Σήμερα, Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2019, το σχολείο μας επισκέφτηκε την χριστουγεννιάτικη Παλαιά Δημοτική Αγορά Αγρινίου.
Εκεί, οι μαθητές μας συμμετείχαν αρχικά σε διαδραστικά παιχνίδια και απίθανα μαγικά με τη βοήθεια της νεράιδας Μελένιας και μετά χόρεψαν τα πιο όμορφα χριστουγεννιάτικα τραγούδια με όμορφο «χιόνι» να πέφτει από ψηλά.
Χαιρετισμό απηύθυνε η Αντιδήμαρχος Πολιτισμού του Δήμου Αγρινίου κ. Μαρία Παπαγεωργίου, η οποία ευχήθηκε καλές γιορτές σε όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς.
Στη συνέχεια, επισκεφτήκαμε το χριστουγεννιάτικο bazaar της ομάδας εθελοντών Αιτωλοακαρνανίας του «Σκοπού Ζωής». Το Bazaar τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Αγρινίου και μέρος των εσόδων θα δοθεί σε είδος στο σχολείο μας.
Ήταν μια όμορφη επίσκεψη που έκανε τη μέρα μας πιο ξεχωριστή και σε συνδυασμό με τις δράσεις που συμβαίνουν καθημερινά τις τελευταίες μέρες στο σχολείο μας, μας βοήθησε να μπούμε λίγο περισσότερο στο χριστουγεννιάτικο κλίμα.




























































