Σήμερα επισκεφτήκαμε το μουσείο μαστίχας και κάναμε ένα πρόγραμμα για τα ζώα της Χίου. Ακούσαμε τους ήχους τους, είδαμε εικόνες και τα ζωγραφίσαμε. Μετά ανεβήκαμε πάνω και περιηγηθήκαμε στο χώρο του μουσείου. Μάθαμε για την καλλιέργεια της μαστίχας από παλιά μέχρι σήμερα και την αξία της. Συνειδητοποιήσαμε για άλλη μια φορά πως ζούμε σε έναν ευλογημένο τόπο. Όταν τελειώσαμε τους ευχαριστήσαμε για το υπέροχο πρόγραμμα και επιστρέψαμε στο σχολείο μας χαρούμενοι πολύ!


