Σαν σήμερα: 3/12

Σαν Σήμερα: 03/12/2010

1621: Ο Γαλιλαίος ανακαλύπτει το τηλεσκόπιο.

1911: Γεννιέται ο ιταλός συνθέτης Νίνο Ρότα.

1912: Η Ναυμαχία της Έλλης. Ο ναύαρχος Κουντουριώτης κατατροπώνει τον τουρκικό στόλο.

1930: Γεννιέται ο γάλλος σκηνοθέτης Ζαν Λικ Γκοντάρ.

1944: Πέφτει η πρώτη σφαίρα στα «Δεκεμβριανά». 28 νεκροί και περίπου 100 τραυματίες, ο τραγικός απολογισμός των αιματηρών επεισοδίων που συνόδευσαν τη διαδήλωση προς το μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη στην πλατεία Συντάγματος.

1948: Γεννιέται ο ηγέτης των «Black Sabbath» Όζι Όσμπορν.

1963: Στην Ελλάδα, αποφασίζεται ότι τα διδακτικά βιβλία θα διανέμονταν δωρεάν στους μαθητές των Δημοτικών Σχολείων και των Γυμνασίων.

1967: Ο δρ. Κρίστιαν Μπάρναρντ επιχειρεί την πρώτη μεταμόσχευση καρδιάς στο Κέιπ Τάουν.

1988: Πεθαίνει ο λαϊκός τραγουδιστής Πάνος Γαβαλάς.

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/ezavag/2010/12/03/%cf%83%ce%b1%ce%bd-%cf%83%ce%ae%ce%bc%ce%b5%cf%81%ce%b1-3-12/

Σαν σήμερα: 1/12

Σαν Σήμερα: 01/12/2010

Παγκόσμια ημέρα κατά του Aids

1792: Γεννιέται στην Κωνσταντινούπολη ο Αλέξανδρος Υψηλάντης.

1834: Ο Όθωνας και η κυβέρνηση εγκαθίστανται στην Αθήνα, τη νέα πρωτεύουσα του νεοσύστατου ελληνικού κράτους.

1878: Εγκαθίσταται η πρώτη τηλεφωνική γραμμή στον Λευκό Οίκο.

1891: Ο Τζέιμς Νάισμιθ δημιουργεί ένα νέο παιχνίδι και το ονομάζει μπάσκετ-μπολ.

* 1893: Η Ελλάδα κηρύσσει πτώχευση. Ο Χαρίλαος Τρικούπης δηλώνει στη Βουλή: «Δυστυχώς επτωχεύσαμεν».

1900: Η Νικαράγουα πουλά τα δικαιώματα της διώρυγας του Παναμά στις ΗΠΑ, έναντι 55 εκατομμυρίων δολαρίων.

1903: Κάνει πρεμιέρα στους κινηματογράφους το πρώτο γουέστερν, «Η μεγάλη ληστεία του τρένου».

1935: Γεννιέται ο αμερικανός ηθοποιός, σκηνοθέτης, συγγραφέας και μουσικός Γούντι Άλεν.

1957: Γεννιέται ο ηθοποιός Ζαχαρίας Ρόχας.

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/ezavag/2010/12/01/%cf%83%ce%b1%ce%bd-%cf%83%ce%ae%ce%bc%ce%b5%cf%81%ce%b1-1-12/

Ασφαλής και υπεύθυνη online συμπεριφορά για παιδιά και νέους

Οι κίνδυνοι από τη χρήση της τεχνολογίας συχνά προσδιορίζονται από την ανθρώπινη συμπεριφορά και όχι από τις ίδιες τις τεχνολογίες. Τα παιδιά και οι νέοι που συνήθιζαν να μιλούν σε αγνώστους, να παρενοχλούν ή να κάνουν πράγματα σε μικρότερα (ηλικιακά) παιδιά υπήρχαν πολύ πριν το Διαδίκτυο. Η τεχνολογία έχει, ωστόσο, αυξήσει την επίπτωση αυτών των ενεργειών, και την εξάπλωση πιθανών συνεπειών εξ αυτών πολύ περισσότερο.

Κίνδυνοι κοινωνικής δικτύωσης

Η κοινωνική δικτύωση είναι ένα καλό παράδειγμα για το πως η online  συμπεριφορά μπορεί να παρουσιάσει κινδύνους για την ασφάλεια. Είναι εξαιρετικά δημοφιλής στα παιδιά και τους νέους, ενθαρρύνοντάς τους να είναι δημιουργικοί χρήστες του διαδικτύου παρά παθητικοί θεατές του.

Οι χρήστες μπορούν να συνομιλήσουν με online προσωπικότητες, να εκφραστούν και να κοινωνικοποιηθούν γενικότερα. Μπορούν να δημοσιεύουν και να μοιράζονται περιεχόμενο πολυμέσων, όπως μουσική, φωτογραφίες και βίντεο κλιπ. Εάν δεν  χρησιμοποιείται σωστά ωστόσο, οι χρήστες μπορούν να θέσουν εαυτούς και άλλους, σε κίνδυνο.

Περιορισμοί Ηλικίας

Οι περισσότεροι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης θέτουν όριο περιορισμού στην ηλικία για τη χρήση των υπηρεσιών τους, αλλά στην ουσία δεν υπάρχει κανένας έλεγχος. Ως αποτέλεσμα, πολλά μικρότερα παιδιά αγνοούν τους όρους και τις προϋποθέσεις παροχής υπηρεσιών, δίχως να αντιλαμβάνονται τους κινδύνους που αυτό θα μπορούσε να δημιουργήσει. Π.χ. πόσοι γνωρίζουν ότι στους όρους του Facebook αναφέρεται ρητά (παρ. 4.5) ότι δεν επιτρέπεται η χρήση του σε άτομα κάτω των 13 ετών (You will not use Facebook if you are under 13).

Online προφίλ

Οι περισσότεροι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης Συνέχεια ανάγνωσης

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/ezavag/2010/11/30/%ce%b1%cf%83%cf%86%ce%b1%ce%bb%ce%ae%cf%82-%cf%85%cf%80%ce%b5%cf%8d%ce%b8%cf%85%ce%bd%ce%b7-online-%cf%83%cf%85%ce%bc%cf%80%ce%b5%cf%81%ce%b9%cf%86%ce%bf%cf%81%ce%ac-%ce%bd%ce%b5%ce%bf%cf%85%cf%82/

Είδατε κάτι παράνομο στο internet; Είναι πολύ απλό…

Το Διαδίκτυο είναι ένα συναρπαστικό μέσο το οποίο χρησιμοποιείται ευρέως για επικοινωνία, ενημέρωση και ψυχαγωγία από εκατομμύρια ανθρώπους. Χρησιμοποιείται επίσης όμως και για τη διανομή περιεχομένου το οποίο είναι παράνομο ή επιβλαβές. Εφόσον ο κυβερνοχώρος δεν έχει εθνικά όρια, παράνομες δραστηριότητες μπορούν εύκολα να βρουν “εικονικό καταφύγιο” σε αυτό το μέσο. Πρωταρχικό μέλημα της SafeLine είναι η εξάλειψη από το Διαδίκτυο περιεχομένου παιδικής πορνογραφίας. Σκοπός της είναι η καταπολέμηση κάθε είδους παράνομου περιεχομένου του Διαδικτύου.

Ποιο είναι το πρόβλημα.

Το Διαδίκτυο είναι ένα μέσο που χρησιμοποιείται για μια ευρεία γκάμα δραστηριοτήτων όπως η ψυχαγωγία, η επικοινωνία, η έρευνα κτλ. Δεν περιορίζεται σε σύνορα, χρησιμοποιείται από τον καθένα (ανεξαρτήτως ηλικίας, τοποθεσίας, σεξουαλικών προτιμήσεων, πολιτικών πεποιθήσεων κλπ). Η αίσθηση της ελευθερίας που αποπνέει χρησιμοποιείται παρόλαυτά από ορισμένους χρήστες με επίβουλο τρόπο και έτσι εμφανίζονται δραστηριότητες που κάποιες φορές χαρακτηρίζονται παράνομες για την Ελληνική Nομοθεσία. Οι δραστηριότητες αυτές περιγράφονται λεπτομερώς παρακάτω. Συνέχεια ανάγνωσης

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/ezavag/2010/11/28/%ce%b5%ce%af%ce%b4%ce%b1%cf%84%ce%b5-%ce%ba%ce%ac%cf%84%ce%b9-%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%ac%ce%bd%ce%bf%ce%bc%ce%bf-%cf%83%cf%84%ce%bf-internet-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%ce%b1%cf%80%ce%bb%cf%8c/

e-πορνογραφία ανθεί

Λεωφόρους για τον κόσμο του πορνό από την άνεση του σπιτιού άνοιξε το γρήγορο Ιnternet ανατρέποντας τον τρόπο παραγωγής και διακίνησης του περιεχομένου μιας χρυσοφόρας βιομηχανίας

Η εξάπλωση του γρήγορου Ιnternet έχει φέρει τεράστιες αλλαγές στην παραγωγή, στη διάθεση και στην κατανάλωση της πορνογραφίας. Ως πριν από λίγα χρόνια η επαφή με την πορνογραφία απαιτούσε επισκέψεις σε κακόφημα σινεμά και σε «κρυφές» αίθουσες εξειδικευμένων βιντεοκλάμπ, ενώ στοίβες από πορνοπεριοδικά έπρεπε να κρύβονται κάτω από τα κρεβάτια ή στις σκοτεινές γωνιές των ντουλαπιών. Σήμερα κάθε νοικοκυριό που διαθέτει πρόσβαση στο Ιnternet έχει εν δυνάμει πρόσβαση και σε ένα παράλληλο πορνοσύμπαν, όπου το υλικό που ικανοποιεί ακόμη και τα πλέον διεστραμμένα γούστα απέχει μόνο ένα κλικ στον υπολογιστή.
Συνέχεια ανάγνωσης

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/ezavag/2010/11/28/e-%cf%80%ce%bf%cf%81%ce%bd%ce%bf%ce%b3%cf%81%ce%b1%cf%86%ce%af%ce%b1-%ce%b1%ce%bd%ce%b8%ce%b5%ce%af/

ΑΠΟΡΙΑ …

Μπορεί να μου πει κάποιος αν το blog:

«Ιστολόγιο Ομάδας ανάπτυξης blogs.sch.gr», στο οποίο είμαστε αρκετοί που το παρακολουθούμε, ενημερώνεται από κάποιον ή … έχει μείνει στην τύχη του;;

Γράφω εκεί και τα σχόλια-απορίες μου ακόμη περιμένουν … έγκριση !!

Ποιοι μπορούν να μας βοηθούν εδώ μέσα; Τόση φασαρία για τα ψηφιακά σχολεία και τα e-books, τα blogs, τις σχολικές ιστοσελίδες και τα forums. Όλα καλά και ωραία … αλλά … μήπως κάποιοι πρέπει να τα στηρίξουν; Ή μήπως πρέπει να παίρνουμε τηλ. στο Help Desk για να ρωτήσουμε απλά πράγματα;

Θα με πείτε γκρινιάρη;

Ε… δεν πειράζει … μπορεί να έχετε και δίκιο αλλά …. γι’ αυτό υπάρχει το ιστολόγιο… για να λέμε την άποψή μας, τις σκέψεις μας. 🙂

Πάντως, χωρίς να σπάσεις  αβγά … ομελέτα ΔΕΝ φτιάχνεις. Αυτό ξέρω εγώ.

Σας ευχαριστώ.

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/ezavag/2010/11/26/%ce%b1%cf%80%ce%bf%cf%81%ce%b9%ce%b1/

Ένα καλό μάθημα για όλους μας.

Ένας καθηγητής φιλοσοφίας εμφανίστηκε στην τάξη του μ’ ένα μεγάλο χάρτινο κουτί. Χωρίς να μιλήσει, πήρε από την χάρτινη κούτα ένα άδειο γυάλινο βάζο και άρχισε να το γεμίζει με μικρές πέτρες. Οι μαθητές τον κοιτούσαν με απορία. Όταν το βάζο δεν χωρούσε άλλο, ρώτησε:

– Είναι γεμάτο το βάζο;

Και οι μαθητές απάντησαν:

– Ναι, είναι γεμάτο.

Αυτός χαμογέλασε και χωρίς να μιλήσει, πήρε από την χάρτινη κούτα ένα σακουλάκι με μικρά βότσαλα και άρχισε να γεμίζει το βάζο, το κούνησε λίγο και τα βότσαλα κύλησαν και άρχισαν να γεμίζουν τα κενά ανάμεσα στις πέτρες.
Όταν το βάζο δεν χωρούσε άλλο, ρώτησε:

– Είναι γεμάτο το βάζο;

Και οι μαθητές απάντησαν: Συνέχεια ανάγνωσης

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/ezavag/2010/11/26/%ce%ad%ce%bd%ce%b1-%ce%ba%ce%b1%ce%bb%cf%8c-%ce%bc%ce%ac%ce%b8%ce%b7%ce%bc%ce%b1-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%8c%ce%bb%ce%bf%cf%85%cf%82-%ce%bc%ce%b1%cf%82/

Κοίτα με στα μάτια …

Αυτή είναι μία από τις πιο συγκλονιστικές διαφημίσεις που είδα.

Υπάρχουν δημιουργοί, που τολμούν !!!

“Κοίτα με στα μάτια … Είπα στα μάτια μου.”

CAP48 (Οργανισμός για την Απασχόληση των Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες)

Δείτε ….

Συνέχεια ανάγνωσης

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/ezavag/2010/11/26/%ce%ba%ce%bf%ce%af%cf%84%ce%b1-%ce%bc%ce%b5-%cf%83%cf%84%ce%b1-%ce%bc%ce%ac%cf%84%ce%b9%ce%b1/

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση