ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ

Σήμερα το πρόγραμμα είχε εκπαιδευτικό περίπατο στη χώρα. Πρώτη στάση μας η βιβλιοθήκη Κοραή όπου η Διευθύντρια της βιβλιοθήκης κα Άννα Χαζίρη μας ξενάγησε στο χώρο  και στο μουσείο στον πάνω όροφο. Στη συνέχεια πήγαμε στο ταχυδρομείο για να στείλουμε τα γράμματα που είχαμε γράψει στον Αι –Βασίλη.  Έπειτα, πήγαμε προς το κάστρο. Κάναμε μια στάση στην πλατεία του για φαγητό, ξεκούραση και παιχνίδι. Τέλος λίγο πριν αναχωρήσουμε κάναμε μια μικρή περιήγηση στα στενά σοκάκια του κάστρου και μιλήσαμε λίγο για την ιστορία του. Ήταν μια πολύ γεμάτη αλλά όμορφη μέρα…

db850365 8916 425f a54c 142f62323d4cb6d25477 0328 4fd5 b058 1b14060cc6e3f8673d1e c2a3 448f 98f7 ddf4cd8fec03