ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΤΗΣ ΕΥΧΗΣ

Ενόψει της χριστουγεννιάτικης περιόδου οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας αγόρασαν αστέρια από το Make a wish βοηθώντας έτσι να εκπληρωθούν οι ευχές  των παιδιών που πάσχουν από σοβαρές ασθένειες. Με αφορμή λοιπόν το αστέρι της ευχής ενημερώνουμε, ευαισθητοποιούμε, αναπτύσσουμε την ενσυναίσθηση των παιδιών μας και πλάθουμε πολίτες με αγάπη για τον συνάνθρωπο με ανεπτυγμένο το αίσθημα της ισότητας και της αποδοχής. Θερμά συγχαρητήρια σε όλους σας παιδιά!

archeio lhpshs

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

Ένας ελέφαντας που τον έλεγαν Μεμουαρ… είναι ο τίτλος τη υπέροχης παιδικής θεατρικής παράστασης που παρακολουθήσαμε στο Ομήρειο πνευματικό κέντρο από το Σύλλογο Γυναικών Χίου σε σκηνοθεσία Λένιας Ξενάκη.  Οι ηθοποιοί, τα σκηνικά, η μουσική, οι φωτισμοί ήταν εντυπωσιακοί και μάγεψαν τους μικρούς μαθητές που την παρακολούθησαν με πολλή προσοχή από την αρχή μέχρι το τέλος. Η υπόθεση της ιστορίας είχε να κάνει με τη Ματίνα που ζει με τους γονείς και τον παππού της. Ο μεγαλύτερος φόβος της είναι πως μια μέρα θα την ξεχάσουν όλοι. Όπως ο παππούς που τώρα πια έχει μνήμη χρυσόψαρου. Όταν μια μέρα ξεχνούν όλοι τα γενέθλια της, ο μεγαλύτερος της φόβος γίνεται πραγματικότητα…

Στο τέλος της παράστασης οι μαθητές και οι μαθήτριές μας καταχειροκρότησαν τους ηθοποιούς και ζήτησαν να βγάλουν μια φωτογραφία μαζί τους. Ήταν όλοι τους καταπληκτικοί ! Θερμά συγχαρητήρια!

f0f6e32b ec3d 438e 99ef 6bd6154456bc

ΔΡΑΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΥ

Το κέντρο παιδιού και εφήβου στα πλαίσια το προγράμματος ψυχοκοινωνικής στήριξης των πυρόπληκτων περιοχών της Χίου επισκέφτηκε το σχολείο μας και έκανε ενδιαφέρουσες δράσεις με τους μαθητές μας. Το πρόγραμμα είχε στόχο την υποστήριξη των παιδιών ειδικά μετά την πρόσφατη και μεγάλη καταστροφική πυρκαγιά γύρω από το χωριό μας. Τους ευχαριστούμε θερμά!

0a6ef133 b577 4078 b9d6 38d39a0b03ca03e0fb45 16ee 47f4 975b 0424472cb01388885e77 ee21 4262 9870 4f367d963d5ba9c55e12 f1f0 45c8 9ed6 16e0934d3885e6536b50 003e 42db a5de d0bd8473db58

ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΦΩΤΟΣΥΝΘΕΣΗ

Οι μαθητές της Ε-ΣΤ τάξης στα πλαίσια του μαθήματος της Φυσικής με την δασκάλα του κ. Ειρήνη Λυμπεράτου έκαναν ένα πολύ ενδιαφέρον μάθημα για τη διαδικασία της φωτοσύνθεσης και αποφάσισαν να το παρουσιάσουν και στους υπόλοιπους μαθητές του σχολείου. Ας το απολαύσουμε λοιπόν πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο.

 

ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ

Επέτειος του Πολυτεχνείου σήμερα και οι μαθητές μας με την βοήθεια των εκπαιδευτικών τους θυμήθηκαν μέσα από δράσεις (βιντεάκια, τραγούδια, κατασκευές)  όσα έγιναν αυτή τη μέρα το 1973. Κάτω η Χούντα ζήτω η Δημοκρατία! Και του χρόνου!

7237f79b e052 49b5 b108 429c5abcca67

11η ΝΕΟΕΜΒΡΙΟΥ

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος το σχολείο μας τίμησε την επέτειο της απελευθέρωσης της Χίου την 11η Νοεμβρίου. Την παραμονή της επετείου οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας με τις εκπαιδευτικούς τους έκαναν μια αναδρομή στο ιστορικό παρελθόν  του νησιού μας, άκουσαν τραγούδια και έκαναν κατασκευές. Επίσης, έκαναν μια ιστορική βόλτα στο χωριό με τον κ. Δημήτρη Μιωτέρη  για να ξαναθυμηθούν τα γεγονότα της ιστορικής αυτής μέρας και να δουν τα σημεία στα οποία σημαντικά πρόσωπα της ιστορίας πήραν σημαντικές αποφάσεις.  Ανήμερα της επετείου εκκλησιάστηκαν και παρέλασαν στο χωριό. Και του χρόνου λεύτερα!

Ευχαριστούμε πολύ κύριε Δημήτρη για όσα μας μάθατε!

a2cb3804 33ea 42f0 8fde e244465602d4 1491b9f9e 3bef 495f 94e7 419311af211a