Στις 22/01/2024 υλοποιήθηκε η δράση από το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Ξάνθης, σκοπός της δράσης η ενημέρωση και η θωράκιση των μαθητών απέναντι στις εξαρτησιογόνες ουσίες και τις εξαρτήσεις γενικότερα.

IMG 2df488a0486da9665f84f3fe05b6c93f V

 

IMG 2f8f85f479c3ba46cfb35a80864a6e78 V

 

IMG e371a970e5469845e24bb6e2ef55bd84 V

 

IMG f82b2f82fd25d69bfc905d00c0072381 V

 

IMG c14798de04eb9a8fc73f504951bd9539 V

 

IMG 6c527c50bfa0211d49edd75782d6d3ea V


Λήψη αρχείου

Η χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου μας πραγματοποιήθηκε με απόλυτη επιτυχία την Παρασκευή 22 Δεκεμβρίου 2023, οι μαθητές/τριες τραγούδησαν τα κάλαντα, αντάλλαξαν ευχές, έδωσαν και πήραν χαρά κι αγάπη! Φυσικά από την γιορτή δεν θα μπορούσε να λείπει ο Άγιος Βασίλης.20231223084521

 

Οι μαθητές της Α,Β και Γ τάξης του σχολείου μας την Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2023 επισκέφτηκαν το αρχαιολογικό μουσείο και τον αρχαιολογικό χώρο των Φιλίππων καθώς και την Ονειρούπολη Δράμας. Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των μαθημάτων των Αρχαίων, της Ιστορίας και των Καλλιτεχνικών. Οι μαθητές εντυπωσιάστηκαν από το επιβλητικό αρχαίο θέατρο των Φιλίππων καθώς και τα ερείπια των χριστιανικών εκκλησιών και της ρωμαϊκής αγοράς που βρίσκονται στην ευρύτερη περιοχή. Περιηγήθηκαν επίσης στα θεματικά εργαστήρια της Ονειρούπολης, όπου είχαν την ευκαιρία να χαλαρώσουν, να κοινωνικοποιηθούν και να μπουν στο πνεύμα των Χριστουγέννων.20231222214703 2

 

20231222214534

Οι μαθητές κι οι μαθήτριες του Α1 και του Α2 έστειλαν στο Δημοτικό Ραδιόφωνο Ξάνθης το χριστουγεννιάτικο τραγούδι “Σαν τη νύφη στολισμένο” μαζί με τις ευχές τους για το νέο έτος!!

Στις 23/11/2023, το σχολείο μας πραγματοποίησε εκπαιδευτική εκδρομή στην πόλη της Ξάνθης. Ακολουθώντας το πρόγραμμα της εκδρομής οι μαθητές της  Α’ Τάξης επισκέφθηκαν την Οικία του Μάνου Χατζιδάκι, στη συνέχεια τη Δημοτική Βιβλιοθήκη Ξάνθης, οπού εκεί είχαν την ευκαιρία να δουν και το τμήμα της Ρομποτικής. Η Β’ Τάξη επισκέφθηκε το “Σπίτι της Σκιάς”, την Οικία του Μάνου Χατζιδάκι και έκανε βόλτα στην παλιά πόλη. Τέλος, η Γ΄ Τάξη πήγε στο Δημοτικό Κολυμβητήριο Ξάνθης και έπειτα στην Οικία του Μάνου Χατζιδάκι.

1

 

2 3


Λήψη αρχείου

Το σχολείο γιόρτασε την <<Γιορτή της σημαίας>> στις 27 Οκτωβρίου 2023 με εκδηλώσεις στο σχολείο και απονομή αριστείων και επαίνων στους μαθητές/τριες που αρίστευσαν.

Στις 28 Οκτωβρίου πραγματοποιήθηκε τελετή με κατάθεση στεφάνων και παρέλαση όλων των μαθητών/τριών του σχολείου.

IMG 962ce8b49f2c407ff1de44e08682a8f7 V

 

IMG b2518dd26403f8ab5c8adb2b21271435 V

 

IMG 099f13d2bb212a4b0a25c2541881125d V

 

IMG 870de3c2712c0c9dd0e772d281176442 V

Ευχαριστούμε την εταιρεία <<Θερμοκήπια Ξάνθης>> για την χορηγία μέρους των στολών παρέλασης του Γυμνασίου Ερασμίου. Ήταν σημαντική βοήθεια στην αγορά νέων στολών για την εμφάνιση του σχολείου στην παρέλαση!IMG cc872afc9e780dce53fd64e3c0250cea V

  Οι γονείς και οι κηδεμόνες των μαθητών και των μαθητριών του σχολείου μας μπορούν να επικοινωνούν με τους εκπαιδευτικούς τις αναγραφόμενες ώρες είτε δια ζώσης είτε και τηλεφωνικά.


Λήψη αρχείου