Με κέφι και χαμόγελα, οι μαθητές του Δημοτικού και του Νηπιαγωγείου μας ξεκινήσαμε το πρωί από το σχολείο με προορισμό το Πιτυός. Αν και μόλις φτάσαμε μας έπιασε μια δυνατή βροχή, δεν αφήσαμε τον καιρό να χαλάσει τη διάθεσή μας! Όσο έβρεχε, τα παιδιά φιλοξενήθηκαν στο μαγαζί του Μάκελου, όπου έμαθαν να φτιάχνουν χερίσια μακαρόνια. Κάθε παιδί έφτιαξε τα δικά του μακαρόνια, ενώ παράλληλα γνώρισε την ιστορία του χωριού μέσα από ένα όμορφο παραμύθι. Στη συνέχεια, οι μεγαλύτεροι μαθητές συμμετείχαν σε ένα συναρπαστικό παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού που ετοίμασε με πολύ μεράκι η κ.Ματίνα Κιουράνη. Περνώντας από διάφορους σταθμούς και ανακαλύπτοντας τις κρυφές γωνιές του χωριού, όπως το παλιό πέτρινο σχολείο, τον φούρνο, το ελαιοτριβείο και τον Πύργο, κατέληξαν στην εκκλησία του Αγίου Γεωργίου, όπου βρήκαν τον πολυπόθητο θησαυρό! Με μεγάλο ενθουσιασμό, τα παιδιά έτρεξαν να συναντήσουν τους γονείς τους και να απολαύσουν ελεύθερο χρόνο για φαγητό και παιχνίδι. Η εκδρομή μας όμως δεν τελείωσε εκεί! Τις επόμενες ημέρες στο σχολείο, τα χερίσια μακαρόνια μεταμορφώθηκαν σε μικρές ψηφίδες, τις οποίες τα παιδιά χρωμάτισαν και χρησιμοποίησαν για να δημιουργήσουν ένα πολύχρωμο ψηφιδωτό σε σχήμα πεταλούδας.
Περάσαμε όλοι υπέροχα και γεμίσαμε όμορφες εμπειρίες!
Τώρα ανυπομονούμε να ολοκληρωθεί η σχολική χρονιά και να απολαύσουμε τις καλοκαιρινές μας βουτιές στη θάλασσα!










