1η Δεκεμβρίου σήμερα και μιας και τα Χριστούγεννα πλησιάζουν είπαμε να μπούμε σε εορταστικό κλίμα. Στολίσαμε το δέντρο του σχολείου μας και τις τάξεις μας. Μετά είδαμε όλοι μαζί στο νηπιαγωγείο μια ταινία απολαμβάνοντας τη ζεστή σοκολάτα και τα γλυκά pancakes που ετοίμασαν οι δασκάλες για εμάς. Τι ωραία έκπληξη! Ήταν μια τέλεια γιορτινή μέρα! Ευχαριστούμε πολύ κυρίες μας!


