Ενόψει της χριστουγεννιάτικης περιόδου οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας αγόρασαν αστέρια από το Make a wish βοηθώντας έτσι να εκπληρωθούν οι ευχές των παιδιών που πάσχουν από σοβαρές ασθένειες. Με αφορμή λοιπόν το αστέρι της ευχής ενημερώνουμε, ευαισθητοποιούμε, αναπτύσσουμε την ενσυναίσθηση των παιδιών μας και πλάθουμε πολίτες με αγάπη για τον συνάνθρωπο με ανεπτυγμένο το αίσθημα της ισότητας και της αποδοχής. Θερμά συγχαρητήρια σε όλους σας παιδιά!
Αρχείο μηνός Νοέμβριος 2025
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
Ένας ελέφαντας που τον έλεγαν Μεμουαρ… είναι ο τίτλος τη υπέροχης παιδικής θεατρικής παράστασης που παρακολουθήσαμε στο Ομήρειο πνευματικό κέντρο από το Σύλλογο Γυναικών Χίου σε σκηνοθεσία Λένιας Ξενάκη. Οι ηθοποιοί, τα σκηνικά, η μουσική, οι φωτισμοί ήταν εντυπωσιακοί και μάγεψαν τους μικρούς μαθητές που την παρακολούθησαν με πολλή προσοχή από την αρχή μέχρι το τέλος. Η υπόθεση της ιστορίας είχε να κάνει με τη Ματίνα που ζει με τους γονείς και τον παππού της. Ο μεγαλύτερος φόβος της είναι πως μια μέρα θα την ξεχάσουν όλοι. Όπως ο παππούς που τώρα πια έχει μνήμη χρυσόψαρου. Όταν μια μέρα ξεχνούν όλοι τα γενέθλια της, ο μεγαλύτερος της φόβος γίνεται πραγματικότητα…
Στο τέλος της παράστασης οι μαθητές και οι μαθήτριές μας καταχειροκρότησαν τους ηθοποιούς και ζήτησαν να βγάλουν μια φωτογραφία μαζί τους. Ήταν όλοι τους καταπληκτικοί ! Θερμά συγχαρητήρια!
ΔΡΑΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΥ
Το κέντρο παιδιού και εφήβου στα πλαίσια το προγράμματος ψυχοκοινωνικής στήριξης των πυρόπληκτων περιοχών της Χίου επισκέφτηκε το σχολείο μας και έκανε ενδιαφέρουσες δράσεις με τους μαθητές μας. Το πρόγραμμα είχε στόχο την υποστήριξη των παιδιών ειδικά μετά την πρόσφατη και μεγάλη καταστροφική πυρκαγιά γύρω από το χωριό μας. Τους ευχαριστούμε θερμά!
ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΦΩΤΟΣΥΝΘΕΣΗ
Οι μαθητές της Ε-ΣΤ τάξης στα πλαίσια του μαθήματος της Φυσικής με την δασκάλα του κ. Ειρήνη Λυμπεράτου έκαναν ένα πολύ ενδιαφέρον μάθημα για τη διαδικασία της φωτοσύνθεσης και αποφάσισαν να το παρουσιάσουν και στους υπόλοιπους μαθητές του σχολείου. Ας το απολαύσουμε λοιπόν πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο.
11η ΝΕΟΕΜΒΡΙΟΥ
Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος το σχολείο μας τίμησε την επέτειο της απελευθέρωσης της Χίου την 11η Νοεμβρίου. Την παραμονή της επετείου οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας με τις εκπαιδευτικούς τους έκαναν μια αναδρομή στο ιστορικό παρελθόν του νησιού μας, άκουσαν τραγούδια και έκαναν κατασκευές. Επίσης, έκαναν μια ιστορική βόλτα στο χωριό με τον κ. Δημήτρη Μιωτέρη για να ξαναθυμηθούν τα γεγονότα της ιστορικής αυτής μέρας και να δουν τα σημεία στα οποία σημαντικά πρόσωπα της ιστορίας πήραν σημαντικές αποφάσεις. Ανήμερα της επετείου εκκλησιάστηκαν και παρέλασαν στο χωριό. Και του χρόνου λεύτερα!
Ευχαριστούμε πολύ κύριε Δημήτρη για όσα μας μάθατε!









