Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
Σας ενημερώνω ότι από τη Δευτέρα 2/3/26 έως και τη Δευτέρα 23/3/26 θα γίνονται οι εγγραφές των μαθητών στην Α΄ τάξη Δημοτικού του σχ. έτους 2026-27.
Παραμένω στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση. Σας ευχαριστώ θερμά για τη συνεργασία!
Μπείτε στο παρακάτω λινκ για να ξεκινήσετε τη διαδικασία.
Με εκτίμηση
Η Προϊσταμένη
Ειρήνη Λυμπεράτου