Στάση και ετοιμότητα των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας στην Ανεστραμμένη τάξη

Μόλις δημοσιεύθηκε η εξαιρετική μεταπτυχιακή εργασία του Αναστάσιου Μελιόπουλου στο Τμήμα Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πειραιά με τίτλο «Η στάση και ετοιμότητα των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας στην Ανεστραμμένη τάξη», η οποία έρχεται να αναδείξει κάποια ιδιαίτερα ενδιαφέροντα στοιχεία για τις απόψεις των εκπαιδευτικών ως προς το μοντέλο της Ανεστραμμένης τάξης.

Αξίζει να τη μελετήσετε:



Λήψη αρχείου

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Στάση και ετοιμότητα των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας στην Ανεστραμμένη τάξη

Φυσική Γυμνασίου με Ανεστραμμένη τάξη

Μόλις δημοσιεύθηκε η πολύ ενδιαφέρουσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία της κας Μαστοράκη Μαρίας, με τίτλο «Διδάσκοντας Φυσική στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με το μοντέλο της Ανεστραμμένης τάξης». Για τη διαβάσετε πατήστε εδώ.

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Φυσική Γυμνασίου με Ανεστραμμένη τάξη

Ημερίδα για την Ανεστραμμένη τάξη, 2-2-2022

Το βίντεο από την ημερίδα για την Ανεστραμμένη τάξη που οργάνωσε το ΠΕΚΕΣ Δυτικής Ελλάδας. Στην αρχή είναι οι χαιρετισμοί και το αφιέρωμα στον αείμνηστο Μπίρμπα Θεόδωρο και από το 58΄ αρχίζουν οι εισηγήσεις.

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ημερίδα για την Ανεστραμμένη τάξη, 2-2-2022

Επιστημονική Ημερίδα για την Ανεστραμμένη τάξη

Το ΠΕ.ΚΕ.Σ. Δυτικής Ελλάδας διοργανώνει επιστημονική ημερίδα για την Ανεστραμμένη τάξη, την Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2022, 17.00 – 20.00



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επιστημονική Ημερίδα για την Ανεστραμμένη τάξη

Μελέτη των απόψεων των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για την ανεστραμμένη τάξη

Η κα Δημητρακοπούλου ερευνά τις απόψεις των εκπαιδευτικών που είναι εξοικειωμένοι ή έχουν εφαρμόσει το μοντέλο της Ανεστραμμένης τάξης, με το παρακάτω ερωτηματολόγιο.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScSZpgcJxmyOXoj3EPLtkztOVeyYFR5MV0irv7uTK1uSyJmng/viewform

Θα ήταν πολύ χρήσιμο για την έρευνα να απαντήσουμε στο ερωτηματολόγιο και πολύ ενδιαφέρουσες οι απαντήσεις που θα δημοσιεύσει αργότερα η ερευνήτρια.

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μελέτη των απόψεων των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για την ανεστραμμένη τάξη

Kαλά Χριστούγεννα με Υγεία και Αγάπη!

KAΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ! 9ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών ΣΣ Γεώργιος Γλαράκης

Πρόσωπα Χρονιάς 2021- playlist-9 dimpatras

ΕΔΩ ψηφίζετε το 9ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών στα Πρόσωπα της Χρονιάς 2021

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Kαλά Χριστούγεννα με Υγεία και Αγάπη!

Χριστουγεννιάτικες ευχές

Η κοινότητα εκπαιδευτικών για την Ανεστραμμένη τάξη, μέρος της οποίας αποτελεί το παρόν ιστολόγιο, εύχεται στα 452 μέλη της Καλά Χριστούγεννα και Ευτυχισμένο το Νέο Έτος. Με υγεία, κέφι και δημιουργία!

upside down tree 1512587018

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο

Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της Ανεστραμμένης τάξης

Στο 13ο Συνέδριο «Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση» που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά τον Οκτώβριο του 2021, παρουσιάστηκε το άρθρο των Λαμπούδη, Σιάκα και Κορακάκη το οποίο παρουσιάζει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της Ανεστραμμένης τάξης μέσα από μια μετα-ανάλυση 50 ελληνικών ερευνών, των τελευταίων 10 ετών. Τα συμπεράσματα είναι πολύ ενδιαφέροντα γι αυτό και παραθέτουμε το άρθρο για ανάγνωση.



Λήψη αρχείου

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της Ανεστραμμένης τάξης

Η εφαρμογή της μεθόδου της Ανεστραμμένης τάξης την περίοδο της πανδημίας

Δημοσιεύθηκε μια νέα και πολύ ενδιαφέρουσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία με τίτλο «Η εφαρμογή της μεθόδου της ανεστραμμένης τάξης στο μάθημα της Χημείας, στο Γυμνάσιο, την περίοδο της πανδημίας» από την Αικατερίνη Ροδίτη.

Την επίκαιρη αυτή εργασία μπορείτε να κατεβάσετε και να μελετήσετε από εδώ.

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η εφαρμογή της μεθόδου της Ανεστραμμένης τάξης την περίοδο της πανδημίας

Διπλωματική εργασία για το μοντέλο in-class flipped classroom

Μόλις δημοσιεύθηκε η μεταπτυχιακή εργασία της κας Κυροδήμου με τίτλο «Ανοικτή, εξ Αποστάσεως και Συμπεριληπτική Εκπαίδευση: Μια
Μελέτη περίπτωσης για το μοντέλο In-Class Flip στο μάθημα της
Πληροφορικής στη Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση» η οποία ερευνά την εφαρμογή ενός υπομοντέλου της Ανεστραμμένης τάξης, στο οποίο ο εκπαιδευτικός δεν στέλνει βίντεο στο σπίτι των μαθητών αλλά το προβάλει μέσα στην τάξη, στην αρχή του μαθήματος.

Μπορείτε να μελετήσετε αυτή την εργασία πατώντας εδώ.

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διπλωματική εργασία για το μοντέλο in-class flipped classroom