Φεβρουάριος ο μήνας της αγάπης… Συζητήσαμε , διαβάσαμε βιβλία , παίξαμε παιχνίδια, μετρήσαμε καρδούλες, ζωγραφίσαμε και κάναμε κατασκευές γύρω από το θέμα. Μιλήσαμε για την αγάπη που νιώθουμε για τους δικούς μας ανθρώπους και για την αγάπη που δίνουμε στους γύρω μας και καταλήξαμε ότι είναι ένα πολύ όμορφο συναίσθημα που δίνει χρώμα και ουσία στη ζωή μας…






