Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Δημήτρη Τσακό που ήρθε στο σχολείο μας και μας έδειξε πως κατασκευάζουμε ένα χαρταετό. Ήταν μια πολύ ωραία δράση με ενδιαφέρουσες πληροφορίες αφού μάθαμε πώς μπορούμε να φτιάξουμε το δικό μας χαρταετό και να τον πετάξουμε την Καθαρά Δευτέρα. Στο τέλος της δράσης μας περίμενε μια μικρή έκπληξη! Όλοι μας θα παίρναμε στο σπίτι μας έναν χαρταετό που είχε φτιάξει με αγάπη και μεράκι για εμάς ο κ. Δημήτρης. Επίσης, ευχαριστούμε θερμά τον κ. Δημήτρη & τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την παροχή των υλικών! Καλή Καθαρή Δευτέρα σε όλους!


