Τα Χριστούγεννα είναι μια γιορτή που αγαπάμε πολύ! Οπότε κάναμε πολλές δράσεις μετρώντας αντίστροφα για τις γιορτές… Φτιάξαμε κατασκευές από πλαστελίνη, μια χειροποίητη φάτνη, διαβάσαμε παιδικά βιβλία, είδαμε ταινίες, μαγειρέψαμε και είπαμε τα κάλαντα όλοι μαζί στο χωριό. Περάσαμε μοναδικά και το χαρήκαμε πολύ! Και του χρόνου με υγεία! Καλές γιορτές!





