ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ

c20ec5ba b094 40f7 b65b ff256158a9920e10e039 6ef7 4629 a687 8dd827190424d9ea6f48 21af 4aa7 8a0f fca5387fcfbd

Τσικνοπέμπτη σήμερα και όπως απαιτεί το έθιμο τσικνίσαμε στο σχολείο μας και εμείς τρώγοντας κρεατικά και πικάντικες νοστιμιές που μας πρόσφερε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας από το ψητοπωλείο “Φιλοξένια” του κ. Κώστα Ζώη. Προτού όμως ξεκινήσουμε το φαγοπότι κάναμε ένα ωραίο κειμενάκι με δραστηριότητες. Διαβάσαμε, μάθαμε, συμπληρώσαμε και ζωγραφίσαμε σχετικά με την Τσικνοπέμπτη. Μετά το διάλειμμα ακολουθήσαμε ένα πιο εορταστικό πρόγραμμα που απαιτούσε η μέρα. Φάγαμε, μασκαρευτήκαμε, παίξαμε, χορέψαμε, τραγουδήσαμε και περάσαμε υπέροχα. Ήταν όλα πεντανόστιμα!

Ευχαριστούμε πολύ! Να είστε όλοι καλά! Και του χρόνου!