ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ Α ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2026-2027

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, 

Σας ενημερώνω ότι από τη Δευτέρα 2/3/26 έως και τη Δευτέρα 23/3/26 θα γίνονται οι εγγραφές των μαθητών στην Α΄ τάξη Δημοτικού του σχ. έτους 2026-27.
 Παραμένω στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση. Σας ευχαριστώ θερμά για τη συνεργασία!
Μπείτε στο παρακάτω λινκ για να ξεκινήσετε τη διαδικασία.
 
                                                                       
                                                                                               Με εκτίμηση
                                                                                              Η Προϊσταμένη 
                                                                                                        Ειρήνη Λυμπεράτου

ΧΑΡΤΑΕΤΟΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ

Μετά το 3ήμερο της Καθαράς Δευτέρας πετάξαμε χαρταετούς στο σχολείο μας και ευχηθήκαμε καλή Σαρακοστή με όλη μας την καρδιά… Υπέροχος ο τοίχος της τάξης μας! Ευχαριστούμε πολύ κυρία Ελισάβετ Κιουλμουράτογλου!

3a813b47 90aa 48f1 8108 6314c41eed43

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΧΑΡΤΑΕΤΟΥ

Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Δημήτρη Τσακό που ήρθε στο σχολείο μας και μας έδειξε πως κατασκευάζουμε ένα χαρταετό.  Ήταν μια πολύ ωραία δράση με  ενδιαφέρουσες πληροφορίες αφού μάθαμε  πώς μπορούμε να φτιάξουμε το δικό μας χαρταετό και να τον πετάξουμε την Καθαρά Δευτέρα. Στο τέλος της δράσης μας περίμενε μια μικρή έκπληξη! Όλοι μας θα παίρναμε στο σπίτι μας έναν χαρταετό που είχε φτιάξει με αγάπη και μεράκι για εμάς ο κ. Δημήτρης. Επίσης, ευχαριστούμε θερμά τον κ. Δημήτρη & τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την παροχή των υλικών! Καλή Καθαρή Δευτέρα σε όλους!

7725b115 9a89 4ef7 9b9e de35798909de6c42f821 8478 41e7 becd 31a59fd1c0f95e7a17eb b192 4537 9761 ccc8e89b678d

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Σήμερα επισκέφτηκε το σχολείο μας ο παιδοδοδοντίατρος Νικόλαος Χανδράς για να μας μιλήσει για τη στοματική μας υγιεινή.  Ο οδοντιατρικός σύλλογος Χίου υλοποιεί μέσω εθελοντών οδοντιάτρων προγράμματα ενημέρωσης στους μαθητές και στις μαθήτριες των Δημοτικών σχολείων. Αρχικά, μας έκανε μια πολύ ενδιαφέρουσα παρουσίαση και μας  έδειξε ένα βιντεάκι για το πώς πρέπει να πλένουμε τα δόντια μας. Στη συνέχεια, μας έλυσε όλες μας τις απορίες και μας έδωσε τη βεβαίωση συμμετοχής στο πρόγραμμα «Εκπαίδευση είναι η καλύτερη πρόληψη» και ένα ημερολόγιο όπου θα σημειώνουμε ότι βουρτσίζουμε τα δόντια μας πρωί και βράδυ. Τον ευχαριστούμε πάρα πολύ!

8023f036 d40f 4ae8 b59d 9b52f19d62d278038b1b b20f 4418 9a02 d457373d472e84572427 51fb 4eb3 9efa 456f97c2e85c

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ Ο ΜΗΝΑΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ

Φεβρουάριος ο μήνας της αγάπης… Συζητήσαμε , διαβάσαμε βιβλία , παίξαμε παιχνίδια, μετρήσαμε καρδούλες, ζωγραφίσαμε και κάναμε κατασκευές γύρω από το θέμα. Μιλήσαμε για την αγάπη που νιώθουμε για τους δικούς μας ανθρώπους και για την αγάπη που δίνουμε στους γύρω μας και καταλήξαμε ότι είναι ένα πολύ όμορφο συναίσθημα που δίνει χρώμα και ουσία στη ζωή μας…

52

IMG 20260302 080943 01 01

4 1736

ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ

c20ec5ba b094 40f7 b65b ff256158a9920e10e039 6ef7 4629 a687 8dd827190424d9ea6f48 21af 4aa7 8a0f fca5387fcfbd

Τσικνοπέμπτη σήμερα και όπως απαιτεί το έθιμο τσικνίσαμε στο σχολείο μας και εμείς τρώγοντας κρεατικά και πικάντικες νοστιμιές που μας πρόσφερε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας από το ψητοπωλείο “Φιλοξένια” του κ. Κώστα Ζώη. Προτού όμως ξεκινήσουμε το φαγοπότι κάναμε ένα ωραίο κειμενάκι με δραστηριότητες. Διαβάσαμε, μάθαμε, συμπληρώσαμε και ζωγραφίσαμε σχετικά με την Τσικνοπέμπτη. Μετά το διάλειμμα ακολουθήσαμε ένα πιο εορταστικό πρόγραμμα που απαιτούσε η μέρα. Φάγαμε, μασκαρευτήκαμε, παίξαμε, χορέψαμε, τραγουδήσαμε και περάσαμε υπέροχα. Ήταν όλα πεντανόστιμα!

Ευχαριστούμε πολύ! Να είστε όλοι καλά! Και του χρόνου!

ΗΜΕΡΑ ΦΙΛΑΘΛΟΥ

Η καρδιά του αθλητισμού είσαι ΕΣΥ,  καμιά φανέλα πάνω από τη ζωή!

Στο σχολείο μας σήμερα 5/2/26 γιορτάσαμε την πανελλήνια ημέρα φιλάθλου! Έτσι γεμίσαμε την αυλή με παιχνίδι, χαμόγελα και ομαδικό πνεύμα.

Τα παιδιά έμαθαν τι σημαίνει να υποστηρίζουμε την ομάδα μας με σεβασμό και καλή διάθεση.

Ήταν μια μέρα που μας θύμισε πως ο αθλητισμός ενώνει…

607d216c 33bf 4030 91d7 78ff1e85a79ef89c6d4a 5d74 4486 b076 cc21b51700ef

«Ψάχνοντας το μαντίλι της πληγωμένης νεράιδας» Πρόγραμμα στο ΚΕΠΕΑ

Την Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2026 οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας μαζί με τα παιδάκια του νηπιαγωγείου επισκέφτηκαν το ΚΕΠΕΑ για να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα: «Ψάχνοντας το μαντίλι της πληγωμένης νεράιδας» που εντάσσεται στο πρόγραμμα: « Η Κλειδούπονεί μα θα γιάνει». Η Κλειδού «πονεί». Το καταλάβαμε και το νιώσαμε όλοι, καθώς όταν φτάσαμε εκεί μας γέμισε θλίψη η εικόνα των καμένων δέντρων που αντικρίσαμε στο άλλοτε καταπράσινο κι όλο ζωή δάσος… «Ο πύρινος δράκος» του Ιουνίου πλήγωσε και μάτωσε αυτόν τον πνεύμονα ζωής και ομορφιάς  που είναι τόσο κοντά στην πόλη μας.

Όμως όπως φανερώνει το όνομα του εκπαιδευτικού προγράμματος, όπως διαπιστώσαμε από τη βόλτα που κάναμε στην περιοχή  αλλά και από την ενδιαφέρουσα προβολή που παρακολουθήσαμε στην αρχή, το δάσος πονά μα παραμένει ζωντανό. Απλά χρειάζεται χρόνο για να ανακτήσει τις δυνάμεις του και να ξαναγεννηθεί. Αρκεί να το προστατέψουμε από διάφορες απειλές.

Μετά από αυτό το αισιόδοξο μήνυμα ξεκίνησε η δράση… Χωρισμένοι σε δύο ομάδες ψάξαμε το μαντίλι της πληγωμένης νεράιδας της Κλειδούς. Αποστολή σοβαρή και υψίστης σημασίας! Περιπλανηθήκαμε σε διάφορα μέρη του δάσους με τη βοήθεια του χάρτη, λύσαμε γρίφους, τραγουδήσαμε, χορέψαμε, ζωγραφίσαμε, παρατηρήσαμε τις πληγές που άφησε πίσω της η φωτιά του καλοκαιριού και φυσικά συνεργαστήκαμε για έναν σκοπό ιερό! Λύνοντας τους γρίφους έπρεπε να βρούμε το μαντίλι της πληγωμένης νεράιδας και να τη βοηθήσουμε να ξαναβρεί τη χαμένη της ομορφιά και ζωντάνια!

Ήταν μια μέρα ξεχωριστή, εποικοδομητική, γεμάτη με ωραίες δράσεις και εμπειρίες! Ευχαριστούμε θερμά τους υπεύθυνους του ΚΕΠΕΑ για αυτές τις μαθησιακές εμπειρίες που μας παρέχουν!

b15e25e6 108f 40a3 9025 0ff5585e7bfe2b70dd3d 3279 4023 bec2 4a9f88fd9d1674d051d7 bacf 4188 913f 3b50ceea6515 196ee8dbf 4793 4b19 b6f4 2f039cd29871133e329a 0b78 42de 9bff 70ba9aa345e3ad5f8c8d 8a06 4432 a203 f0972559e6a1b6094873 3713 4fa4 8dc7 f359bdff3e5891736a1b 1962 4123 826e a3da6853e20a

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ!

Σήμερα το σχολείο μας επισκέφτηκε ο διαιτολόγος κ. Στυλιανός Κάρλος για να μας μιλήσει για τη διατροφή.

Και στο νηπιαγωγείο και στο δημοτικό ασχολούμαστε φέτος με  πρόγραμμα υγιεινής διατροφής και κάνουμε δράσεις για να μάθουμε πως τρώμε σωστά!

Ήρθε λοιπόν ο κ. Στέλιος διαβάσαμε το βιβλίο «Η μάγισσα Αργυρώ και το ξόρκι της νοστιμιάς» της Βασιλικής Αραμπατζή , μας είπε πως πρέπει να τρώμε απάντησε στις απορίες μας. Επίσης , μας εξήγησε πως ένα φαγητό μπορεί να είναι νόστιμο και υγιεινό ταυτόχρονα. Μας έδειξε ένα  βιντεάκι για το πώς παράγεται η ζάχαρη και μας εξήγησε τους λόγους που πρέπει να την μειώσουμε. Έπειτα, μαγειρέψαμε όλοι μαζί μια υγιεινή συνταγή που ήταν τρουφάκια καρότου με σταγόνες μαύρης σοκολάτας και στο τέλος  βγήκαμε και παίξαμε παιχνίδια στην αυλή.

Απολαύσαμε την μέρα και το πρόγραμμα και ευχαριστούμε πολύ τον κ. Στέλιο Κάρλο για τις ωραίες δράσεις που μας έκανε! Σίγουρα μάθαμε πολλά και θα τα πούμε και στους γονείς μας!

2ee922cf 422c 4bfd be59 6eaf39ceafb7230653a8 caf6 4068 b6d8 ac2bda8460f505590013 ebfd 4031 a9a3 e0b7b07e04d8690a152b 0e4b 458a b704 4dff3ded1bef590e095c 5026 4444 b3e6 a9198af819c4