Ένα σημαντικό ιστορικό συμβάν γιορτάσαμε και φέτος στο χωριό μας, παρουσία της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας με εκκλησιασμό το πρωί, παρέλαση και κατάθεση στεφάνων στο Ηρώο που έχει φτιαχτεί μπροστά από το σπίτι όπου συνέβησαν τα γεγονότα της 21ης Δεκεμβρίου 1912. Ο Ζιχνή Μπέης υπέγραψε το πρωτόκολλο παράδοσης που είχε συνταχθεί στις 5 η ώρα το πρωί της ίδιας μέρας. Ο Ζιχνή είχε κατεβεί από την προηγουμένη το βράδυ- μεσάνυχτα σχεδόν – στις Καρυές, μαζί με τη συνοδεία του, 50 στρατιώτες. Ο πόλεμος είχε τελειώσει! Όλα αυτά τα σημαντικά γεγονότα μας υπενθύμισε με την ομιλία της η Προϊσταμένη του σχολείου μας κα Ειρήνη Λυμπεράτου. Αμέσως μετά την εκκλησία παρελάσαμε και καταθέσαμε στεφάνια. Αισθανθήκαμε περήφανοι, άξιοι των κόπων και των θυσιών των προγόνων μας για να ζούμε εμείς σήμερα πραγματικά ελεύθεροι. Και του χρόνου λεύτερα!
Αρχείο μηνός Δεκέμβριος 2025
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ
Στις 17/12/25 και ώρα 17:00 μαζευτήκαμε στο πνευματικό κέντρο του χωριού μας για να παρουσιάσουμε στους γονείς και κηδεμόνες μας τη χριστουγεννιάτικη γιορτή μας. Το θεατρικό μας με τίτλο : « ο Αϊ – Βασίλης κάνει δίαιτα» καταχειροκροτήθηκε από το κοινό και προκάλεσε γέλιο. Στο τέλος της γιορτής είπαμε ένα χριστουγεννιάτικο τραγούδι. Ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του σχολείου πρόσφερε δωράκια στους μαθητές και εκπαιδευτικούς του σχολείου μας καθώς και κεράσματα σε όλους. Σας ευχαριστούμε πολύ! Και του χρόνου να είμαστε καλά! Καλά Χριστούγεννα και καλή Πρωτοχρονιά σε όλους!
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ
Σήμερα το πρόγραμμα είχε εκπαιδευτικό περίπατο στη χώρα. Πρώτη στάση μας η βιβλιοθήκη Κοραή όπου η Διευθύντρια της βιβλιοθήκης κα Άννα Χαζίρη μας ξενάγησε στο χώρο και στο μουσείο στον πάνω όροφο. Στη συνέχεια πήγαμε στο ταχυδρομείο για να στείλουμε τα γράμματα που είχαμε γράψει στον Αι –Βασίλη. Έπειτα, πήγαμε προς το κάστρο. Κάναμε μια στάση στην πλατεία του για φαγητό, ξεκούραση και παιχνίδι. Τέλος λίγο πριν αναχωρήσουμε κάναμε μια μικρή περιήγηση στα στενά σοκάκια του κάστρου και μιλήσαμε λίγο για την ιστορία του. Ήταν μια πολύ γεμάτη αλλά όμορφη μέρα…
ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΙΝ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
Τα Χριστούγεννα είναι μια γιορτή που αγαπάμε πολύ! Οπότε κάναμε πολλές δράσεις μετρώντας αντίστροφα για τις γιορτές… Φτιάξαμε κατασκευές από πλαστελίνη, μια χειροποίητη φάτνη, διαβάσαμε παιδικά βιβλία, είδαμε ταινίες, μαγειρέψαμε και είπαμε τα κάλαντα όλοι μαζί στο χωριό. Περάσαμε μοναδικά και το χαρήκαμε πολύ! Και του χρόνου με υγεία! Καλές γιορτές!
ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ
Στις 8/12/2025 οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δημοτικού Σχολείου Καρυών παρακολούθησαν χριστουγεννιάτικη παράσταση καραγκιόζη στο πνευματικό κέντρο Καρυών από τους μαθητές. Στους μαθητές μας άρεσε πολύ το θέατρο σκιών, γέλασαν πολύ και καταχειροκρότησαν τους εθελοντές-ηθοποιούς της παράστασης οι οποίοι ήταν καταπληκτικοί. Καλά Χριστούγεννα και του χρόνου!
ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ
Στις 3/12/2025 διοργανώσαμε δράσεις στο σχολείο μας για να τιμήσουμε την παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία. Αρχικά, διαβάσαμε στους μαθητές μας το βιβλίο «Ένας για όλους και όλοι για έναν» των Weninger, Brigitte από τις εκδόσεις Πατάκη. Μετά αφού συζητήσαμε γύρω από το βιβλίο ζωγραφίσαμε κάτι που μας άρεσε πολύ. Έπειτα, βγήκαμε έξω στην αυλή και με τη γυμνάστριά μας παίξαμε sitting volley και μπάσκετ. Στο τέλος παίξαμε το παιχνίδι του οδηγού που οδηγεί τον τυφλό συμμαθητή του.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες μας ευαισθητοποιήθηκαν ακόμη περισσότερο στα θέματα της αναπηρίας και συνειδητοποίησαν στην πράξη τα προβλήματα και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν αυτοί οι άνθρωποι και σκέφτηκαν πως μπορεί ο καθένας τους ατομικά και έπειτα συλλογικά να τους βοηθήσει. Επιχειρήσαμε να μπούμε στη θέση του άλλου, να δοκιμάσουμε, να προβληματιστούμε και να καταλάβουμε πως στη ζωή υπάρχουν δυσκολίες αλλά πρέπει να αγωνιζόμαστε και να τις ξεπερνάμε και πως τίποτα δεν είναι δεδομένο . Μπορεί οποιαδήποτε στιγμή μια απροσεξία ή ένα ατύχημα να μας προκαλέσει μια αναπηρία.
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΑΣΤΙΧΑΣ
Σήμερα επισκεφτήκαμε το μουσείο μαστίχας και κάναμε ένα πρόγραμμα για τα ζώα της Χίου. Ακούσαμε τους ήχους τους, είδαμε εικόνες και τα ζωγραφίσαμε. Μετά ανεβήκαμε πάνω και περιηγηθήκαμε στο χώρο του μουσείου. Μάθαμε για την καλλιέργεια της μαστίχας από παλιά μέχρι σήμερα και την αξία της. Συνειδητοποιήσαμε για άλλη μια φορά πως ζούμε σε έναν ευλογημένο τόπο. Όταν τελειώσαμε τους ευχαριστήσαμε για το υπέροχο πρόγραμμα και επιστρέψαμε στο σχολείο μας χαρούμενοι πολύ!
ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ…
1η Δεκεμβρίου σήμερα και μιας και τα Χριστούγεννα πλησιάζουν είπαμε να μπούμε σε εορταστικό κλίμα. Στολίσαμε το δέντρο του σχολείου μας και τις τάξεις μας. Μετά είδαμε όλοι μαζί στο νηπιαγωγείο μια ταινία απολαμβάνοντας τη ζεστή σοκολάτα και τα γλυκά pancakes που ετοίμασαν οι δασκάλες για εμάς. Τι ωραία έκπληξη! Ήταν μια τέλεια γιορτινή μέρα! Ευχαριστούμε πολύ κυρίες μας!

























