ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ

Στις 17/12/25 και ώρα 17:00 μαζευτήκαμε στο πνευματικό κέντρο του χωριού μας για να παρουσιάσουμε στους γονείς και κηδεμόνες μας τη χριστουγεννιάτικη γιορτή μας. Το θεατρικό μας με τίτλο : « ο Αϊ – Βασίλης κάνει δίαιτα» καταχειροκροτήθηκε από το κοινό  και προκάλεσε γέλιο.  Στο τέλος της γιορτής είπαμε ένα χριστουγεννιάτικο τραγούδι. Ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του σχολείου πρόσφερε δωράκια στους μαθητές και εκπαιδευτικούς του σχολείου μας καθώς και κεράσματα σε όλους. Σας ευχαριστούμε πολύ! Και του χρόνου να είμαστε καλά! Καλά Χριστούγεννα και καλή Πρωτοχρονιά σε όλους!

73d7b98f 4de5 4391 8e13 d58e2b9dc655