Μια βιβλιογραφική επισκόπηση για τη διεθνή αξιοποίηση του μοντέλου της Ανεστραμμένης τάξης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και συγκεκριμένα στις Βιοϊατρικές επιστήμες, παρουσιάζεται από τους Θ.Μπουμπόναρη, Κ.Κεδράκα, Μ.Γρηγορίου, Μ.Λαμπροπούλου, Γ.Σκάβδη και Χ.Κωνσταντόπουλο, στο περιοδικό “Παιδαγωγικός Λόγος”.
-
-
Πρόσφατα άρθρα
-
Kατηγορίες
-
Άρθρα
- Νοέμβριος 2023
- Αύγουστος 2023
- Ιούλιος 2023
- Ιούνιος 2023
- Μάρτιος 2023
- Φεβρουάριος 2023
- Ιανουάριος 2023
- Δεκέμβριος 2022
- Σεπτέμβριος 2022
- Αύγουστος 2022
- Απρίλιος 2022
- Φεβρουάριος 2022
- Ιανουάριος 2022
- Δεκέμβριος 2021
- Οκτώβριος 2021
- Σεπτέμβριος 2021
- Αύγουστος 2021
- Ιούλιος 2021
- Ιούνιος 2021
- Απρίλιος 2018
- Μάρτιος 2018
- Φεβρουάριος 2018
- Ιανουάριος 2018
- Δεκέμβριος 2017
- Οκτώβριος 2017
- Σεπτέμβριος 2017
- Ιούλιος 2017
- Ιούνιος 2017
- Φεβρουάριος 2017
- Ιανουάριος 2017
- Δεκέμβριος 2016
-
Χρήσιμοι σύνδεσμοι