Το καλοκαίρι μπήκε για τα καλά και εμείς μετράμε αντίστροφα για τη λήξη της σχολικής χρονιάς. Μιας και η ύλη των βιβλίων μας έχει τελειώσει κάνουμε διάφορες ενδιαφέρουσες καλοκαιρινές δραστηριότητες με αφορμή και κάποιο παραμύθι που διαβάζουμε, συζητησαμε και παίξαμε τι θα γίνουμε όταν μεγαλώσουμε και αποχαιρετήσαμε θερμά την κ. Μαρία τη γυμνάστριά μας…Για ρίξτε μια ματιά…




