Ευχαριστήρια Επιστολή
Μέσα στη δύσκολη συγκυρία το σχολείο μας απέκτησε νέα αίθουσα διδασκαλίας. Η Δ/νση του Σχολείου, ο Σύλλογος Διδ/ντων/-ουσών αλλά και όλη η Εκπαιδευτική Κοινότητα ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι συνετέλεσαν στο απόκτημα αυτό. Eυχαριστούμε τη Δήμαρχο Χαλκιδέων, κ.Βάκα, την Πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής, κ. Μιντζιφίρη, τον Αντιδήμαρχο Ανθηδόνας, κ. Κώστα Καρβούνη και τον Πρόεδρο της Τοπικής Κοινότητας, κ. Νικόλαο Αφένδρα, τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας για τη συνδρομή τους στην ολοκλήρωση της αίθουσας και την άμεση ικανοποίηση πάντα κάθε αίτηματός μας. Ιδιαίτερα τον κύριο Αλιμπινίση για την προσφορά διαδραστικού πίνακα (με τη φροντίδα του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων) για την καινούρια αίθουσα, τον κ. Καραγιάννη για την συμβολή του στην ανακαίνιση των τουαλετών των μαθητών, τον κ. Χρήστο Μακρή, εργολάβο οικοδομών, ο οποίος έχει ανταποκριθεί με εντυπωσιακή προθυμία, ακούραστα και αφιλοκερδώς σε επανειλημμένα αιτήματά μας.
Με την ευκαιρία να ευχαριστήσουμε το Γυμναστήριο “Body and Soul” για την προσφορά δύο υπολογιστών για επείγουσες ανάγκες του σχολείου μας, τους Συλλόγους που φιλοξενούνται στο Κλειστό Γυμναστήριο του Σχολείου για την παροχή υποστηρικτικού αναλώσιμου υλικού κάθε χρόνο, την καθαριότητα και τη συντήρηση του κτιρίου, την κ. Ειρήνη Αϊνδιλή για την αγορά επιπλέον tablet για τη στήριξη μαθητών μας στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
Για άλλη μια φορά τον κ. Αλιμπινίση αλλά και τον Σύλλογο Αλληλεγγύης Δροσιάς «Άγιος Γεώργιος» με τον πατέρα Διονύσιο που έχουν προσφέρει αφιλοκερδώς δεκατιανό για μεγάλα χρονικά διαστήματα σε μαθητές μας, τον κύριο Καρβούνη για την προσφορά σε νερά ελλείψει κυλικείου.
Κατά καιρούς η συνδρομή γονέων στην επίλυση προβλημάτων αφιλοκερδώς και ανώνυμα είναι αξιοσημείωτη.
Τέλος με μεγάλη συγκίνηση ευχαριστούμε τους μαθητές μας για την αγορά υπολογιστή (15μελές 2019-20) και την προσφορά (15μελές 2020-21) μεγάλου ποσού το οποίο θα συμπληρωθεί από γονέα για την αγορά διαδραστικού πίνακα.
Η Διευθύντρια
Αθηνά Μοσχάκη
















