Σήμερα το σχολείο μας επισκέφτηκε ο διαιτολόγος κ. Στυλιανός Κάρλος για να μας μιλήσει για τη διατροφή.
Και στο νηπιαγωγείο και στο δημοτικό ασχολούμαστε φέτος με πρόγραμμα υγιεινής διατροφής και κάνουμε δράσεις για να μάθουμε πως τρώμε σωστά!
Ήρθε λοιπόν ο κ. Στέλιος διαβάσαμε το βιβλίο «Η μάγισσα Αργυρώ και το ξόρκι της νοστιμιάς» της Βασιλικής Αραμπατζή , μας είπε πως πρέπει να τρώμε απάντησε στις απορίες μας. Επίσης , μας εξήγησε πως ένα φαγητό μπορεί να είναι νόστιμο και υγιεινό ταυτόχρονα. Μας έδειξε ένα βιντεάκι για το πώς παράγεται η ζάχαρη και μας εξήγησε τους λόγους που πρέπει να την μειώσουμε. Έπειτα, μαγειρέψαμε όλοι μαζί μια υγιεινή συνταγή που ήταν τρουφάκια καρότου με σταγόνες μαύρης σοκολάτας και στο τέλος βγήκαμε και παίξαμε παιχνίδια στην αυλή.
Απολαύσαμε την μέρα και το πρόγραμμα και ευχαριστούμε πολύ τον κ. Στέλιο Κάρλο για τις ωραίες δράσεις που μας έκανε! Σίγουρα μάθαμε πολλά και θα τα πούμε και στους γονείς μας!




