ΧΑΡΤΑΕΤΟΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ

Μετά το 3ήμερο της Καθαράς Δευτέρας πετάξαμε χαρταετούς στο σχολείο μας και ευχηθήκαμε καλή Σαρακοστή με όλη μας την καρδιά… Υπέροχος ο τοίχος της τάξης μας! Ευχαριστούμε πολύ κυρία Ελισάβετ Κιουλμουράτογλου!

3a813b47 90aa 48f1 8108 6314c41eed43