ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΣΤΗΝ Α ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Στο πλαίσιο του προγράμματος ομαλής μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο, είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε τα νήπια μαζί με τις νηπιαγωγούς τους κα Βάσω Κόνιαρη και κα Δήμητρα Σπίγγου στην Α΄ Δημοτικού.

Τα παιδιά έφτασαν γεμάτα ενθουσιασμό, φέρνοντας όμορφα δώρα που είχαν ετοιμάσει για τους μαθητές της τάξης. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν καλύτερα το νέο τους σχολικό περιβάλλον, να λύσουν τις απορίες τους σχετικά με τη φοίτηση στο Δημοτικό και να συνεργαστούν με τους μαθητές της Α΄ τάξης σε δημιουργικές δραστηριότητες.

Παράλληλα, συμμετείχαν σε ενδιαφέρουσες δράσεις με θέμα τη θαλάσσια χελώνα Καρέτα-Καρέτα, μαθαίνοντας χρήσιμες πληροφορίες για τη ζωή και την προστασία της. Η ημέρα ολοκληρώθηκε με ένα διασκεδαστικό παιχνίδι προγραμματισμού με τη βοήθεια του Bee-Bot, στο οποίο όλα τα παιδιά συμμετείχαν με μεγάλο ενθουσιασμό.

Στο τέλος αντάλλαξαν τα δώρα που είχαν ετοιμάσει, μοιράστηκαν χαμόγελα και όμορφες στιγμές και αποχώρησαν γεμάτα χαρά και ανυπομονησία για τη νέα σχολική χρονιά.

Αγαπημένα μας παιδάκια, σας περιμένουμε με χαρά στην Α΄ Δημοτικού!

04fad090 b1a2 440a 82d3 c1fe5712d7d16a126416 a548 49d7 8c26 8bb36e55b30178a859ce dbcf 490f bf93 f109e334d892255f11a1 cf15 4114 b87b 8f64384e2fbe4051c58b 8ded 42ee 89a9 6add8b8d8af3036758c2 ca13 4b9b 9ee6 825435177dfc48217e2a 043b 44be ab36 98676af9ca4aa0ded536 bb4e 4f97 a452 3156cd8b1812c9e4e031 5a4b 45a4 a213 81a2e41db133