Τα λαχανικά του σχολείου μας απέδωσαν καρπούς. Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του εργαστηρίου θα συνεχίσουν δυναμικά την καλλιέργεια με φράουλες και aloe Vera όταν επιστρέψουμε στο σχολείο.
Τα λαχανικά του σχολείου μας απέδωσαν καρπούς. Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του εργαστηρίου θα συνεχίσουν δυναμικά την καλλιέργεια με φράουλες και aloe Vera όταν επιστρέψουμε στο σχολείο.
Οδηγίες για παραμονή παιδιών και εφήβων στο σπίτι, στο πλαίσιο της Κοινής Υπουργικής Απόφασης για την πρόληψη της διασποράς του νέου κορωνοϊού SARS-CoV-2 στις σχολικές μονάδες και την κοινότητα
ΕΟΔΥ Οδηγίες για παραμονή παιδιών και εφήβων στο σπίτι _ 11 ΜΑΡΤΙΟΥ 2020
Την Παρασκευή 6 Μαρτίου, οι μαθητές και το προσωπικό του σχολείου μας είπαν «OXI» στο σχολικό εκφοβισμό και τη βία. Δυο μαθητές του ΕΕΕΕΚ, παρουσίασαν τις μορφές του «bullying» (λεκτικός, σωματικός, ηλεκτρονικός, εκβιασμός, ψυχολογική πίεση κ.ά.) και τις σοβαρές επιπτώσεις στην υγεία των μαθητών (φόβος, λύπη, μοναξιά, άγχος, προβλήματα ύπνου κ.ά.), τονίζοντας μεταξύ άλλων ότι οι λέξεις «πονάνε». Η προβολή εκπαιδευτικών βίντεο, κινητοποίησε τους μαθητές μας, αναδεικνύοντας την αναγκαιότητα αναζήτησης βοήθειας από εκπαιδευτικούς, γονείς και φίλους. Τέλος, η ημέρα έκλεισε αισιόδοξα με μουσική και χορό, δείχνοντας τα οφέλη των ομαδικών δραστηριοτήτων στη σχολική κοινότητα.
Χθες, 20 Φεβρουαρίου 2020, το Ε.Ε.Ε.ΕΚ Αγρινίου γιόρτασε για ακόμα μια χρονιά την Τσικνοπέμπτη. Στους μαθητές προσφέρθηκαν πολλά εδέσματα με κυρίαρχο βέβαια το λαχταριστό σουβλάκι που υπήρχε σε αφθονία. Μετά το τέλος του φαγητού, ξεκίνησε το πάρτι το οποίο όλοι απολαύσαμε χορεύοντας και τραγουδώντας.
Ήταν μια ημέρα γεμάτη μυρωδιές, ήχους και διάθεση για καρναβάλι.
Τη Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2020, το Ε.Ε.Ε.ΕΚ Αγρινίου επισκέφτηκε τον Δημοτικό Κινηματογράφο Άνεσις. Οι μαθητές με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών και του υπόλοιπου προσωπικού του σχολείου μας παρακολούθησαν την ταινία Frozen II (Ψυχρά κι Ανάποδα ΙΙ). Ακούγοντας μια απόκοσμη φωνή να την καλεί από τον μακρινό Βορρά, η βασίλισσα Έλσα ξεκινά μαζί με τους Άννα, Κριστόφ και Όλαφ ένα ταξίδι στο Μαγεμένο Δάσος, όπου κρύβεται το μυστικό της καταγωγής της και η αιτία που κινδυνεύει το βασίλειο της Άρεντελ από τα στοιχεία της φύσης.
Στους μαθητές προσφέρθηκε ποπ κορν. Όλοι χάρηκαν πολύ για αυτή την επίσκεψη και τους άρεσε η ταινία, την οποία ανυπομονούσαν να δουν.
Ευχαριστούμε πολύ τον Δημοτικό Κινηματογράφο Άνεσις για τη φιλοξενία.
Οι δραστηριότητες στο Εργαστήριο Κηπουρικής συνεχίζονται. Tα πρώτα μας μαρούλια είναι γεγονός!
Συνεχίζουμε τις καλλιεργητικες φροντίδες, δημιουργία καινούριων σπορείων και ελεγχόμενο πότισμα.
Οι μαθητές του σχολείου μας εν όψει των γιορτινών ημερών επιστράτευσαν τις καλλιτεχνικές τους ικανότητες και έφτιαξαν στο Εργαστήριο Κηπουρικής όμορφες χριστουγεννιάτικες συνθέσεις για να στολίσουν στο σχολείο και στο σπίτι τους!
Χρόνια πολλά και καλές γιορτές με υγεία και ευτυχία σε όλο τον κόσμο!
Την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2019, επισκέφτηκαν το σχολείο μας μαθητές του Μουσικού Γυμνασίου – Λυκείου Αγρινίου με το παραδοσιακό σύνολο μουσικών οργάνων του σχολείου τους. Οι μαθητές μας τραγούδησαν κάλαντα από πολλές περιοχές της Ελλάδας και άλλα όμορφα τραγούδια και μας ευχήθηκαν με τον πιο μελωδικό τρόπο Καλά Χριστούγεννα.
Ακολούθησε ανταλλαγή δώρων και προσφέρθηκαν σε όλους τους μαθητές γλυκά που είχαν ετοιμάσει οι μαθητές του Ε.Ε.Ε.ΕΚ Αγρινίου με τη βοήθεια εκπαιδευτικών.
Ο Διευθυντής του σχολείου μας, κ. Ηλίας Γαλάνης ευχαρίστησε τους μαθητές του Μουσικού Σχολείου Αγρίνιου για την όμορφη επίσκεψή και εξέφρασε την ευχή να τους υποδεχτούμε ξανά σύντομα στο σχολείο μας για επιπλέον μουσικές αλληλεπιδράσεις.
Την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2019, επισκέφτηκαν το σχολείο μας οι σπουδαστές της ειδικότητας «Τεχνικός Κομμωτικής Τέχνης» του ΙΕΚ ΟΑΕΔ Αγρινίου.
Οι σπουδαστές με την επίβλεψη των καθηγητών τους κούρεψαν και χτένισαν τους μαθητές μας με αφορμή τη γιορτή των Χριστουγέννων.
Ο Διευθυντής του Ε.Ε.Ε.ΕΚ Αγρινίου ευχαρίστησε τόσο τους σπουδαστές όσο και τους καθηγητές τους γιατί πάντα βρίσκονται στο πλευρό του σχολείου μας και επιμελούνται τις κομμώσεις των μαθητών του σχολείου μας.
Ευχαριστούμε πολύ το ΙΕΚ ΟΑΕΔ Αγρινίου για την επίσκεψή του και αυτή τη χρονιά και ανανεώνουμε το ραντεβού μας και για του χρόνου.
Τους ευχόμαστε καλές γιορτές γεμάτες υγεία, δημιουργία και τόσο όμορφες κινήσεις προσφοράς στους συνανθρώπους μας.