Επίσκεψη του Ε.Ε.Ε.ΕΚ Αγρινίου στη χριστουγεννιάτικη Παλαιά Δημοτική Αγορά Αγρινίου

Σήμερα, Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2019, το σχολείο μας επισκέφτηκε την χριστουγεννιάτικη Παλαιά Δημοτική Αγορά Αγρινίου.

Εκεί, οι μαθητές μας συμμετείχαν αρχικά σε διαδραστικά παιχνίδια και απίθανα μαγικά με τη βοήθεια της νεράιδας Μελένιας και μετά χόρεψαν τα πιο όμορφα χριστουγεννιάτικα τραγούδια με όμορφο «χιόνι» να πέφτει από ψηλά.

Χαιρετισμό απηύθυνε η Αντιδήμαρχος Πολιτισμού του Δήμου Αγρινίου κ. Μαρία Παπαγεωργίου, η οποία ευχήθηκε καλές γιορτές σε όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς.

Στη συνέχεια, επισκεφτήκαμε το χριστουγεννιάτικο bazaar της ομάδας εθελοντών Αιτωλοακαρνανίας του «Σκοπού Ζωής». Το Bazaar τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Αγρινίου και μέρος των εσόδων θα δοθεί σε είδος στο σχολείο μας.

Ήταν μια όμορφη επίσκεψη που έκανε τη μέρα μας πιο ξεχωριστή και σε συνδυασμό με τις δράσεις που συμβαίνουν καθημερινά τις τελευταίες μέρες στο σχολείο μας, μας βοήθησε να μπούμε λίγο περισσότερο στο χριστουγεννιάτικο κλίμα.

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Δραστηριότητες των μαθητών του Ε.Ε.Ε.ΕΚ Αγρινίου στο Εργαστήριο Κηπουρικής 2019-20

Οι μαθητές του ΕΕΕΕΚ Αγρινίου παρασκεύασαν στο εργαστήριο κηπουρικής του σχολείου, ελιές τουρσί αρωματισμενες με σκόρδο και δεντρολίβανο.

 

Συνεχίζουμε δυναμικά με καλλιέργεια λαχανικών του φθινοπώρου!! Από την παραγωγή στην κατανάλωση!

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

“Πιο δυνατός κι από τον Superman” για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

Την Τρίτη, 3 Δεκεμβρίου 2019, Παγκόσμια Ημέρα των Ατόμων με Αναπηρία, το Ε.Ε.Ε.ΕΚ Αγρινίου παρακολούθησε την παράσταση «Πιο δυνατός κι από τον Superman» του Ρόι Κιφτ, που παρουσιάζεται στο ΔΕ.ΠΕ.ΘΕ Αγρινίου. Η παράσταση έχει σκοπό να προωθήσει την ευαισθητοποίηση και κατανόηση της κοινωνίας σχετικά με τα δικαιώματα των συνανθρώπων μας με κάποια μορφή αναπηρίας.

Πρόκειται για μια τρυφερή κωμωδία που βλέπει τον κόσμο μέσα από τα μάτια ενός παιδιού με κινητική αναπηρία και  έχει στο επίκεντρο τον μικρό Άρη και τις περιπέτειες του. Είναι ταυτόχρονα ένα έργο δυνατών συναισθημάτων, περιέχει μεγάλη πυκνότητα πληροφόρησης και διαφωτίζει αβίαστα και με νηφαλιότητα την καθημερινότητα και τα ζητήματα που προκύπτουν στην καθημερινή ζωή των ατόμων με αναπηρία.

Τους μαθητές με καλωσόρισαν ο Δήμαρχος Αγρινίου κ. Γιώργος Παπαναστασίου και η Αντιδήμαρχος σε θέματα Πολιτισμού της Διεύθυνσης Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού κ. Μαρία Παπαγεωργίου. Ο κ. Παπαναστασίου αναφέρθηκε στο δυνατό  μήνυμα της ημέρας για τις ίσες ευκαιρίες,  την καταπολέμηση του κοινωνικού αποκλεισμού και  τη δημιουργία σύγχρονων  και προσβάσιμων πόλεων : «Τα γενναία παιδιά της πόλης  μας αποδεικνύονται «Πιο Δυνατοί  κι από τον  Σούπερμαν». Σήμερα,  Παγκόσμια Ημέρα των Ατόμων με Αναπηρία, οι μικροί μας ήρωες παρακολούθησαν στο ΔΗΠΕΘΕ μια παράσταση που  μας  παροτρύνει να συνυπάρξουμε, στηρίζοντας ο ένας τον άλλον, χωρίς ταμπέλες και διακρίσεις. Υπενθυμίζει  σε  όλους την υποχρέωση να ξεπερνάμε τον εαυτό μας και να ανταγωνιζόμαστε μόνο τα όριά μας».

Ευχαριστούμε πολύ το Δήμο Αγρινίου και το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ της πόλης μας για την πρόσκληση και την πραγματική τους ευαισθητοποίηση σε θέματα αναπηρίας.

 

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Επίσκεψη στο Ε.Ε.Ε.ΕΚ Αγρινίου από τον Α.Ο. Αγρινίου

Την Τετάρτη, 16 Οκτωρβίου 2019 ο Α.Ο. Αγρινίου μας επισκέφτηκε στο πλαίσιο επισκέψεων που πραγματοποιεί σε σχολεία και κατόπιν πρόσκλησης από το σχολείο μας. Ο ΑΟ είναι μια ομάδα Α2 Μπάσκετ Ελλάδος. Προπονητής της ομάδας είναι ο κ. Διαμαντάκος, με παίκτες με εμπειρία σε Α1 και στη σύνθεσή του βρίσκεται ο Γάλλος Φρατζέσκι και Αγρινιώτες όπως ο Μπερερής και ο Μινασιάν.

Οι παίκτες της ομάδας έδειξαν στους μαθητές μας πως παίζεται το μπάσκετ, την τεχνική στο σουτ και στην ντρίπλα, μοίρασαν έντυπο υλικό σχετικά με τον ΑΟ, φωτογραφήθηκαν με τους μαθητές και χάρισαν στο σχολείο μας μια μπλούζα υπογεγραμμένη από όλους τους παίχτες. Επιπλέον, θα διαθέσουν εισιτήρια στο σχολείο μας για τον επόμενο εντός έδρας αγώνα της ομάδας.
Ευχαριστούμε πολύ τον Α.Ο. Αγρινίου για την επίσκεψή του στο σχολείο μας και ευχόμαστε να τους φιλοξενήσουμε και άλλες φορές στο μέλλον.

    

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Επίσκεψη στο Ε.Ε.Ε.ΕΚ Αγρινίου από την Παιδική Σκηνή του ΔΗΠΕΘΕ Αγρινίου

Σήμερα, Παρασκευή, 11 Οκτωβρίου 2019, είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε στο σχολείο μας μέλη της Παιδικής Σκηνής του ΔΗΠΕΘΕ Αγρινίου οι οποίοι μας παρουσίασαν μικρά αποσπάσματα της παράστασης που θα ανέβει τον επόμενο μήνα με τίτλο «Πιο δυνατός και από τον Superman». Οι μαθητές μας συμμετείχαν ενεργά στη συζήτηση που ακολούθησε με τους συντελεστές της παράστασης. Υποσχεθήκαμε πως θα επισκεφτούμε το θέατρο για να απολαύσουμε την παράσταση μόλις αυτή ανέβει κανονικά.
Ευχαριστούμε πολύ τα μέλη της Παιδικής Σκηνής του ΔΗΠΕΘΕ Αγρινίου για την επίσκεψή τους στο σχολείο μας και για την όμορφη αυτή πρωτοβουλία.

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Το Ε.Ε.Ε.ΕΚ Αγρινίου γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων

Σήμερα, 4 Οκτωβρίου 2019, το Ε.Ε.Ε.ΕΚ Αγρινίου τιμά και γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων. Η αποστολή της Παγκόσμια Ημέρας των Ζώων είναι να βελτιώσει τα πρότυπα καλής διαβίωσης για τα ζώα σε όλο τον κόσμο. Ο εορτασμός αυτής της ημέρας ενώνει το κίνημα καλής διαβίωσης των ζώων, κινητοποιώντας το σε παγκόσμια δύναμη για να κάνει τον κόσμο ένα καλύτερο μέρος για όλα τα ζώα. Με αφορμή αυτή την ημέρα λοιπόν, μιλήσαμε για τα δικαιώματα των ζώων και τις υποχρεώσεις όλων όσοι αναλαμβάνουν να υιοθετήσουν ένα ζωάκι. Επιπλέον, αναζητήσαμε σε μεγάλα μουσεία έργα τέχνης που απεικονίζουν ζώα, ζωγραφίσαμε εικόνες με ζώα με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών στο Εργαστήριο Πληροφορικής του σχολείου και είδαμε αφιερώματα για τα δικαιώματα των ζώων. Η καλή συμπεριφορά απέναντι στα ζώα, όπως και στους συνανθρώπους μας, είναι σημαντική και αυτό θέλαμε να τονίσουμε με αφορμή την σημερινή ημέρα.

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Το Ε.Ε.Ε.ΕΚ Αγρινίου συμμετέχει στην 6η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

Την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2019, το Ε.Ε.Ε.ΕΚ Αγρινίου συμμετείχε στις αθλητικές δραστηριότητες από το ΥΠΑΙΘ για την 6η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού. Το σύνθημα της ημέρας ήταν «Αγαπώ την Άθληση – Αγαπώ την Υγεία μου». Οι βασικοί στόχοι της ημέρας του σχολικού αθλητισμού είναι δυο: να ενισχύσουμε τον υγιεινό τρόπο ζωής, εν γένει, την άσκηση, τη σωστή διατροφή και να τονισθούν οι αξίες που ενσαρκώνει ο αθλητισμός, δηλαδή η ευγενής άμιλλα, ο υγιής ανταγωνισμός, η προσπάθεια του να γίνεσαι κάθε μέρα ο ίδιος καλύτερος και να ξεπερνάς τον ίδιο σου τον εαυτό. Οι μαθητές του σχολείου μας συμμετείχαν σε αθλητικές δραστηριότητες ειδικά προσαρμοσμένες στις δικές τους ανάγκες. Συναγωνίστηκαν με τους συμμαθητές τους σε πολλά αθλήματα και παιχνίδια και έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό μαζί με το πιο όμορφο χαμόγελό τους.

 

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Αγιασμός στο Ε.Ε.Ε.ΕΚ Αγρινίου για τη σχολική χρονιά 2019-2020

Σήμερα Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2019 πραγματοποιήθηκε ο καθιερωμένος αγιασμός για την έναρξη της σχολικής χρονιάς στο Ε.Ε.Ε.ΕΚ Αγρινίου. Τον αγιασμό τέλεσε ο πατήρ Κοσμάς από την ενορία της Μεγάλης Χώρας. Επιπλέον, παρευρέθη ο κ. Κωνσταντίνος Κιτσοπάνος, δημοτικός σύμβουλος Νεάπολης.
Ο Διευθυντής του Ε.Ε.Ε.ΕΚ Αγρινίου, κ. Ηλίας Γαλάνης, καλωσόρισε τους μαθητές, τους γονείς  και τους εκπαιδευτικούς και ευχήθηκε η νέα σχολική χρονιά να είναι επιτυχημένη, δημιουργική και γεμάτη όμορφες και χαρούμενες στιγμές για όλους.

Από αύριο ξεκινούν τα μαθήματα στο σχολείο μας και ανυπομονούμε να βρεθούμε ξανά με τους παλιούς μαθητές μας, αλλά να καλωσορίσουμε και τους καινούργιους.

Καλή σχολική χρονιά!

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

Ευχές για Καλό Καλοκαίρι

Ακόμα μια σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της. Ήταν μια όμορφη δημιουργική χρονιά γεμάτη όμορφες και ουσιαστικές στιγμές. Σε αυτή τη σχολική χρονιά στο σχολείο μας διεξήχθησαν ποικίλα προγράμματα, έγιναν όμορφες γιορτές, ενδιαφέρουσες εκπαιδευτικές επισκέψεις.

Ο Διευθυντής του σχολείου κ. Ηλίας Γαλάνης και το προσωπικό του σχολείου εύχονται στους μαθητές που ολοκλήρωσαν τις σπουδές τους στο σχολείο μας καλή συνέχεια στην πορεία τους. Για κάθε κύκλο που κλείνει πάντα ανοίγει ένας άλλος και είναι στο χέρι μας να είναι εξίσου συναρπαστικός. Ανανεώνουμε το ραντεβού μας με τους υπόλοιπους μαθητές και περιμένουμε με αγωνία να υποδεχτούμε από τον Σεπτέμβριο τους καινούριους μαθητές που θα φοιτήσουν στο σχολείο μας για πρώτη χρονιά με την ευχή να είναι το ίδιο και γιατί όχι ακόμα πιο δημιουργική.

Ευχόμαστε  καλό και ξέγνοιαστο καλοκαίρι σε γονείς, μαθητές και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας.

 

Μαρία Φιλοπούλου – Υποβρύχιοι Κολυμβητές 2011-2012

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε

“Φροντίζω και Αγαπώ το Σώμα μου” από το Ε.Ε.Ε.ΕΚ Αγρινίου

Το πρόγραμμα σχολικών δραστηριοτήτων ΄΄φροντίζω και αγαπώ το σώμα μου΄΄  υλοποιήθηκε κατά το σχολικό έτος 2018 – 2019 στο πλαίσιο του μαθήματος αγωγή υγείας και συνδυάστηκε με ομαδοσυνεργατική  προσέγγιση και βιωματική μέθοδο από τους μαθητές.

Σκοπός του προγράμματος ήταν να γνωρίσουν οι μαθητές τον εαυτό τους, να τον αγαπήσουν και να τον προσέχουν σαν θησαυρό κάνοντας  σωστές  επιλογές,  έχοντας  σαν  γνώμονα  το «ΝΟΥΣ  ΥΓΙΗΣ  ΕΝ  ΣΩΜΑΤΙ ΥΓΙΕΙ» . Να εξοικειωθούν με το σώμα τους και τη λειτουργία του, να αντιληφθούν την αξία της άσκησης    και    της σωστής διατροφής    και    να συνειδητοποιήσουν τη σχέση της με τη σωματική και  πνευματική  τους  υγεία έτσι ώστε να  αποκτήσουν σωστές  διατροφικές  συνήθειες  και κανόνες υγιεινής. Μέσα  από  διαθεματική  προσέγγιση  με  βιωματική, συνεργατική  διδασκαλία,  με  παιχνίδια  ρόλων κεντρίσαμε   και   κρατήσαμε   αμείωτο   το ενδιαφέρον των παιδιών όλη τη σχολική χρονιά.

Ο τελικός στόχος ήταν η κατά το δυνατόν ενεργητική συμμετοχή των μαθητών, είτε μέσα από την διερεύνηση, είτε μέσα από το παιχνίδι που έπαιρνε βιωματικό χαρακτήρα και είχε πολλαπλά οφέλη σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο.

Ακολουθεί ένα βίντεο που παρουσιάζει το έργο των μαθητών μας καθ΄όλη τη διάρκεια της χρονιάς.

Υπεύθυνοι προγράμματος : Βάτσιου Παναγιώτα ΠΕ25

                                             Χανζαρά Αθηνά       ΔΕ01

 

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Σχολιάστε