Επιλεγμένο άρθρο

Καλωσορίσατε !!!!!

Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του σχολείου μας!!! Σκοπός μας είναι η ψηφιακή προβολή των δραστηριοτήτων μας καθόλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς καθώς και η ενημέρωση για διάφορα εκπαιδευτικά θέματα.

Ευελπιστούμε σ΄ ένα ευχάριστο ταξίδι στον χώρο μας!!!!!

ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ

Φέτος όλη τη χρονιά διαβάσαμε πολλά παραμύθια και κάναμε πολλές δράσεις…Γι αυτό και στο τέλος της χρονιάς τα παρουσιάσαμε στους συναδέρφους μας.

Καλό καλοκαίρι σε όλους με υγεία!

Narrative Writing Lesson Presentation with Bright Colors in a Doodle Style_20260617_124608_0000

 

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΒΙΒΛΙΑ

Όλη τη χρονιά μαζεύαμε τίτλος βιβλίων που μας ενδιέφεραν , που είχαμε στη βιβλιοθήκη μας ή που θέλαμε να διαβάσουμε γιατί ακούσαμε ότι είναι ωραία. ‘Ετσι και λίγο πριν κλείσουμε κάναμε μια λίστα με καλοκαιρινά βιβλία που μπορούμε να βρούμε και να διαβάσουμε την περίοδο των διακοπών μας. Γιατί το καλό βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος για ηρεμία και χαλάρωση στη βεράντα μας ή στην παραλία…

Καλό καλοκαίρι, καλές βουτιές και καλές αναγνώσεις!

ab759843 8bbc 4692 a9e0 7b342e155d8e

ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΜΕΡΕΣ…

Το καλοκαίρι μπήκε για τα καλά και εμείς μετράμε αντίστροφα για τη λήξη της σχολικής χρονιάς. Μιας και η ύλη των βιβλίων μας έχει τελειώσει κάνουμε διάφορες ενδιαφέρουσες καλοκαιρινές δραστηριότητες με αφορμή και κάποιο παραμύθι που διαβάζουμε, συζητησαμε και παίξαμε τι θα γίνουμε όταν μεγαλώσουμε και αποχαιρετήσαμε θερμά την κ. Μαρία τη γυμνάστριά μας…Για ρίξτε μια ματιά…

0b3407a6 72bd 4671 9433 a183029558fb54f53f6d 2437 4382 933a 9cd6991cf45f3487a0f4 4e43 409d b60a 55b8761a1fdf4759f7f7 ab83 4776 b9ea e243d690cc2001438b76 df88 4a89 9303 ae4df388a853

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ

Ήρθε και η ώρα για την καλοκαιρινή μας γιορτή… Πότε πέρασε η σχολική χρονιά φέτος ούτε που το καταλάβαμε! Πάμε λοιπόν με πολλή χαρά, γέλιο, χορούς και παιχνίδια να υποδεχτούμε το καλοκαίρι και να αποχαιρετήσουμε τους μαθητές της ΣΤ δημοτικού που του χρόνου θα πάνε στο Γυμνάσιο. Ευχαριστούμε όλες τις δασκάλες μας για το ωραίο σκηνικό που μας έφτιαξαν,  για τις εκπλήξεις που ετοίμασαν στη γιορτή μας και τη γυμνάστρια μας την κ. Μαρία Καβούκη για τα ωραία παιχνίδια και τους χορούς που μας έμαθε.  Τέλος, ευχαριστούμε πολύ τους γονείς μας που είναι πάντα δίπλα μας και το Σύλλογο γονέων και κηδεμόνων για το δροσερό κέρασμα στο τέλος.

Να είστε όλοι καλά και να περάσετε ένα ήρεμο και όμορφο καλοκαίρι!

7a72e4d9 f5a1 410e a2fa 50bb1b6d03823afa35ce 73c8 481a aef1 62a98c9ab0dab573aee5 c746 4fb0 845c 2d39c5932f0e9a0546e7 e127 4008 b426 6de4c750c9dfaabd3df3 e2cc 4996 8bea 1fb3e17b803ef9427244 3a0b 4895 89dc e8162a34413ba59f844f fd78 42e3 bf21 9d67fb4300ad

 

ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΠΙΤΥΟΣ

Με κέφι και χαμόγελα, οι μαθητές του Δημοτικού και του Νηπιαγωγείου μας ξεκινήσαμε το πρωί από το σχολείο με προορισμό το Πιτυός. Αν και μόλις φτάσαμε μας έπιασε μια δυνατή βροχή, δεν αφήσαμε τον καιρό να χαλάσει τη διάθεσή μας! Όσο έβρεχε, τα παιδιά φιλοξενήθηκαν στο μαγαζί του Μάκελου, όπου έμαθαν να φτιάχνουν χερίσια μακαρόνια. Κάθε παιδί έφτιαξε τα δικά του μακαρόνια, ενώ παράλληλα γνώρισε την ιστορία του χωριού μέσα από ένα όμορφο παραμύθι. Στη συνέχεια, οι μεγαλύτεροι μαθητές συμμετείχαν σε ένα συναρπαστικό παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού που ετοίμασε με πολύ μεράκι η κ.Ματίνα Κιουράνη. Περνώντας από διάφορους σταθμούς και ανακαλύπτοντας τις κρυφές γωνιές του χωριού, όπως το παλιό πέτρινο σχολείο, τον φούρνο, το ελαιοτριβείο και τον Πύργο, κατέληξαν στην εκκλησία του Αγίου Γεωργίου, όπου βρήκαν τον πολυπόθητο θησαυρό! Με μεγάλο ενθουσιασμό, τα παιδιά έτρεξαν να συναντήσουν τους γονείς τους και να απολαύσουν ελεύθερο χρόνο για φαγητό και παιχνίδι. Η εκδρομή μας όμως δεν τελείωσε εκεί! Τις επόμενες ημέρες στο σχολείο, τα χερίσια μακαρόνια μεταμορφώθηκαν σε μικρές ψηφίδες, τις οποίες τα παιδιά χρωμάτισαν και χρησιμοποίησαν για να δημιουργήσουν ένα πολύχρωμο ψηφιδωτό σε σχήμα πεταλούδας.

Περάσαμε όλοι υπέροχα και γεμίσαμε όμορφες εμπειρίες!

Τώρα ανυπομονούμε να ολοκληρωθεί η σχολική χρονιά και να απολαύσουμε τις καλοκαιρινές μας βουτιές στη θάλασσα!

ddbbbab5 1964 4f8b 8a1d 4a9993d72030db06a0bd cd19 401f 9183 6cce16acff84b4787efb d127 4f4e 94b4 cd365a7e6a9d3841bbbd 98c7 4885 9357 2296e8019fda3402ba27 470f 429d a3bd 25e838122c95858de4ec 5383 4948 a30c dc3a3d5949d938bcbb76 264b 4ca7 9177 6534c880957519ad457b ed8e 46a7 809d 69071e1fa6ff9eec17f5 7865 4377 9d86 87d5d64f1f460d91c67c 06ce 447b a034 bc21b934d5678bbb6c1d 0068 42a7 9b13 04d0b83c1fd4

ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΑΣ…

Στα εργαστήρια δεξιοτήτων ασχολούμαστε με το περιβάλλον και τις καταστροφικές συνέπειες που έχει η επέμβαση του ανθρώπου. Τα βιβλία που διαβάσαμε μετά το “Η Γκρέτα και οι γίγαντες”  και μας προβληματίσανε είναι τα εξής : “Αν κάθε μέρα..”  και “ Κάτω τα χέρια από το δάσος”. Κάναμε και πολλές και ευχάριστες δραστηριότητες συνδυάζοντας την ανάγνωση, τη γραφή, το παιχνίδι και τη ζωγραφική, με το τραγούδι και το χορό (μουσικοκινητική αγωγή https://www.youtube.com/watch?v=Sxt-J49SZrA&list=RDSxt-J49SZrA&start_radio=1 ) .

Καταλήξαμε ότι εμείς ως παιδιά θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σώσουμε τον πλανήτη μας!

 

Το μεσημέρι για χαλάρωση στο δωμάτιό μας ή το βράδυ πριν τον ύπνο να μην ξεχάσουμε να ακούσουμε το πολύ ωραίο παραμύθι « Η γη έχει πυρετό» https://www.ertecho.gr/radio/trito/show/10-akoma/podcast/1307497/10-lepta-akoma-triti-02-iouniou-2026/

08f2a636 617b 4c93 8f5f 99905e3953a7 1c5713bd9 eba7 40d2 94e0 3c6b26c3650e 1c00bb5df 3b95 420a 8317 725dcc5659c566966b42 5aa5 497d 9e9b cce77b7f663a9acbaea8 1fa9 48fe 822f f9e55c76c78a3035aee6 a53f 4a8d aea9 93ac64f38f2e36283ba6 9c01 4fe5 91c1 5343cea78f80cf73a102 82a4 4e1b 85e5 3d7727126f67

ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΣΤΗΝ Α ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Στο πλαίσιο του προγράμματος ομαλής μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο, είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε τα νήπια μαζί με τις νηπιαγωγούς τους κα Βάσω Κόνιαρη και κα Δήμητρα Σπίγγου στην Α΄ Δημοτικού.

Τα παιδιά έφτασαν γεμάτα ενθουσιασμό, φέρνοντας όμορφα δώρα που είχαν ετοιμάσει για τους μαθητές της τάξης. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν καλύτερα το νέο τους σχολικό περιβάλλον, να λύσουν τις απορίες τους σχετικά με τη φοίτηση στο Δημοτικό και να συνεργαστούν με τους μαθητές της Α΄ τάξης σε δημιουργικές δραστηριότητες.

Παράλληλα, συμμετείχαν σε ενδιαφέρουσες δράσεις με θέμα τη θαλάσσια χελώνα Καρέτα-Καρέτα, μαθαίνοντας χρήσιμες πληροφορίες για τη ζωή και την προστασία της. Η ημέρα ολοκληρώθηκε με ένα διασκεδαστικό παιχνίδι προγραμματισμού με τη βοήθεια του Bee-Bot, στο οποίο όλα τα παιδιά συμμετείχαν με μεγάλο ενθουσιασμό.

Στο τέλος αντάλλαξαν τα δώρα που είχαν ετοιμάσει, μοιράστηκαν χαμόγελα και όμορφες στιγμές και αποχώρησαν γεμάτα χαρά και ανυπομονησία για τη νέα σχολική χρονιά.

Αγαπημένα μας παιδάκια, σας περιμένουμε με χαρά στην Α΄ Δημοτικού!

04fad090 b1a2 440a 82d3 c1fe5712d7d16a126416 a548 49d7 8c26 8bb36e55b30178a859ce dbcf 490f bf93 f109e334d892255f11a1 cf15 4114 b87b 8f64384e2fbe4051c58b 8ded 42ee 89a9 6add8b8d8af3036758c2 ca13 4b9b 9ee6 825435177dfc48217e2a 043b 44be ab36 98676af9ca4aa0ded536 bb4e 4f97 a452 3156cd8b1812c9e4e031 5a4b 45a4 a213 81a2e41db133

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Σήμερα επισκέφτηκε το σχολείο μας ο εκπαιδευτικός και συγγραφέας Μανώλης Τσαγκάτος για να μας παρουσιάσει το βιβλίο του “Ένα χαμόγελο για τον Ορέστη” και να κάνουμε δραστηριότητες φιλαναγνωσίας. Αφού διαβάσαμε αποσπάσματα του βιβλίου συζητήσαμε για το πως γράφεται ένα βιβλίο, ποιος είναι ο συγγραφέας , ο εικονογράφος και ο εκδότης. Μετά με τη βοηθειά του γράψαμε σε μικρές ομάδες το δικό μας βιβλίο. Τον ευχαριστούμε θερμά για την ωραία δράση που μας έκανε!

f74cb14f 745b 4ee4 880b fddb291c70caba18517e c4a4 4411 828a d451d68f99c7

 

ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Ένα από τα θέματα με τα οποία ασχοληθήκαμε φέτος στα εργαστήρια δεξιοτήτων ήταν και η καταστροφή του περιβάλλοντος. Ήταν ένα θέμα που μας ενδιέφερε πολύ ειδικά μετά τις καταστροφικές πυρκαγιές που συνέβησαν στο χωριό μας πέρσι το καλοκαίρι. Διαβάσαμε λοιπόν το βιβλίο “Η Γκρέτα και οι γίγαντες” της Ζόι Τάκερ.Το βιβλίο της Ζόι Τάκερ δείχνει ακριβώς ότι μια Γκρέτα δεν φέρνει την άνοιξη. Χρειάζεται να έρθουν κι άλλοι κοντά της. Παιδιά και ζώα μαζεύονται γύρω της και διαμαρτύρονται. Οι Γίγαντες για πρώτη φορά σηκώνουν το κεφάλι, βλέπουν το χάος που έχουν δημιουργήσει, αρχίζουν να μετανιώνουν… Μετά την ανάγνωση φτιάξαμε κι εμείς πινακίδες για να τις σηκώσουμε ψηλά, να φωνάξουμε συνθήματα και να συμβάλλουμε στη διάσωση του πλανήτη μας.

ef430fa8 0f6f 4619 a342 b11ee59e23670bacd4d9 77cc 4dcd bc7c c03f64b4463d

10 ΛΕΠΤΑ ΑΚΟΜΗ ΜΑΜΑ!

Φέτος, στα πλαίσια της φιλαναγνωσίας οι δασκάλες μας, μας μύησαν στον κόσμο της ανάγνωσης και μέσω ραδιοφώνου. Συγκεκριμένα, μας είπαν ότι μπορούμε να μπαίνουμε στη σελίδα της ΕΡΤ και να ακούμε την εκπομπή “10 λεπτά ακόμη” στην οποία μια συγγραφέας διαβάζει με τη συνοδεία μουσικής ένα παιδικό βιβλίο. Είναι ο πιο ωραίος τρόπος για να χαλαρώσουμε και να ξεκουραστούμε το μεσημέρι ή λίγο πριν κοιμηθούμε το βράδυ… Συντονιστείτε λοιπόν και διαλέξτε το βιβλίο που θέλετε να ακούσετε… Καλές αναγνώσεις!

https://www.ertecho.gr/radio/trito/show/10-akoma/

515319686 1285906313539787 3405851782360126474 n