ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ!

Σήμερα το σχολείο μας επισκέφτηκε ο διαιτολόγος κ. Στυλιανός Κάρλος για να μας μιλήσει για τη διατροφή.

Και στο νηπιαγωγείο και στο δημοτικό ασχολούμαστε φέτος με  πρόγραμμα υγιεινής διατροφής και κάνουμε δράσεις για να μάθουμε πως τρώμε σωστά!

Ήρθε λοιπόν ο κ. Στέλιος διαβάσαμε το βιβλίο «Η μάγισσα Αργυρώ και το ξόρκι της νοστιμιάς» της Βασιλικής Αραμπατζή , μας είπε πως πρέπει να τρώμε απάντησε στις απορίες μας. Επίσης , μας εξήγησε πως ένα φαγητό μπορεί να είναι νόστιμο και υγιεινό ταυτόχρονα. Μας έδειξε ένα  βιντεάκι για το πώς παράγεται η ζάχαρη και μας εξήγησε τους λόγους που πρέπει να την μειώσουμε. Έπειτα, μαγειρέψαμε όλοι μαζί μια υγιεινή συνταγή που ήταν τρουφάκια καρότου με σταγόνες μαύρης σοκολάτας και στο τέλος  βγήκαμε και παίξαμε παιχνίδια στην αυλή.

Απολαύσαμε την μέρα και το πρόγραμμα και ευχαριστούμε πολύ τον κ. Στέλιο Κάρλο για τις ωραίες δράσεις που μας έκανε! Σίγουρα μάθαμε πολλά και θα τα πούμε και στους γονείς μας!

2ee922cf 422c 4bfd be59 6eaf39ceafb7230653a8 caf6 4068 b6d8 ac2bda8460f505590013 ebfd 4031 a9a3 e0b7b07e04d8690a152b 0e4b 458a b704 4dff3ded1bef590e095c 5026 4444 b3e6 a9198af819c4