ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ 21ΗΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

Ένα σημαντικό ιστορικό συμβάν γιορτάσαμε και φέτος στο χωριό μας, παρουσία της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας  με εκκλησιασμό το πρωί, παρέλαση και κατάθεση στεφάνων στο Ηρώο που έχει φτιαχτεί μπροστά από το σπίτι όπου συνέβησαν τα γεγονότα της 21ης Δεκεμβρίου 1912. Ο Ζιχνή Μπέης  υπέγραψε το πρωτόκολλο παράδοσης που είχε συνταχθεί στις 5 η ώρα το πρωί της ίδιας μέρας. Ο Ζιχνή είχε κατεβεί από την προηγουμένη το βράδυ- μεσάνυχτα σχεδόν – στις Καρυές, μαζί με τη συνοδεία του, 50  στρατιώτες. Ο πόλεμος είχε τελειώσει! Όλα αυτά τα σημαντικά γεγονότα μας υπενθύμισε με την ομιλία της η Προϊσταμένη του σχολείου μας κα Ειρήνη Λυμπεράτου. Αμέσως μετά την εκκλησία παρελάσαμε και καταθέσαμε στεφάνια.  Αισθανθήκαμε περήφανοι, άξιοι των κόπων και των θυσιών των προγόνων μας για να ζούμε εμείς σήμερα πραγματικά ελεύθεροι. Και του χρόνου λεύτερα!

3a94debc 5816 4a5b 806f 1482afc8a0ce543294e3 6d26 43cf a4f8 58c4de1529b8