Νέα Αίθουσα – Ανακαίνιση Κοινόχρηστων Χώρων του Σχολείου
Με την έναρξη της δια ζώσης εκπαίδευσης οι μαθητές του Γ1 φιλοξενήθηκαν στην καινούρια υψηλών προδιαγραφών αίθουσα του σχολείου μας, που κατασκευάστηκε μέσα στην δύσκολη αυτή συγκυρία και με την οποία οι μαθητές είχαν τη χαρά αλλά και την έκπληξη να ταυτίσουν το τέλος της Γυμνασιακής τους ζωής. Επιπλέον σε ανακαινισμένους κοινόχρηστους χώρους έχουν την ευκαιρία να συμβιώνουν στο σύνολό τους οι μαθητές του σχολείου.
















