Την Τρίτη, 3 Δεκεμβρίου 2019, Παγκόσμια Ημέρα των Ατόμων με Αναπηρία, το Ε.Ε.Ε.ΕΚ Αγρινίου παρακολούθησε την παράσταση «Πιο δυνατός κι από τον Superman» του Ρόι Κιφτ, που παρουσιάζεται στο ΔΕ.ΠΕ.ΘΕ Αγρινίου. Η παράσταση έχει σκοπό να προωθήσει την ευαισθητοποίηση και κατανόηση της κοινωνίας σχετικά με τα δικαιώματα των συνανθρώπων μας με κάποια μορφή αναπηρίας.
Πρόκειται για μια τρυφερή κωμωδία που βλέπει τον κόσμο μέσα από τα μάτια ενός παιδιού με κινητική αναπηρία και έχει στο επίκεντρο τον μικρό Άρη και τις περιπέτειες του. Είναι ταυτόχρονα ένα έργο δυνατών συναισθημάτων, περιέχει μεγάλη πυκνότητα πληροφόρησης και διαφωτίζει αβίαστα και με νηφαλιότητα την καθημερινότητα και τα ζητήματα που προκύπτουν στην καθημερινή ζωή των ατόμων με αναπηρία.
Τους μαθητές με καλωσόρισαν ο Δήμαρχος Αγρινίου κ. Γιώργος Παπαναστασίου και η Αντιδήμαρχος σε θέματα Πολιτισμού της Διεύθυνσης Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού κ. Μαρία Παπαγεωργίου. Ο κ. Παπαναστασίου αναφέρθηκε στο δυνατό μήνυμα της ημέρας για τις ίσες ευκαιρίες, την καταπολέμηση του κοινωνικού αποκλεισμού και τη δημιουργία σύγχρονων και προσβάσιμων πόλεων : «Τα γενναία παιδιά της πόλης μας αποδεικνύονται «Πιο Δυνατοί κι από τον Σούπερμαν». Σήμερα, Παγκόσμια Ημέρα των Ατόμων με Αναπηρία, οι μικροί μας ήρωες παρακολούθησαν στο ΔΗΠΕΘΕ μια παράσταση που μας παροτρύνει να συνυπάρξουμε, στηρίζοντας ο ένας τον άλλον, χωρίς ταμπέλες και διακρίσεις. Υπενθυμίζει σε όλους την υποχρέωση να ξεπερνάμε τον εαυτό μας και να ανταγωνιζόμαστε μόνο τα όριά μας».
Ευχαριστούμε πολύ το Δήμο Αγρινίου και το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ της πόλης μας για την πρόσκληση και την πραγματική τους ευαισθητοποίηση σε θέματα αναπηρίας.








