ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΗ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ

Είμαστε στο φθινόπωρο γι αυτό στο τμήμα ένταξης σκεφτήκαμε να εκτυπώσουμε μια ωραία φθινοπωρινή εικόνα και να συγκεντρώσουμε τίτλους βιβλίων σχετικών με την εποχή. Κάποια από αυτά τα έχουμε ήδη διαβάσει, άλλα είναι στο πρόγραμμα να διαβαστούν τις επόμενες μέρες και άλλα τα έχουμε δει και θέλουμε να τα βρούμε. Βιβλία μπορούμε να βρούμε παντού! Στη βιβλιοθήκη μας, στη βιβλιοθήκη του σχολείου μας, στη βιβλιοθήκη του νηπιαγωγείου μας, στο σπίτι ενός φίλου μας, στο βιβλιοπωλείο, στη παιδική  βιβλιοθήκη Κοραή. Αν τα έχετε σπίτι σας, αν τα αγοράσετε ή τα βρείτε από κάποιον φίλο σας με χαρά θα θέλαμε να τα μοιραστείτε και μαζί μας! Περιμένουμε λοιπόν βιβλιοπροτάσεις παλιές ή καινούριες  και νέες ιδέες…

444e2880 c7af 4b48 9828 e9eef72b063b

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Αγαπημένο μου ημερολόγιο,

Φέτος αποφασίσαμε να γράφουμε τις σκέψεις μας σε ένα ημερολόγιο. Το δημιουργήσαμε έτσι ώστε να είναι μαγικό, πήραμε και χρωματιστό μολύβι και είμαστε έτοιμοι κάθε Σαββατοκύριακο να γράφουμε πως περνάμε μια μέρα της εβδομάδας μας… Το κάνουμε με μεγάλη χαρά, ζήλο και ενδιαφέρον γι αυτό το αποτέλεσμα είναι μαγικό…Καλή μας συνέχεια λοιπόν…

0baaec6a ad4d 478e 9a08 71c467261380 0351a4d9 6f45 4759 801c fcdc308d542b

ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ

Καλό μήνα!Το φθινόπωρο μπήκε για τα καλά! Κι εμείς βρήκαμε την ευκαιρία να το γιορτάσουμε παίζοντας «φθινοπωρινό ταχυδρομείο», ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι που βρήκαμε στο ιντερνετ στη σελίδα «Σαν το ψαράκι» . Έπρεπε λοιπόν να χωριστούμε σε 2 ομάδες και να τρέξουμε στην αυλή. Εκεί υπήρχαν 6 ταχυδρομικοί σταθμοί και κάθε ταχυδρομικός σταθμός είχε 6 φθινοπωρινές εικόνες. Οι μαθητές των δύο ομάδων έπρεπε να τοποθετήσουν όσο πιο γρήγορα μπορούσαν τις κάρτες  σωστά σε κάθε φάκελο. Στο τέλος, οι εκπαιδευτικοί  ανοίξανε τους φακέλους και ανακοίνωσαν τα αποτελέσματα.  Σε κάθε περίπτωση όλοι απολαύσανε την διαδικασία.

bb35c635 0296 4665 bcfe 52871f78d33ef023fc78 d2ae 49b1 afdb 0af662c1e39f

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Πανελλήνια ημέρα αθλητισμού σήμερα 26/09/25 και σε όλα τα σχολεία πραγματοποιούνται αθλητικές δράσεις. Εμείς είδαμε βιντεάκια, κάναμε κατασκευές και παίξαμε ομαδικά παιχνίδια στην αυλή. Είμαστε αθλητικά παιδιά και φαίνεται… Στο τέλος της ημέρας πήραμε μετάλλιο για τη συμμετοχή μας!

4d278f1d 8746 4b37 8c86 495d62f11a136cb1725e c788 468b b3f6 a645bf413f237b48dd2f 6953 4238 894b 60273f33ef3fa97bcf16 05b3 4827 886f 6e67564768dbScholikoy Athlhtismoy 2025

ΑΓΙΑΣΜΟΣ

Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025 σήμερα και μια νέα σχολική χρονιά αρχίζει για το Δημοτικό σχολείο και Νηπιαγωγείο Καρυών. Στις 9:00 το σχολείο άνοιξε και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου υποδέχτηκαν με χαρά τους μαθητές και τις μαθήτριές τους. Στις 10:00 πραγματοποιήθηκε ο καθιερωμένος αγιασμός από τον Ιερέα του χωριού μας πατήρ Νικόλαο, ο οποίος μοίρασε και εικονίτσες στους μαθητές μας για καλή αρχή και φώτιση. Η προϊσταμένη του Δημοτικού σχολείου μας κα Ειρήνη Λυμπεράτου ευχήθηκε σε όλες τις μαθήτριες και τους μαθητές καλή πρόοδο, υγεία και δημιουργικότητα για την νέα σχολική χρονιά που ξεκινά. Ένας νέος κύκλος μάθησης αρχίζει με όνειρα, φιλοδοξίες, με προοπτικές προόδου και επιτυχίας. Μετά το τέλος του αγιασμού ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μας πρόσφερε ένα κέρασμα σε όλους και μικρές εκπλήξεις περίμεναν τους μαθητές μας και τις μαθήτριές μας που τις ετοίμασαν με αγάπη οι εκπαιδευτικοί του σχολείου για το καλωσόρισμα.

b57b81c3 19cf 456f 86e6 1eeaee9ebef4 1Synhmmeno choris titlo 0004990115d48 17ef 4b84 b12d 5b0604b61cfb

 

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ

Ήρθε και η ώρα για την καλοκαιρινή μας γιορτή… Πότε πέρασε η σχολική χρονιά φέτος ούτε που το καταλάβαμε! Πάμε λοιπόν με πολλή χαρά, γέλιο, χορούς και παιχνίδια να υποδεχτούμε το καλοκαίρι και να αποχαιρετήσουμε τους μαθητές της ΣΤ δημοτικού που του χρόνου θα πάνε στο Γυμνάσιο. Ετοιμάσαμε λοιπόν βιντεάκι αποχαιρετισμού με στιγμές και βιντεάκια από όλη τη χρονιά και οι μαθήτριες της Γ-Δ τάξης στα πλαίσια του προγράμματος “Stop bullying” δημιούργησαν ένα μικρό χορευτικό τραγούδι και το παρουσίασαν στους συμμαθητές, στους εκπαιδευτικούς και στους γονείς. Ευχαριστούμε όλες τις δασκάλες μας για τις εκπλήξεις που ετοίμασαν στη γιορτή μας και τη γυμνάστρια μας την κ. Λίτσα για τα ωραία παιχνίδια και τους χορούς που μας έμαθε.  Τέλος, ευχαριστούμε πολύ τον πάτερ Νικόλαο που ήρθε να μας δει, τους γονείς μας που είναι πάντα δίπλα μας και το Σύλλογο γονέων και κηδεμόνων για το δροσερό κέρασμα στο τέλος. Να είστε όλοι καλά και να περάσετε ένα ήρεμο και όμορφο καλοκαίρι!

65b56b3a 535b 431e a6cc 800b1736925dd88ec8d9 b02f 4ec0 bb05 bf8746033b0d

ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ

Ημερήσια εκδρομή λέει σήμερα το πρόγραμμα και πήραμε το λεωφορείο για να πάμε όλοι μαζί μικροί μεγάλοι προς τα νότια.

Πρώτη στάση Μεστά για λίγο καφέ οι μεγάλοι και λίγο χυμό οι μικροί. Μετά ο δρόμος μας έβγαλε στην Κώμη όπου φάγαμε και παίξαμε.

Αργά το μεσημέρι χαρούμενοι και λίγο κουρασμένοι επιστρέψαμε στο χωριό μας.

Και του χρόνου να είμαστε καλά!

Mesta CHioy

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ!

Σήμερα Δευτέρα επιστρέψαμε από το Σαββατοκύριακο με πολύ καλή διάθεση μιας και έχει μπει ο Ιούνιος. Κάλο μήνα! Ήρθε η αγαπημένη μας εποχή, το καλοκαίρι και στο τμήμα ένταξης την καλοσωρίσαμε με ωραίες δραστηριότητες! Συζητήσαμε, γράψαμε και ζωγραφίσαμε τι σημαίνει καλοκαίρι για εμάς και ετοιμάσαμε την βαλίτσα των διακοπών μας μιας και πλησιάζουν… Είμαστε έτοιμοι λοιπόν!

3d2a9081 f3ac 47b2 a125 a2553b0cac747c822188 f8f3 43f1 a340 9e8ee95313382f6e25c4 bf07 4aca ac03 a6ed825989e6aee067fb 9759 4805 8779 d97e0ff746fe

ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΤΗΣ ΑΝΑΛΗΨΕΩΣ

Κάθε χρόνο την ημέρα της Αναλήψεως ο εξωραϊστικός εκπολιτιστικός σύλλογος του χωριού «Η Ανάληψη» οργανώνει πανηγύρι και μας προσκαλεί στην Παναγία την Αρβανίτισσα που είναι ένα εξωκλήσι λίγο έξω από τις Καρυές. Αρχικά, πήγαμε στην εκκλησία, παρακολουθήσαμε τη λειτουργία, κοινωνήσαμε και μετά μας κεράσανε και γευτήκαμε τα υπέροχα και νοστιμότατα πιάτα τους. Το γλέντι με ζωντανή μουσική ξεκίνησε το μεσημέρι και κράτησε μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες. Τους ευχαριστούμε πολύ για όλα, περάσαμε πολύ ωραία και ευχόμαστε και του χρόνου!

IMG 20250530 093603

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΒΡΟΝΤΑΔΟ

Μιας και ήρθε η άνοιξη και ο καιρός είναι πολύ καλός είπαμε να πραγματοποιήσουμε μια εκδρομή. Σκεφτήκαμε λοιπόν αρχικά να πάμε να εξερευνήσουμε μια καινούργια βιβλιοθήκη που έχει φτιάξει η Μητρόπολη της Χίου και βρίσκεται στον παραλιακό δρόμο προς το Βροντάδο. Στη βιβλιοθήκη που  ονομάζεται «Άγιος Αγαπητός» μας περίμενε η βιβλιοθηκονόμος κα Αργυρώ Σουρέλα για να μας ξεναγήσει στο χώρο και να μας κάνει ένα πρόγραμμα για εμάς τα παιδιά του δημοτικού και του νηπιαγωγείου. Καθίσαμε στα τραπεζάκια της βιβλιοθήκης και βρήκαμε  ένα παιδικό βιβλίο για τον καθένα μας!Το περιεργαστήκαμε με χαρά. Το είχε αφήσει για εμάς η κα Αργυρώ. Αφού συζητήσαμε για τα παιδικά βιβλία και ολοκλήρωσε όσα είχε να μας πει η κα Αργυρώ , έπειτα η δασκάλα μας κα Ιωάννα Παπακωνσταντίνου έφερε να μας διαβάσει ένα βιβλίο με τίτλο : «Μέλισσες» του GRAJKOWSKI WOJCIECH από τις εκδόσεις Μικρή Σελήνη, μιας και στις  20 Μαΐου είναι παγκόσμια ημέρα μέλισσας. Μάθαμε πολλές πληροφορίες για τις μέλισσες και τη σημασία του μελιού για τον άνθρωπο και εντυπωσιαστήκαμε από το μέγεθος του βιβλίου και τις ωραίες του εικόνες. Μετά παίξαμε στη βιβλιοθήκη ένα παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού καθώς έπρεπε να βρούμε 9 μελισσούλες που είχαν κρυφτεί στα ράφια της βιβλιοθήκης.  Στο τέλος, ευχαριστήσαμε την  κα Αργυρώ  για την φιλοξενία, την ξενάγηση στο χώρο και την ενδιαφέρουσα παρουσίαση παιδικών βιβλίων.

Συνεχίσαμε την εκδρομή μας στο Βροντάδο και κατευθυνθήκαμε προς την «Ηώ» όπου φάγαμε παίξαμε και ξεκουραστήκαμε απολαμβάνοντας τον ήλιο και τη μαγική θέα της θάλασσας. Φορώντας γάντια καθαρίσαμε την ακτή της περιοχής καθώς στα πλαίσια του ενεργού πολίτη κάνουμε διάφορες δράσεις που έχουν ως σκοπό την προστασία του περιβάλλοντος. Επιστρέψαμε το μεσημέρι στο σχολείο λίγο κουρασμένοι αλλά πολύ χαρούμενοι και γεμάτοι νέες εμπειρίες…

1000004637img 1 17483316020701000004634