ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ

Μπήκε η Άνοιξη και είμαστε πολλοί χαρούμενοι! Νέοι τίτλοι βιβλίων που θα ψάξουμε να βρούμε και να διαβάσουμε! Και ξεκινήσαμε ήδη με το βιβλίο “Τι δικό μου λουλούδι” Καλή μας συνέχεια…

3e85051d d423 4324 8303 217030fff95a

ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ 25ΗΣ ΜΑΡΤΙΟΥ

Παραμονή 25ης Μαρτίου σήμερα διπλή εορτή καθώς γιορτάζουμε την έναρξη της  ελληνικής επανάστασης και τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου. Οι μαθητές/τριες του σχολείου μας ετοίμασαν με τις εκπαιδευτικούς τους γιορτή για να τιμήσουν τους ήρωες του 1821 που θυσίασαν τη ζωή τους για την ελευθερία της πατρίδας. Ποιήματα, αφήγηση, τραγούδια έφτιαξαν ένα σκηνικό που μας μετέφερε πίσω στο 1821. Η γιορτή έκλεισε με τον εθνικό μας ύμνο.  Ζήτω η ελευθερία!

Την επόμενη μέρα ανήμερα της επετείου εκκλησιαστήκαμε, καταθέσαμε στεφάνια και παρελάσαμε στο χωριό μας!

Και του χρόνου!

0a034ae8 3d1b 40fa 8aa0 7ac3e3e765bb5895a060 62a2 46e1 9618 93d9456e0c0163079a53 c207 415b 83b9 53875455b05a91258556 8fa8 40fa 903b a71e4dea9b28

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ 25Η ΜΑΡΤΙΟΥ

Η 25η Μαρτίου πλησιάζει κι εμείς πέρα από τις πρόβες για την παρέλαση  και τη  γιορτή που πλησιάζει κάνουμε και διάφορες κατασκευές στη τάξη μας! Διαβάσαμε και παραμύθι με τίτλο : «Τα Ελληνάκια» της Ευγενίας  Φακίνου. Μετά το εκτυπώσαμε, το διαβάσαμε και το ζωγραφίσαμε! Περάσαμε πολύ ωραία και δημιουργικά!Και του χρόνου!

8be58758 b72e 471b b601 de4c95df23dc652de90d 19f6 43e7 aa62 6e0b4385e3497528816f ce6c 44d4 bc89 b583c02762f0073fc32e 9964 4746 992e aaa61731b35319371afa ab9f 440e 865f 1331068df3b87c51f8c4 aa4e 4dd2 b23b 16ba89afc7b17e18307b 4413 44b1 9503 28bf35fef70aabe15aa0 335f 4192 aaef cd9d16188b99e41feff1 92bd 4983 a962 18b39d11f311e6970354 c799 45c4 8487 1f74bbb92926

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΑΝΟΙΞΗ!

Η Άνοιξη ήρθε κι εμείς στο τμήμα ένταξης την υποδεχτήκαμε διαβάζοντας ένα πολύ ωραίο βιβλίο με τίτλο : «Το δικό μου λουλούδι» της  Hemming Alice, μετάφραση Φίλιππος Μανδηλαράς, από τις εκδόσεις Ίκαρος. Στην ιστορία ο Σκίουρος είναι ενθουσιασμένος. Ήρθε η Άνοιξη κι ένα πανέμορφο λουλούδι άνθισε κοντά στο δέντρο του. Έτσι αποφάσισε ότι είναι δικό του. Μετά απ’ όσα έπαθε με τα φύλλα το φθινόπωρο (σε προηγούμενο βιβλίο που διαβάσαμε επίσης) ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΟΛΑ, ο Σκίουρος είναι πιο προσεκτικός. ΠΡΕΠΕΙ να κρατήσει το λουλούδι του ασφαλές, και γι’ αυτό χρειάζεται τη βοήθεια του καλύτερού του φίλου. Για να δούμε τι θα γίνει και σ αυτή την ιστορία… Μετά το τέλος της ιστορίας κάναμε δημιουργικές δραστηριότητες και τις απολαύσαμε με την ψυχή μας…

339d328b 4ade 47ef 8369 4573d4212aebf4e22fe4 805a 46ce b4d8 7f0a55e77451817fd73a 98b4 4021 9dd2 5060d192ba5952e93c2e f768 4116 bbc3 9d2c67261cdc

 

ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ

Πανελλήνια ημέρα κατά της σχολικής βίας  και του εκφοβισμού γι αυτό και κάναμε δράσεις με τους μαθητές και τις μαθήτριές μας διαβάζοντας το πολύ ωραίο βιβλίο « Η Ομορφολεξούλα πάει στο σχολείο» . Μετά την ανάγνωση κάναμε δραστηριότητες, γίναμε οι ήρωες του βιβλίου και παίξαμε μαζί τους και αποφασίσαμε ότι στο σχολείο όλοι θέλουμε να μιλάμε ωραία και να μας μιλάνε ωραία και να συμπεριφερόμαστε όμορφα και να μας συμπεριφέρονται και οι άλλοι καλά.

8a7aedda 88e1 47ae ae85 cebc896d16f616f0d1d2 68fb 41e1 8c52 918d54df0addd973fdf9 6fca 45a4 bd31 ec5d2860154c

ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ ΣΤΟ ΟΜΗΡΕΙΟ

Σήμερα είχαμε τη χαρά να παρακολουθήσουμε στο Ομήρειο πνευματικό θέατρο του δήμου Χίου  «Το Κανόνι της Ειρήνης» της Φρόσως Χατόγλου από  το Κουκλοθέατρο Κρήτης .

Η παράσταση χρησιμοποιεί την τεχνική του μαύρου θεάτρου, όπου οι κούκλες
και τα έντονα χρώματα “κινούνται” μαγικά στα μάτια των θεατών. Αυτή η
πρωτοποριακή τεχνική, σε συνδυασμό με τη μουσική, τα σκηνικά και τους
φωτισμούς, δημιουργεί ένα μοναδικό θέαμα που εντυπωσιάζει.

Η ιστορία διαδραματίζεται σε ένα ειδυλλιακό λιβάδι, όπου ένα σκουριασμένο κανόνι προκαλεί φόβο στα ζώα
και τα φυτά. Όμως, η μικρή Μαργαρίτα, με τη βοήθεια της Φύσης και των
φίλων της, θα δείξει ότι η αγάπη και η ειρήνη μπορούν να νικήσουν κάθε
εμπόδιο.

Ήταν μια αξέχαστη εμπειρία γεμάτη χρώματα, μουσική και
μηνύματα ζωής.

ffa6681e 23b5 4be5 92cf e37051ebd26a9f1524b1 fa0b 4a7d b539 57c01ed60dd0

 

ΔΕΝΔΡΟΦΥΤΕΥΣΗ

1η Μαρτίου σήμερα και για να μπει με το καλό ο μήνας είπαμε να συμμετέχουμε στην πρόσκληση του δασαρχείου Χίου για δεντροφύτευση στον προαύλιο χώρο του Αγίου Δημητρίου Τσαγκαράδων. Μικροί και μεγάλοι φορέσαμε τα γάντια μας και ενώσαμε τις δυνάμεις μας ώστε να φυτεύσουμε όσο περισσότερα δέντρα μπορούσαμε με σκοπό σε λίγους μήνες να δούμε ξανά πράσινη την περιοχή μας. Γιατί όπως μάθαμε και στα εργαστήρια δεξιοτήτων που κάνουμε στο σχολείο μας, ένα δέντρο σήμερα είναι σκιά, οξυγόνο και ελπίδα για το αύριο… Πολλά συγχαρητήρια σε όλους!

28deda4e b9ff 416f 9a58 f000387274f364e12547 1c1b 4b2a b835 2d49264ab65d