ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ

Τελευταία μέρα σήμερα πριν κλείσουμε για τις πασχαλινές μας διακοπές και αφού κάναμε διάφορες πασχαλινές κατασκευές, διαβάσαμε πασχαλινά βιβλία, βάψαμε αυγά, σήμερα πήγαμε στην εκκλησία για να κοινωνήσουμε και να εκκλησιαστούμε όλοι μαζί. Μετά την εκκλησία βγήκαμε στο χωριό και είπαμε τα κάλαντα του Λαζάρου. Όταν επιστρέψαμε στο σχολείο παίξαμε όλοι μαζί ένα παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού. Στο τέλος της ημέρας μας περίμενε και μια γλυκιά πασχαλινή έκπληξη από τις δασκάλες μας!   Αποχαιρετιστήκαμε και ευχηθήκαμε Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση με υγεία σας όλους!

5aab0991 8538 47c5 88c2 7663aa81752e6f344640 cd42 455b 9ac3 eebe5a7efac780d42ef4 0773 4ce5 88d7 7ec345641986 1a3789433 21c4 422d ab14 82907a628382fa9807a4 6677 455a b1db 008bf92be19b 1