«Ημέρα Ενημέρωσης των Μαθητών της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας για τα Νέα Τμήματα του ΕΚΠΑ στα Ψαχνά Ευβοίας»
Την Πέμπτη 13 Μαΐου 2021 στις 11:00 π.μ. οι μαθητές της Γ΄τάξης του σχολείου μας παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον διαδικτυακή ενημέρωση των νέων Πανεπιστημιακών τμημάτων του ΕΚΠΑ στη 2η Πανεπιστημιούπολή του, στα Ψαχνά Ευβοίας. Το ΚΕΣΥ Ευβοίας, ανταποκρινόμενο σε πρόταση του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών-ΕΚΠΑ (15291-16/3/2021), συνδιοργάνωσε με το ΠΕΚΕΣ Στερεάς Ελλάδας και τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Εύβοιας τις διαδικτυακές αυτές παρουσιάσεις προς ενημέρωση των μαθητών της Γ’ τάξης των σχολείων της Περιφερειακής Ενότητας Στερεάς Ελλάδας.
















