Τελευταία μέρα σήμερα πριν κλείσουμε για τις πασχαλινές μας διακοπές και αφού κάναμε διάφορες πασχαλινές κατασκευές, διαβάσαμε πασχαλινά βιβλία, βάψαμε αυγά, σήμερα πήγαμε στην εκκλησία για να κοινωνήσουμε και να εκκλησιαστούμε όλοι μαζί. Μετά την εκκλησία βγήκαμε στο χωριό και είπαμε τα κάλαντα του Λαζάρου. Όταν επιστρέψαμε στο σχολείο παίξαμε όλοι μαζί ένα παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού. Στο τέλος της ημέρας μας περίμενε και μια γλυκιά πασχαλινή έκπληξη από τις δασκάλες μας! Αποχαιρετιστήκαμε και ευχηθήκαμε Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση με υγεία σας όλους!




