ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΜΕΡΕΣ…

Το καλοκαίρι μπήκε για τα καλά και εμείς μετράμε αντίστροφα για τη λήξη της σχολικής χρονιάς. Μιας και η ύλη των βιβλίων μας έχει τελειώσει κάνουμε διάφορες ενδιαφέρουσες καλοκαιρινές δραστηριότητες με αφορμή και κάποιο παραμύθι που διαβάζουμε, συζητησαμε και παίξαμε τι θα γίνουμε όταν μεγαλώσουμε και αποχαιρετήσαμε θερμά την κ. Μαρία τη γυμνάστριά μας…Για ρίξτε μια ματιά…

0b3407a6 72bd 4671 9433 a183029558fb54f53f6d 2437 4382 933a 9cd6991cf45f3487a0f4 4e43 409d b60a 55b8761a1fdf4759f7f7 ab83 4776 b9ea e243d690cc2001438b76 df88 4a89 9303 ae4df388a853