ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΑΣΤΙΧΑΣ

Σήμερα επισκεφτήκαμε το μουσείο μαστίχας και κάναμε ένα πρόγραμμα για τα ζώα της Χίου. Ακούσαμε τους ήχους τους, είδαμε εικόνες και τα ζωγραφίσαμε. Μετά ανεβήκαμε πάνω και περιηγηθήκαμε στο χώρο του μουσείου. Μάθαμε για την καλλιέργεια της μαστίχας από παλιά μέχρι σήμερα και την αξία της. Συνειδητοποιήσαμε για άλλη μια φορά πως ζούμε σε έναν ευλογημένο τόπο. Όταν τελειώσαμε τους ευχαριστήσαμε για το υπέροχο πρόγραμμα και επιστρέψαμε στο σχολείο μας χαρούμενοι πολύ!

eba0aa3e c05f 49c7 ae10 25d095f077a677348bc2 6a69 4ab0 ae3a 715993faad7f6624c791 d5f2 46a0 8639 88f40ace7c06