΛΕΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
https://minedu-secondary2.webex.com/meet/evkekeleki
8
ΜΕΡΚΑΤΑ ΑΘΗΝΑ
https://minedu-secondary2.webex.com/meet/atmerkata
9
ΜΕΤΑΞΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
https://minedu-secondary2.webex.com/meet/ametaxa
10
ΜΟΑΒΙΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
https://minedu-secondary2.webex.com/meet/moavinis
11
ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
https://minedu-secondary2.webex.com/meet/parpapageo
12
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΜΩΥΣΗΣ
https://minedu-secondary2.webex.com/meet/mopapadop
13
ΤΖΗΜΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ
https://minedu-secondary2.webex.com/meet/gtzimou
14
ΧΑΤΖΗΑΠΟΣΤΟΛΙΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ
https://minedu-secondary2.webex.com/meet/dhadjiap

Χριστουγεννιάτικες Εκδηλώσεις 22/ 12/ 2023

1Ε

2Ε

3Ε

5Ε

6Ε

Εκδήλωση για τα χιλιάδες παιδιά που έχουν χάσει την ζωή τους στον πόλεμο στην ΓΑΖΑ

1Γ

Η Σιωπή και η Αδιαφορία, μπροστά στην δολοφονία χιλιάδων μικρών παιδιών, δεν δείχνει Ανθρωπιά αλλά Συνενοχή.
Εμείς λοιπόν οι Μαθητές και οι Καθηγητές του γυμνασίου Καμπάνη,
Ενώνουμε την μικρή φωνή μας μαζί με τους διεθνείς οργανισμούς
(ΟΗΕ—UNICEF—ΓΙΑΤΡΟΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ—ΓΙΑΤΡΟΙ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ—
ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΡΥΘΡΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ—ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΜΝΗΣΤΙΑ κλπ) και φορείς (ΟΛΜΕ— ΕΛΜΕ Κιλκίς—διάφοροι σύλλογοι).
Και ζητούμε να σταματήσει η καταστροφή και η απώλεια της ζωής χιλιάδων άμαχων ανθρώπων , ανάμεσά τους, ενός μεγάλου αριθμού παιδιών.

ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΔΥΝΑΤΑ
ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΝΕΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΓΑΖΑ
Ζήτω η ειρήνη!
Ζήτω η φιλία των λαών!
Να σταματήσει εδώ και τώρα ο πόλεμος!
2Γ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ

2Σ
Την Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου οι μαθητές του Γυμνασίου Καμπάνη επισκέφτηκαν το Σιδηροδρομικό Μουσείο Θεσσαλονίκης.
Η επίσκεψη περιλάμβανε πολλές διαδραστικές δραστηριότητες, όπως η λειτουργία χειροκίνητης δρεζίνας, πλατφόρμας μεταφοράς βαγονιών, κ.α. Επισκέφτηκαν διάφορους τύπους βαγονιών και μηχανών, εργαλείων και μηχανημάτων, καθώς και το κτίριο της Στρατιωτικής Στάσης με το ιδιαίτερο αρχιτεκτονικό στυλ σχεδιασμένο από τον Pierro Arrigoni.
Η λειτουργία και ο ρόλος των εκθεμάτων εξηγήθηκε εξαιρετικά από τους εθελοντές του Συλλόγου Φίλων Σιδηροδρόμου, των οποίων το πάθος και ο σκοπός είναι η συντήρηση των ιστορικών εκθεμάτων και η διάδοση της αγάπης τους για τα τρένα. Τους ευχαριστούμε θερμά.
1Σ3Σ6Σ

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση