Στα εργαστήρια δεξιοτήτων ασχολούμαστε με το περιβάλλον και τις καταστροφικές συνέπειες που έχει η επέμβαση του ανθρώπου. Τα βιβλία που διαβάσαμε μετά το “Η Γκρέτα και οι γίγαντες” και μας προβληματίσανε είναι τα εξής : “Αν κάθε μέρα..” και “ Κάτω τα χέρια από το δάσος”. Κάναμε και πολλές και ευχάριστες δραστηριότητες συνδυάζοντας την ανάγνωση, τη γραφή, το παιχνίδι και τη ζωγραφική, με το τραγούδι και το χορό (μουσικοκινητική αγωγή https://www.youtube.com/watch?v=Sxt-J49SZrA&list=RDSxt-J49SZrA&start_radio=1 ) .
Καταλήξαμε ότι εμείς ως παιδιά θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σώσουμε τον πλανήτη μας!
Το μεσημέρι για χαλάρωση στο δωμάτιό μας ή το βράδυ πριν τον ύπνο να μην ξεχάσουμε να ακούσουμε το πολύ ωραίο παραμύθι « Η γη έχει πυρετό» https://www.ertecho.gr/radio/trito/show/10-akoma/podcast/1307497/10-lepta-akoma-triti-02-iouniou-2026/







