Επίσκεψη της Υπουργού Παιδείας στο Σχολείο
Τη Δευτέρα 10 Μαΐου 2021 υποδεχθήκαμε στο σχολείο μας την Υπουργό Παιδείας, κυρία Νίκη Κεραμέως, συνοδευόμενη από τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ευβοίας, κύριο Κωνσταντίνο Δούνα.. Στο καλωσόρισμα η πρόεδρος του 15μελούς, Ελένη Πανταζέλου, της προσέφερε ανθοδέσμη. Η Υπουργός επισκέφτηκε τμήματα του σχολείου, συζήτησε με τους μαθητές για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, τα όνειρα, τις προσδοκίες τους και τους ζήτησε προτάσεις για τη βελτίωση της εκπαίδευσης. Στη συνέχεια συμμετείχε σε συνεδρίαση με τον Σύλλογο Διδασκόντων/ουσών για θέματα τρέχοντα αλλά και για τις συνέπειες της συγκυρίας λόγω covid-19. Αντάλλαξε απόψεις και ιδέες για το μέλλον της εκπαίδευσης.



















