Ήρθε και η ώρα για την καλοκαιρινή μας γιορτή… Πότε πέρασε η σχολική χρονιά φέτος ούτε που το καταλάβαμε! Πάμε λοιπόν με πολλή χαρά, γέλιο, χορούς και παιχνίδια να υποδεχτούμε το καλοκαίρι και να αποχαιρετήσουμε τους μαθητές της ΣΤ δημοτικού που του χρόνου θα πάνε στο Γυμνάσιο. Ευχαριστούμε όλες τις δασκάλες μας για το ωραίο σκηνικό που μας έφτιαξαν, για τις εκπλήξεις που ετοίμασαν στη γιορτή μας και τη γυμνάστρια μας την κ. Μαρία Καβούκη για τα ωραία παιχνίδια και τους χορούς που μας έμαθε. Τέλος, ευχαριστούμε πολύ τους γονείς μας που είναι πάντα δίπλα μας και το Σύλλογο γονέων και κηδεμόνων για το δροσερό κέρασμα στο τέλος.
Να είστε όλοι καλά και να περάσετε ένα ήρεμο και όμορφο καλοκαίρι!






