Σήμερα Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2025 μας επισκέφτηκε ο Υπαστυνόμος του Τμήματος Τροχαίας Χίου Κος Μιχάλης Φλωράδης και μίλησε σε όλους/ες μαθητές/ήτριες του Δημοτικού και του Νηπιαγωγείου για την Κυκλοφοριακή Αγωγή στο πλαίσιο δράσεων του ενεργού πολίτη. Η συζήτηση επικεντρώθηκε κυρίως σε θέματα χρήσης ποδηλάτου, συμπεριφοράς στα δίκυκλα και στα αυτοκίνητα και φυσικά σωστές ενέργειες των πεζών. Η συζήτηση τελείωσε με την παρουσίαση και εξήγηση βασικών σημάτων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Τα παιδιά είχαν εύλογες απορίες και ο Κος Μιχάλης φρόντισε για την επίλυση όλων των προβληματισμών που τέθηκαν. Τον ευχαριστούμε πολύ!
ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ
Την Τσικνοπέμπτη, όπως απαιτεί το έθιμο τσικνίσαμε στο σχολείο μας και εμείς τρώγοντας κρεατικά και πικάντικες νοστιμιές που μας πρόσφερε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας. Μασκαρευτήκαμε, παίξαμε με τις σερπαντίνες, χορέψαμε, τραγουδήσαμε και περάσαμε υπέροχα.
Ευχαριστούμε πολύ! Να είστε όλοι καλά! Και του χρόνου!
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΠΛΑΝΗΤΑΡΙΟ
Την Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2025 οι μαθητές/τριες του Σχολείου μας παρακολούθησαν στο Πλανητάριο μια εκπαιδευτική ταινία που αφορούσε το σύμπαν, τις κινήσεις των πλανητών, των αστερισμών και τα διάφορα ουράνια σώματα . Κάνανε ένα συναρπαστικό ταξίδι στο χρόνο για να ανακαλύψουν την ιστορία της Γης. ‘Ετσι τα παιδιά μας ήρθαν σε επαφή με τα φυσικά φαινόμενα και κατανόησαν τον κόσμο στον οποίο ζουν. Ήταν ένα μοναδικό ταξίδι που μας άρεσε πολύ!
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Την Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου οι μαθητές της Ε΄ και Στ’ τάξης με τον εκπαιδευτικό Πληροφορικής κο Στέργιο Πλιάτσικα, παρακολούθησαν Διαδικτυακή ενημέρωση για την Ασφαλή Πλοήγηση στο Διαδίκτυο η οποία διοργανώθηκε από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο σε συνεργασία με τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.
Το θέμα της εκδήλωσης αφορούσε:
*Παγίδες που ελλοχεύουν στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης
*Πρόληψη και την αντιμετώπιση των κινδύνων που σχετίζονται με τις νέες τεχνολογίες
*Τα διαδικτυακά παιχνίδια και τον εθισμό σε αυτά
*Το φαινόμενο του εκφοβισμού μέσα από το διαδίκτυο
Τα παιδιά ενημερώθηκαν και προβληματίστηκαν για το πώς πρέπει να χρησιμοποιούμε την τεχνολογία ώστε να κερδίζουμε από αυτήν και στη συνέχεια ενημέρωσαν και τους υπόλοιπους μαθητές τους σχολείου για όλα όσα έμαθαν την ημέρα εκείνη!
ΓΙΟΡΤΗ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ
30 Ιανουαρίου σήμερα γιορτάζουμε τους 3 Ιεράρχες και τιμούμε τη μνήμη τους. Καθένας έχει τη δική του γιορτή, αλλά και τους τρεις μαζί τους γιορτάζουμε στις 30 Ιανουαρίου, γιατί έχουν πολλά κοινά γνωρίσματα: Ζούσαν απλή ζωή χωρίς πολυτέλειες. Αφιέρωσαν τη ζωή τους στους φτωχούς συνανθρώπους τους και στους δυστυχισμένους και ήταν και οι τρεις σοφοί. Αγάπησαν τα γράμματα και τον πολιτισμό των αρχαίων Ελλήνων. Έγιναν μεγάλοι – πολύ μεγάλοι – δάσκαλοι, πραγματικοί φωστήρες. Αλλά και σπουδαίοι ρήτορες. Για τη σοφία τους και την καλοσύνη τους, ο λαός τους εκτιμούσε και τους αγαπούσε.
Η γιορτή των Τριών Ιεραρχών είναι γιορτή των δασκάλων και των μαθητών, των σχολείων και των γραμμάτων, των βιβλίων και της μάθησης.
Γι αυτό και εμείς σήμερα πήγαμε εκκλησία, κοινωνήσαμε, ο πάτερ μας έδωσε δώρο μια μικρή εικονίτσα με τους 3 Ιεράρχες να την έχουμε πάντα στην τσάντα μας να μας βοηθάνε και ένα μικρό βιβλιαράκι με τις βιογραφίες τους. Στο τέλος της λειτουργίας κεραστήκαμε στο κελί της εκκλησίας μας. Και του χρόνου να είμαστε καλά να τιμήσουμε τη μνήμη τους. Τι κι αν πέρασαν τόσα χρόνια από τότε που έζησαν; Το παράδειγμά τους είναι πάντα νέο, πάντα φωτεινό για να μας δείχνει το δρόμο.
Κοπή βασιλόπιτας
Επιστρέψαμε στο σχολείο μας μετά τις γιορτές και αφού είπαμε πως περάσαμε μπήκαμε εκ νέου στο πρόγραμμα του σχολείου μας. Μιας και είμαστε μια μεγάλη οικογένεια κι εμείς σκεφτήκαμε να κόψουμε όπως κάθε χρόνο τη βασιλόπιτα μας για να δούμε ποιοι/ποιες θα είναι οι τυχεροί/ες της νέας χρονιάς. Ο σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων μας έφερε λοιπόν βασιλοπιτάκια για κάθε μαθητή. Οι τυχεροί που έτυχαν το φλουρί ήταν η Μαρία Ζώη από τη Β τάξη, η Λίνα Μαρή από τη Δ τάξη και ο Τάσος Κουντρής από τη ΣΤ τάξη. Από τους εκπαιδευτικούς το φλουρί κέρδισε η κ. Λυδία Δελιάκη. Τους ευχόμαστε να είναι πάντα τυχεροί στη ζωή τους.
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΚΑΛΑΝΤΑ
Προ παραμονή Χριστουγέννων σήμερα και βγήκαμε στο χωριό μας να πούμε τα κάλαντα. Σκουφάκια τριγωνάκια και έτοιμοι! Ήταν μεγάλη η χαρά μας! Πολύ χαρούμενοι ήταν επίσης οι γείτονες, οι συγγενείς και οι φίλοι μας που τους χτυπούσαμε την πόρτα και τους λέγαμε τα κάλαντα. Τα κεράσματα πολλά και νόστιμα. Και του χρόνου να είμαστε καλά!
21 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ- ΗΜΕΡΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΤΗΣ ΧΙΟΥ
Το πρωί της 21ης Δεκεμβρίου 1912 ο Ζιχνή Μπέης υπέγραψε το πρωτόκολλο παράδοσης που είχε συνταχθεί στις 5 η ώρα το πρωί της ίδιας μέρας. Ο Ζιχνή είχε κατεβεί από την προηγουμένη το βράδυ- μεσάνυχτα σχεδόν – στις Καρυές, μαζί με τη συνοδεία του, 50 στρατιώτες. Ο πόλεμος είχε τελειώσει!
Αυτό το σημαντικό ιστορικό συμβάν γιορτάσαμε και φέτος στο χωριό μας, παρουσία της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας με εκκλησιασμό το πρωί, παρέλαση και κατάθεση στεφάνων στο Ηρώο που έχει φτιαχτεί μπροστά στο σπίτι όπου συνέβησαν τα γεγονότα . Αισθανθήκαμε άξιοι των κόπων και των θυσιών των προγόνων μας για να ζούμε εμείς σήμερα πραγματικά ελεύθεροι. Και του χρόνου !
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ
Στις 18/12/25 και ώρα 17:00 μαζευτήκαμε στο πνευματικό κέντρο του χωριού μας για να παρουσιάσουμε στους γονείς και κηδεμόνες μας τη χριστουγεννιάτικη γιορτή μας. Το θεατρικό μας με τίτλο : « ο Αϊ – Βασίλης στη φυλακή» καταχειροκροτήθηκε από το κοινό και προκάλεσε γέλιο. Στο τέλος της γιορτής είπαμε ένα χριστουγεννιάτικο τραγούδι και αμέσως μετά ήρθε ο Αι-Βασίλης που μοίρασε δώρα σε όλους τους μαθητές , τις μαθήτριες και τις εκπαιδευτικούς του σχολείου μας. Ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του σχολείου πρόσφερε γλυκά και χυμούς σε όλους. Και του χρόνου να είμαστε καλά! Καλά Χριστούγεννα και καλή Πρωτοχρονιά σε όλους!









