Στις 3/12/2025 διοργανώσαμε δράσεις στο σχολείο μας για να τιμήσουμε την παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία. Αρχικά, διαβάσαμε στους μαθητές μας το βιβλίο «Ένας για όλους και όλοι για έναν» των Weninger, Brigitte από τις εκδόσεις Πατάκη. Μετά αφού συζητήσαμε γύρω από το βιβλίο ζωγραφίσαμε κάτι που μας άρεσε πολύ. Έπειτα, βγήκαμε έξω στην αυλή και με τη γυμνάστριά μας παίξαμε sitting volley και μπάσκετ. Στο τέλος παίξαμε το παιχνίδι του οδηγού που οδηγεί τον τυφλό συμμαθητή του.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες μας ευαισθητοποιήθηκαν ακόμη περισσότερο στα θέματα της αναπηρίας και συνειδητοποίησαν στην πράξη τα προβλήματα και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν αυτοί οι άνθρωποι και σκέφτηκαν πως μπορεί ο καθένας τους ατομικά και έπειτα συλλογικά να τους βοηθήσει. Επιχειρήσαμε να μπούμε στη θέση του άλλου, να δοκιμάσουμε, να προβληματιστούμε και να καταλάβουμε πως στη ζωή υπάρχουν δυσκολίες αλλά πρέπει να αγωνιζόμαστε και να τις ξεπερνάμε και πως τίποτα δεν είναι δεδομένο . Μπορεί οποιαδήποτε στιγμή μια απροσεξία ή ένα ατύχημα να μας προκαλέσει μια αναπηρία.





