Επανέναρξη Δια Ζώσης Λειτουργίας Σχολικών Μονάδων από Δευτέρα 10/5/2021 – Οδηγίες για τον αυτοδιαγνωστικό έλεγχο (self test) για Covid19 μαθητών/μαθητριών
Tην Δευτέρα 10/5/2021 ξεκινάει ξανά η Διά Ζώσης λειτουργία των Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας.
Κατά την προσέλευση τους στο σχολείο οι μαθητές/τριες εκτός από τις απαραίτητες μάσκες προστασίας, θα πρέπει απαραίτητα να έχουν κάνει αυτοδιαγνωστικό έλεγχο (self test), το οποίο προμηθεύονται δωρεάν οι γονείς/κηδεμόνες από τα φαρμακεία, δηλώνοντας το AMKA των μαθητών/τριών. Το self test γίνεται κάθε Κυριακή και Τετάρτη, ώστε να ελέγχεται από το σχολείο Δευτέρα και Πέμπτη.
Το αποτέλεσμα του αυτοδιαγνωστικού ελέγχου (self test) θετικό ή αρνητικό δηλώνεται ηλεκτρονικά από τον γονέα/κηδεμόνα του μαθητή/τριας στη διεύθυνση: https://self-testing.gov.gr/ Στη συνέχεια ο γονέας/κηδεμόνας εκδίδει την Σχολική Κάρτα Covid19.
Διευκρινήσεις:
α) Την Σχολική Κάρτα Covid19 τη φέρει ο μαθητής/τρια μαζί του/της στο σχολείο.
β) Αν δεν υπάρχει πρόσβαση σε εκτυπωτή τότε πρέπει να φέρει ο/η μαθητής/τρια χειρόγραφη υπεύθυνη δήλωση του γονέα/κηδεμόνα του, σύμφωνα με το παρακάτω υπόδειγμα.
γ) Μαθητής/τρια χωρίς τη Σχολική Κάρτα Covid19 (εκτυπωμένη ή χειρόγραφη) δεν θα γίνεται δεκτός/δεκτή στον χώρο του σχολείου.
Για να δείτε τη σχετική ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘ πατήστε εδώ.
















