ΥΓΙΕΙΝΗ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α-Β τάξης με την κυρία τους κ. Ειρήνη Καλαϊτζή στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων του Ευ Ζην σχετικά με την υγιεινή διατροφή έφτιαξαν ουράνιο τόξο με φρούτα. Τα πιάτα ήταν διαφορετικά και όλα πολύ υγιεινά και εντυπωσιακά. Οι μαθητές/τριες το χάρηκαν πολύ και τα απόλαυσαν με την ψυχή τους!

IMG 20250528 223802

ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ

Τελευταία μέρα σήμερα πριν κλείσουμε για τις πασχαλινές μας διακοπές και αφού κάναμε διάφορες πασχαλινές κατασκευές, διαβάσαμε πασχαλινά βιβλία, βάψαμε αυγά, σήμερα πήγαμε στην εκκλησία για να κοινωνήσουμε και να εκκλησιαστούμε όλοι μαζί. Μετά την εκκλησία βγήκαμε στο χωριό και είπαμε τα κάλαντα του Λαζάρου. Όταν επιστρέψαμε στο σχολείο παίξαμε όλοι μαζί ένα παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού. Στο τέλος της ημέρας μας περίμενε και μια γλυκιά πασχαλινή έκπληξη από τις δασκάλες μας!   Αποχαιρετιστήκαμε και ευχηθήκαμε Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση με υγεία σας όλους!

5aab0991 8538 47c5 88c2 7663aa81752e6f344640 cd42 455b 9ac3 eebe5a7efac780d42ef4 0773 4ce5 88d7 7ec345641986 1a3789433 21c4 422d ab14 82907a628382fa9807a4 6677 455a b1db 008bf92be19b 1

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

 

Στις 07/04/2025 η Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος  οργάνωσε μια διαδικτυακή ενημέρωση με θέμα :  «Πραγματοποίηση διαδικτυακής
ενημέρωσης για μαθητές Δημοτικών Σχολείων καθώς και διαδικτυακής
ενημέρωσης για γονείς και εκπαιδευτικούς».

Η ενημέρωση αυτή εντάσσεται σε εγκεκριμένο πρόγραμμα του Υπουργείου
Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και η θεματολογία αφορά τα
ακόλουθα:

*    φαινόμενο διαδικτυακού εξαναγκασμού και εκφοβισμού

*    φαινόμενο διαδικτυακής παραπλάνησης μέσα από λογαριασμούς
μέσων κοινωνικής δικτύωσης αλλά και διαδικτυακών παιχνιδιών

*    ψεύτικοι διαδικτυακοί λογαριασμοί

*    φαινόμενο προκλήσεων μέσω διαδικτύου

*    φαινόμενο εκδικητικής πορνογραφίας και στοχοποίησης θυμάτων
στον πραγματικό κόσμο

*    εκφοβισμός μέσω διαδικτύου

*    διαδικτυακά παιχνίδια και χρόνος παραμονής σε αυτά

*    διαδικτυακές απάτες
Συνδεθήκαμε λοιπόν και εμείς οι μαθητές της Γ’-Στ τάξης για να ενημερωθούμε και να γνωρίζουμε τους κινδύνους που κρύβει το διαδίκτυο.
IMG 20250408 131515

14ΟΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ

Οι εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ διοργανώνουν για δέκατη τέταρτη συνεχή χρονιά ετήσιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα φιλαναγνωσίας με τη μορφή διαγωνισμού και στόχο την καλλιέργεια της φιλικής σχέσης των παιδιών με τη λογοτεχνία και την ανάγνωση, και εντέλει την αγάπη τους για το βιβλίο, καθώς και τη γνωριμία τους με το έργο Ελλήνων και ξένων λογοτεχνών, πολλοί από τους οποίους έχουν τιμηθεί με σημαντικά βραβεία για τη συγγραφική τους δραστηριότητα.
Ο Μαραθώνιος Ανάγνωσης με τίτλο  «Οικογένεια: Εκεί που μπορείς να είσαι ο εαυτός σου» εντάσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος της φιλαναγνωσίας και υποστηρίζει το έργο του εκπαιδευτικού, ενώ παράλληλα δίνει την ευκαιρία στον μαθητή να ασχοληθεί με θέματα που σχετίζονται με τα ενδιαφέροντά του καθώς και με επίκαιρα ζητήματα του τόπου του και του κόσμου εν γένει.

Ο Μαραθώνιος Ανάγνωσης αποτελεί ένα ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα λογοτεχνίας για να παρουσιαστεί και να συζητηθεί ένα βιβλίο σε μια σχολική ομάδα.. Το πρόγραμμα  δεν περιορίζεται μόνο στην ανάγνωση, αλλά δίνει αφορμή και κίνητρο στον δάσκαλο να εργαστεί με την ομάδα του διαθεματικά, να καθοδηγήσει τα παιδιά να εξετάσουν το θέμα από πολλές πλευρές, να ερευνήσουν, να μοιραστούν και να ανταλλάξουν σκέψεις και απόψεις, να αναπτύξουν διάλογο με στόχο να γίνουν ενεργητικοί αναγνώστες. Τα παιδιά κάθε τάξης διαβάζουν συγκεκριμένα βιβλία, απαντούν σε ερωτήσεις και καταπιάνονται με δραστηριότητες.

Εμείς διαβάσαμε τα εξής βιβλία : Η γιαγιά τερματοφύλακας της Σοφίας Μαντουβάλου,

Ο μικρός μου εξωγήινος της Κατερίνας Σέρβη και η

Ανεμώ και το σπασικλάκι της Μαριλίτας Χατζημποντόζη

 

Όσοι συμμετέχουν στον μαραθώνιο παίρνουν βραβείο και δώρα, το μεγαλύτερο όμως δώρο είναι η απόλαυση της ανάγνωσης ενός καινούργιου βιβλίου. Καλή μας επιτυχία!

IMG 20250329 183137

 

25Η ΜΑΡΤΙΟΥ

Παραμονή 25ης Μαρτίου σήμερα διπλή εορτή καθώς γιορτάζουμε την έναρξη της  ελληνικής επανάστασης και τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου. Οι μαθητές/τριες του σχολείου μας ετοίμασαν με τις εκπαιδευτικούς τους γιορτή για να τιμήσουν τους ήρωες του 1821 που θυσίασαν τη ζωή τους για την ελευθερία της πατρίδας. Ποιήματα, θεατρικό, τραγούδια έφτιαξαν ένα σκηνικό που μας μετέφερε πίσω στο 1821. Η γιορτή έκλεισε με τον εθνικό μας ύμνο.  Ζήτω η ελευθερία!

Την επόμενη μέρα ανήμερα της επετείου εκκλησιαστήκαμε και παρελάσαμε στο χωριό μας!

Και του χρόνου!

IMG 20250329 18274345f9a448 3790 44c4 9432 50b63323cf01

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗ ΔΙΑΝΟΧ

Την Τετάρτη στις 19/3/2025 το σχολείο μας επισκέφτηκε τη ΔΙΑΝΟΧ Χίου για να ενημερωθούμε για το πώς πρέπει να κάνουμε σωστά ανακύκλωση. Ήδη κάναμε στο σχολείο μας ανακύκλωση και  ξέραμε πόσο σημαντική είναι για τη βιωσιμότητα του πλανήτη μας. Στις εγκαταστάσεις που πήγαμε μας έδειξαν το χώρο και τα μηχανήματα που χρησιμοποιούν όσοι δουλεύουν εκεί. Μας άρεσε πολύ γιατί γίναμε κι εμείς για λίγο χειριστές των μηχανημάτων.  Στο τέλος , μας μοίρασαν οικολογικές τσάντες. Τους ευχαριστούμε πολύ και τους στηρίζουμε!

52f09085 c7df 4df2 a229 4681f9aecd34

ΜΑΓΕΙΡΕΥΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Με αφορμή μια συνταγή του βιβλίου της Γλώσσας της Γ Δημοτικού οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας με τις εκπαιδευτικούς τους αποφάσισαν να φτιάξουν πεντανόστιμα σοκολατένια τρουφάκια. Ανακάτεψαν τα υλικά, τα έπλασαν, τα άφησαν να κρυώσουν και την επόμενη μέρα τα έφαγαν. Ήταν πολύ ωραία !

570a245a 9e79 4a80 b93f a32bd11d23a7

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ Δ.Σ. ΝΕΑΣ ΣΑΝΤΑΣ

Σήμερα οι μαθητές της Ε-ΣΤ τάξης με τις εκπαιδευτικούς κα Ευθαλία Τσανούσα (ΠΕ11) και Λυμπεράτου Ειρήνη(ΠΕ70), πραγαματοποίησαν τη δεύτερη διαδικτυακή τους συνάντηση με τους μαθητές του 6/θέσιου Δημοτικού Σχολείου Νέας Σάντας, με σκοπό να ανταλλάξουν πληροφορίες για τα παραδοσιακά παιχνίδια διάφορων περιοχών της Ελλάδας, να εκφράσουμε τις απορίες μας, να αναφερθούε σε αυτά που μας εντυπωσίασαν και να ανανεώσουμε το ραντεβού μας!! Ήταν μια αξέχαστη εμπειρία που όλοι μικροί και μεγάλοι απήλαυσαν και ανυπομονούμε για την επόμενη φορά που θα συναντηθούμε!!

IMG 20250508 142119

Ανακοίνωση για εγγραφή μαθητών στην Α΄ τάξη του δημοτικού σχ. έτους 2025-26

Αγαπητοί γονείς σας ενημερώνουμε ότι οι μαθητές/τριες που είναι γεννημένοι/ες από 1/1/2019 έως και 31/12/2019 θα πρέπει να εγγραφούν στην Α΄ τάξη του δημοτικού σχολείου για το σχ. έτος 2025-26.

 

Οι εγγραφές στα δημόσια Δημοτικά σχολεία γενικής εκπαίδευσης δύναται να πραγματοποιούνται από τις 6/3/2025 έως και τις 26/3/2025 μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) στην ειδική ψηφιακή πλατφόρμα «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού» στη διεύθυνση https://adimotikou.eservices.minedu.gov.gr με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής, την οποία υποβάλλει ένας εκ των δύο γονέων/κηδεμόνων μαθητών/τριών που συμπληρώνουν την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής την ηλικία των έξι (6) ετών.

 

Για την εγγραφή των μαθητών/τριών που φοιτούν για πρώτη φορά, στην Α΄ τάξη, σε δημόσιο Δημοτικό σχολείο γενικής εκπαίδευσης, εφαρμόζεται η ακόλουθη διαδικασία:

 

Από την 6η (12 το μεσημέρι) έως την 26η Μαρτίου οι γονείς/κηδεμόνες/έχοντες-ουσες την επιμέλεια υποβάλλουν ηλεκτρονικά αίτηση – υπεύθυνη δήλωση εγγραφής μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr), και συγκεκριμένα της ηλεκτρονικής πλατφόρμας «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού», προκειμένου να εγγραφεί ο/η μαθητής/τρια στο Δημοτικό Σχολείο που έχει κατανεμηθεί, σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας.

 

Για την εγγραφή χρειάζονται τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

 

α) βεβαίωση φοίτησης από το νηπιαγωγείο στο οποίο φοιτά το παιδί,

 

β) το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (συμπληρώνεται από παιδίατρο) και

 

γ) το βιβλιάριο υγείας από το οποίο αποδεικνύεται ότι έχουν γίνει τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.

Αναλυτικές οδηγίες θα βρείτε παρακάτω:


Φόρτωση PDF…

Ευχαριστώ πολύ,

Η Προϊσταμένη

Λυμπεράτου Ειρήνη

ΚΥΡΑ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ

Την κυρά Σαρακοστή
που ‘ναι έθιμο παλιό,
οι γιαγιάδες μας τη φτιάχναν
με αλεύρι και νερό.

Αυτό το ποιηματάκι κάναμε πράξη μιας και ξεκίνησε μετά την Καθαρά Δευτέρα η περίοδος της Σαρακοστής. Εκτός λοιπόν από τις χάρτινες κατασκευές μας φτιάξαμε και μια ομαδική κατασκευή Σαρακοστής με αλεύρι, νερό και αλάτι για την τάξη μας. Μας άρεσε πολύ η διαδικασία και την χαρήκαμε. 7 λοιπόν οι εβδομάδες μέχρι το Πάσχα όσα και τα ποδαράκια της κυρίας Σαρακοστής. Και του χρόνου με υγεία!

1741506092595