CYBER ALERT Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο

33

Την ΠΈΜΠΤΗ 3/4/2024 πραγματοποιήθηκε ενημέρωση στο σχολείο μας από εκπρόσωπο της Διεύθυνσης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος ,για τους κινδύνους του διαδικτίου,τις ηλεκτρονικές απάτες και το cyberbulling
Περισσότερα για την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο στο www.cyberkid.gov.gr ή κατεβάζοντας την εφαρμογή Cyberkid.
11

222

33333

ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟΥ

ΠΡΑΚΤΙΚΟ 1ΠΡΑΚΤΙΚΟ 2

Εορτασμός 25ης Μαρτίου

1212111111111 1

Με λαμπρότητα γιορτάστηκε στο σχολείο μας η επέτειος της Εθνικής Εορτής της 25ης Μαρτίου.

Οι μαθητές μας με την καθοδήγηση της κ.Κεκελέκη Ευαγγελίας και κ.Μοαβίνη Δημητρίου, ετοίμασαν και παρουσίασαν ένα πρόγραμμα που περιλάμβανε αφηγήσεις, δραματοποίηση, τραγούδια και οργανική μουσική.
Οι εορτασμοί συνεχίστηκαν ανήμερα της 25ης Μαρτίου. Πανηγυρικό λόγο εκφώνησε ο κ. Νικόλαος Σταυρόπουλος στο Ναό του Αγίου Αθανασίου Καμπάνη και ακολούθησε παρέλαση Γυμνασίου -Λυκείου συνοδεία του καθηγητή Φυσικής Αγωγής Θεοδωρίδη Αλεξάνδρου
Ιδιαίτερες ευχαριστίες στην Φιλαρμονική Ν.Σάντας για την προετοιμασία των μαθητών μας
Χρόνια Πολλά
333333

444444

5555

2222

9999

1111112

1212111111111

11ς1ς1

6666

7777

111

Το Πείραμα του Ερατοσθένη για τον υπολογισμό της ακτίνας της Γης

1 1
Και φέτος το σχολείο μας συμμετείχε στην πανελλήνια δράση με τίτλο: «Το Πείραμα του Ερατοσθένη για τον υπολογισμό της ακτίνας της Γης» που διοργάνωσαν τα Εργαστηριακά Κέντρα Φυσικών Επιστημών (Ε.Κ.Φ.Ε.)Το πείραμα πραγματοποιήθηκε την ημέρα της εαρινής ισημερίας, δηλαδή την Τετάρτη 20 Μαρτίου 2024 στον προαύλιο χώρο. Όταν ο Ήλιος έφτασε στο μέγιστο ύψος της τροχιάς του, τότε οι σκιές έγιναν ελάχιστες και οι μαθητές μέτρησαν αυτή τη φορά το μήκος της σκιάς. Η μέτρηση αυτή, σε συνδυασμό με την μέτρηση του ύψους του στατήρα που χρησιμοποίησαν οδηγεί στον υπολογισμό του Γεωγραφικού Πλάτους του τόπου μας γιατί την ημέρα της Ισημερίας αυτό ταυτίζεται με τη γωνία που σχηματίζουν οι ακτίνες του Ήλιου με τον στατήρα. Εάν λοιπόν γνωρίζουμε την απόστασή μας από τον Ισημερινό, έχοντας υπολογίσει και το γεωγραφικό μας πλάτος, μπορούμε να βρούμε με μεγάλη ακρίβεια την ακτίνα της Γης. Η ιδέα είναι παλιά αλλά εξαιρετικά ευφυής και οφείλεται στον Ερατοσθένη.

2 1
7

6

4 1
3 1

5

Επεξεργασία των δεδομένων10

9
8

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΚΙΛΚΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΒΛΙΟΣΚΕΥΗ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ.

1
243

Η τρίτη τάξη του Γυμνασίου Καμπάνη Κιλκίς πραγματοποίησε στις 11/3/2024 διδακτική επίσκεψη στη βιβλιοθήκη με σκοπό τη συμμετοχή σε δραστηριότητες με θέμα τη Μικρασιατική Καταστροφή, μέσω της Βιβλιοσκευής του Ιδρύματος Λασκαρίδη.
Στόχος των δραστηριοτήτων ήταν τα παιδιά να κατανοήσουν τα γεγονότα, να ανακαλύψουν δικούς τους τρόπους για να κρατήσουν ζωντανή την ιστορική μνήμη και να δημιουργήσουν μια νέα αφήγηση ενώ παράλληλα ερευνούν τη διαχρονικότητα, τις συνέπειες και τη διασύνδεση των ιστορικών γεγονότων της σύγχρονης εποχής.
Ήταν ένα πολύ ενδιαφέρον πρόγραμμα για να γνωρίσουν την ιστορία μέσα από τη λογοτεχνία, τη ζωγραφική και το παιχνίδι. Εφαρμόζοντας την ομαδοσυνεργατική μέθοδο, τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και προσέγγισαν το ιστορικό γεγονός βιωματικά.
Αρχικά, τα παιδιά επέλεξαν όλα κάποια σχετική ζωγραφιά που τους συγκίνησε και μίλησαν για τα συναισθήματά τους. Μετά παρακολούθησαν μια περιγραφή της Μικρασιατικής Καταστροφής και μετεγκατάστασης με λογοτεχνικές αναφορές. Στη συνέχεια ακολούθησαν αποσπάσματα από σπουδαία λογοτεχνικά βιβλία όπως της Δ. Σωτηρίου και της Φ. Στεφανίδου. Επίσης, παρακολούθησαν βίντεο με μαρτυρίες ανθρώπων συνοδευόμενων από εικόνες. Σε όλη τη διάρκεια των παρουσιάσεων τα παιδιά σε ομάδες κατέγραφαν βασικά σημεία και τα συναισθήματά τους. Ακολούθησε η παρουσίαση εικόνων από τη Σμύρνη με πολύ ωραία μουσική επένδυση.
Στο τέλος τα παιδιά σε ομάδες έπαιξαν ένα ωραίο επιτραπέζιο παιχνίδι που σκοπό είχε να δούνε πόσα άτομα θα κατάφερναν να φτάσουν ζωντανά σε παραθαλάσσια πόλη και να περάσουν στην Ελλάδα. Με τον τρόπο αυτό η μάθηση έγινε ένα συναρπαστικό παιχνίδι διασκέδασης.
Και το πιο σημαντικό ήταν ότι όλες οι ομάδες έφτιαξαν το δικό τους περιοδικό, το φανζίν, όπου έγραψαν και ζωγράφισαν τα βιώματα και τα συναισθήματά τους στην πορεία διαφυγής και μετεγκατάστασης στην Ελλάδα.
Συνοψίζοντας τα παιδιά με τη βιωματική και καλλιτεχνική προσέγγιση της ιστορίας διεύρυναν τους πνευματικούς τους ορίζοντες, αναγνωρίζοντας τη σπουδαιότητα αυτού του σημαντικού ιστορικού γεγονότος και δημιουργήθηκε ένας δίαυλος επικοινωνίας με τα ιστορικά γεγονότα, όπως καταγράφονται στην ιστοριογραφία, τις μαρτυρίες και τη λογοτεχνία.
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΚΕΚΕΛΕΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

Ενημέρωση για Οδική Ασφάλεια και Κυκλοφοριακή Αγωγή

55555

Σήμερα 5/3/2023 επισκέφθηκε τον χώρο του σχολείου μας το Τμήμα Τροχαίας Κιλκίς, το οποίο ανήκει στην Αστυνομική Διεύθυνση Κιλκίς. Σκοπός της επίσκεψης ήταν η ενημέρωση των παιδιών γύρω από το θέμα Οδικής Ασφάλειας και Κυκλοφοριακής Αγωγής και, πιο συγκεκριμένα αφορούσε στη συμπεριφορά οδηγών, πεζών και επιβατών.
222

44444
11

28/2/2023…..ΤΕΜΠΗ…..

111111
Στις 28 Φλεβάρη συμπληρώνεται ένας χρόνος από το έγκλημα στα Τέμπη που στοίχισε τη ζωή σε 57 συνανθρώπους μας, οι περισσότεροι φοιτητές και νέα παιδιά. Με δική τους πρωτοβουλία οι μαθητές και μαθήτριες του σχολικού συγκροτήματος συμμετείχαν με διαφορετικούς τρόπους και δράσεις .
ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
1)Ένας χρόνος μετά ….
Σήμερα θρηνούμε και εμείς μαζί με την υπόλοιπη Ελλάδα κάνοντας απόχή για το δυστύχημα στα Τέμπη. Το δυστύχημα στα Τέμπη του ¨23 αποτελεί ένα σημαντικό γεγονός στη σύγχρονη ιστορία της Ελλάδας.Πρόκειται για μια τραγωδία που συγκλόνισε την χώρα και είχε βαθιές επιπτώσεις στην κοινωνία και στον πολιτικό βίο.
Η Τετάρτη της 28ης Φεβρουαρίου 2023 ξημέρωσε σε μια εντελώς διαφορετική Ελλάδα.Μια χώρα που μέχρι και σήμερα βρίσκεται βυθισμένη στο πένθος,μια χώρα που προσπαθούσε να συνειδητοποιήσει τι ειχε συμβεί στα Τέμπη. Πώς συγκρούστηκαν δύο τρένα; Πώς “χάθηκαν” 57 ζωές;
Μετά το δυστύχημα άρχισαν οι συγκλονιστικές αποκαλύψεις για ασυνείδητους “υπεύθυνους”, για σύστηματα που “δεν λειτουργούσαν”,για αμέλειες και παραβλέψεις που δεν εξηγούνται με την κοινή λογική. Η σοκαρισμένη κοινή γνώμη προσπαθούσε να καταλάβει “πώς γίνεται”να κινούνται δύο τρένα στην ίδια γράμμη, στην Ελλάδα, στην Ευρώπη του ’23.
Επιπλέον άλλο ένα θέμα που μας απασχολεί, είναι το γεγονός ότι στην σκηνή του δυστυχήματος βρέθηκαν ίχνοι ξυλολίου μιας εύλεκτης ουσίας που δεν θα έπρεπε να είναι εκεί. Η μοναδική εξήγηση για την παρουσία αυτής της ουσίας είναι αν υπήρχε κρυφά στο εμπορικό τρένο.
Η αποχή του σχολειού μας σήμερα γίνεται με σκοπό να δείξουμε την δυσαρέσκεια μας και να αντιδράσουμε προς την απάθεια των πολιτικών που δεν νοιάζονται για τις χαμένες ζωές των ανθρώπων και προσπαθούν “να κουκουλώσουν” την υπόθεση
“ΕΙΤΕ ΜΕ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ ΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ
ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΧΑΣΤΕΙ”
2)28 Φεβρουαρίου σαν σήμερα πριν από έναν ολόκληρο χρόνο ράγισαν καρδιές πολλών ανθρώπων που έχασαν τους δικούς τους. Γονείς και συγγενείς αγωνιούσαν για τα παιδιά που ποτέ δεν έφτασαν στον προορισμό τους. Οι αιτίες πολλές. Η ουσία μόνο μία. Η δολοφονία 57 νέων ανθρώπων.
Έριξαν το φταίξιμο σε πολλούς μα ουσιαστικά κανένας δεν πήρε ούτε την ευθύνη, ούτε μέτρα για να μην επαναληφθεί. Οι νεκροί για μία ακόμη φορά δεν δικαιώνονται!
Κάθε σχολείο λοιπόν μαζί και το Γυμνάσιο Καμπάνης αναλαμβάνοντας δράση, παίρνει θέση στο τραγικό αυτό γεγονός. Το προεδρείο μας αποφάσισε να κάνουμε αποχή ώστε να διαμαρτυρηθούμε και να δηλώσουμε τη συμπαράστασή μας σε όλους τους συγγενείς των αδικοχαμένων επιβατών του τρένου. Εκτός αυτού όμως παρουσιάζουμε και με κάποιον τρόπο την δυσαρέσκειά μας απέναντι σε τέτοια μοιραία περιστατικά. Αισθανόμαστε τεράστιο θαυμασμό για το κουράγιο των γονιών που έχασαν τα παιδιά τους αλλά και τις αθώες μικρές ψυχούλες που έχασαν έναν ή και τους δύο γονείς τους εξαιτίας της αδιαφορίας των ιθυνόντων.
Βροντοφωνάζοντας, ζητούμε τη δικαίωση των νεκρών. Διεκδικούμε έναν δίκαιο κόσμο. Όχι στη συγκάλυψη των ευθυνών.
Τάξη Β’2
Γυμνάσιο Καμπάνης
Σχολικό έτος:2023-2024
3) Σήμερα είναι μια ημέρα πένθους για όλη την χώρα, οπού 57 ψυχές έχασαν τις ζωές τους. Στις 28 Φεβρουάριου του 2023 στην περιοχή της Λάρισας συνέβη ένα πολύ δυσάρεστο γεγονός οπού δυο τρένα συγκρουστήκαν μετωπικά από ένα φοβερό λάθος της κυβερνήσεως και όλων των μελών αυτού νου του θλιβερού γεγονότος. Πολλοί γονείς θρηνούν για τον χαμό των παιδιών τους που άσκοπα χάθηκαν μέσα στα ερείπια της επιβατικής αμαξοστοιχίας. Γι’ αυτό τον λόγο ευχόμαστε στους γονείς των αδικοχαμένων παιδιών συλλυπητήρια, να αναπαυτούν οι ζωές αυτών των παιδιών που ήταν γεμάτα όνειρα και θέληση. Ακόμα ελπίζουμε ότι κάποια στιγμή θα δικαιωθεί ο θάνατος τους.
Ως σχολική κοινότητα αποφασίσαμε να κάνουμε αποχή τιμώντας τους με συνθήματα με τη συμμετοχή όλων των μαθητών. Μετά από πολύ προσπάθεια και συνεργασία με τους καθηγητές καταφέραμε να δημιουργήσουμε ένα ωραίο αποτέλεσμα, διώχνοντας την συγκίνηση και την συμπόνια απέναντι στους γονείς των παιδιών. Τέλος ευχόμαστε να μπορέσετε να ξεπεράσετε τον πόνο και την θλίψη που σας βαραίνει όλο και περισσότερο κάθε μέρα…
Ευχαριστούμε για την ανάγνωση και την αφιέρωση χρόνου
Γυμνασιο καμπανη Β1ταξη

22222222222

333333333

44444444

5555555

666666

77777

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟΝ ΣΕΙΣΜΟΛΟΓΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

σεισμ

Στις 16/2/2024 η Α τάξη του σχολείου μας επιστέφτηκε και ενημερώθηκε για την λειτουργία του σεισμολογικού σταθμού Θεσσαλονίκης. Ο Σεισμολογικός Σταθμός του Α.Π.Θ. ιδρύθηκε το 1978 και υπάγεται στον Τομέα Γεωφυσικής του Τμήματος Γεωλογίας του Α.Π.Θ.
Αποτελεί τον κεντρικό σταθμό ενός Δικτύου  51 τηλεμετρικών σταθμών (2018), το οποίο καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος της χώρας. Το προσωπικό του Σεισμολογικού Σταθμού αποτελείται από μέλη Δ.Ε.Π. και Ε.Δ.Ι.Π. του Α.Π.Θ. και εξειδικευμένους επιστήμονες με μεγάλη εμπειρία στη διαχείριση σεισμολογικών θεμάτων, αλλά και από τους μεταπτυχιακούς φοιτητές του Τομέα Γεωφυσικής.

Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης

Οι Β και Γ τάξεις ξεναγήθηκαν στο χώρο του Αρχαιολογικού Μουσείου Θεσσαλονίκης. Το Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης είναι από τα μεγαλύτερα μουσεία της χώρας και το κεντρικό μουσείο της Βόρειας Ελλάδας. Με μοναδικές συλλογές αρχαίων αντικειμένων, με πλούσια δραστηριότητα και εξωστρέφεια είναι πάντα έτοιμο να καλωσορίσει τους επισκέπτες του.

ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ “Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΛΙΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ”

ΝΗΡΕΑΣ ΚΙΛΚΙΣ

Στις 23/1/2024 και ημέρα Τρίτη πραγματοποιήθηκε στο χώρο του σχολείου βιωματικό σεμινάριο
“Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΛΙΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ”.
Το σεμινάριο πραγματοποιήθηκε από το κέντρο πρόληψης των εξαρτήσεων και προαγωγή της ψυχοκοινωνικής υγείας Περιφερειακής Ενότητας ΚΙΛΚΙΣ “ΝΗΡΕΑΣ”

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση