Σήμερα επισκέφτηκε το σχολείο μας ο παιδοδοδοντίατρος Νικόλαος Χανδράς για να μας μιλήσει για τη στοματική μας υγιεινή. Ο οδοντιατρικός σύλλογος Χίου υλοποιεί μέσω εθελοντών οδοντιάτρων προγράμματα ενημέρωσης στους μαθητές και στις μαθήτριες των Δημοτικών σχολείων. Αρχικά, μας έκανε μια πολύ ενδιαφέρουσα παρουσίαση και μας έδειξε ένα βιντεάκι για το πώς πρέπει να πλένουμε τα δόντια μας. Στη συνέχεια, μας έλυσε όλες μας τις απορίες και μας έδωσε τη βεβαίωση συμμετοχής στο πρόγραμμα «Εκπαίδευση είναι η καλύτερη πρόληψη» και ένα ημερολόγιο όπου θα σημειώνουμε ότι βουρτσίζουμε τα δόντια μας πρωί και βράδυ. Τον ευχαριστούμε πάρα πολύ!


