Στο πλαίσιο του προγράμματος ομαλής μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο, είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε τα νήπια μαζί με τις νηπιαγωγούς τους κα Βάσω Κόνιαρη και κα Δήμητρα Σπίγγου στην Α΄ Δημοτικού.
Τα παιδιά έφτασαν γεμάτα ενθουσιασμό, φέρνοντας όμορφα δώρα που είχαν ετοιμάσει για τους μαθητές της τάξης. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν καλύτερα το νέο τους σχολικό περιβάλλον, να λύσουν τις απορίες τους σχετικά με τη φοίτηση στο Δημοτικό και να συνεργαστούν με τους μαθητές της Α΄ τάξης σε δημιουργικές δραστηριότητες.
Παράλληλα, συμμετείχαν σε ενδιαφέρουσες δράσεις με θέμα τη θαλάσσια χελώνα Καρέτα-Καρέτα, μαθαίνοντας χρήσιμες πληροφορίες για τη ζωή και την προστασία της. Η ημέρα ολοκληρώθηκε με ένα διασκεδαστικό παιχνίδι προγραμματισμού με τη βοήθεια του Bee-Bot, στο οποίο όλα τα παιδιά συμμετείχαν με μεγάλο ενθουσιασμό.
Στο τέλος αντάλλαξαν τα δώρα που είχαν ετοιμάσει, μοιράστηκαν χαμόγελα και όμορφες στιγμές και αποχώρησαν γεμάτα χαρά και ανυπομονησία για τη νέα σχολική χρονιά.
Αγαπημένα μας παιδάκια, σας περιμένουμε με χαρά στην Α΄ Δημοτικού!








