Σήμερα το πρόγραμμα είχε εκπαιδευτικό περίπατο στη χώρα. Πρώτη στάση μας η βιβλιοθήκη Κοραή όπου η Διευθύντρια της βιβλιοθήκης κα Άννα Χαζίρη μας ξενάγησε στο χώρο και στο μουσείο στον πάνω όροφο. Στη συνέχεια πήγαμε στο ταχυδρομείο για να στείλουμε τα γράμματα που είχαμε γράψει στον Αι –Βασίλη. Έπειτα, πήγαμε προς το κάστρο. Κάναμε μια στάση στην πλατεία του για φαγητό, ξεκούραση και παιχνίδι. Τέλος λίγο πριν αναχωρήσουμε κάναμε μια μικρή περιήγηση στα στενά σοκάκια του κάστρου και μιλήσαμε λίγο για την ιστορία του. Ήταν μια πολύ γεμάτη αλλά όμορφη μέρα…


