Τσικνοπέμπτη σήμερα και όπως απαιτεί το έθιμο τσικνίσαμε στο σχολείο μας και εμείς τρώγοντας κρεατικά και πικάντικες νοστιμιές που μας πρόσφερε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας από το ψητοπωλείο “Φιλοξένια” του κ. Κώστα Ζώη. Προτού όμως ξεκινήσουμε το φαγοπότι κάναμε ένα ωραίο κειμενάκι με δραστηριότητες. Διαβάσαμε, μάθαμε, συμπληρώσαμε και ζωγραφίσαμε σχετικά με την Τσικνοπέμπτη. Μετά το διάλειμμα ακολουθήσαμε ένα πιο εορταστικό πρόγραμμα που απαιτούσε η μέρα. Φάγαμε, μασκαρευτήκαμε, παίξαμε, χορέψαμε, τραγουδήσαμε και περάσαμε υπέροχα. Ήταν όλα πεντανόστιμα!
Ευχαριστούμε πολύ! Να είστε όλοι καλά! Και του χρόνου!


