ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ

Ήρθε και η ώρα για την καλοκαιρινή μας γιορτή… Πότε πέρασε η σχολική χρονιά φέτος ούτε που το καταλάβαμε! Πάμε λοιπόν με πολλή χαρά, γέλιο, χορούς και παιχνίδια να υποδεχτούμε το καλοκαίρι και να αποχαιρετήσουμε τους μαθητές της ΣΤ δημοτικού που του χρόνου θα πάνε στο Γυμνάσιο. Ευχαριστούμε όλες τις δασκάλες μας για το ωραίο σκηνικό που μας έφτιαξαν,  για τις εκπλήξεις που ετοίμασαν στη γιορτή μας και τη γυμνάστρια μας την κ. Μαρία Καβούκη για τα ωραία παιχνίδια και τους χορούς που μας έμαθε.  Τέλος, ευχαριστούμε πολύ τους γονείς μας που είναι πάντα δίπλα μας και το Σύλλογο γονέων και κηδεμόνων για το δροσερό κέρασμα στο τέλος.

Να είστε όλοι καλά και να περάσετε ένα ήρεμο και όμορφο καλοκαίρι!

7a72e4d9 f5a1 410e a2fa 50bb1b6d03823afa35ce 73c8 481a aef1 62a98c9ab0dab573aee5 c746 4fb0 845c 2d39c5932f0e9a0546e7 e127 4008 b426 6de4c750c9dfaabd3df3 e2cc 4996 8bea 1fb3e17b803ef9427244 3a0b 4895 89dc e8162a34413ba59f844f fd78 42e3 bf21 9d67fb4300ad