Στο Σπήλαιο των Λιμνών, ή αλλιώς στο μαγικό παλάτι των νεράιδων του Χελμού, βρέθηκαν την Τετάρτη 4 Μαΐου τα παιδιά της Ε΄και ΣΤ΄τάξης με τις δασκάλες τους κ. Σταυρούλα Τζανή και κ. Ευγενία Ρουντζομάνη. Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο περιβαλλοντικού προγράμματος που υλοποιεί το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΕΠΕΑ) Κλειτορίας με στόχο να να αποκτήσουν οι μαθητές/τριες ενδιαφέρον και βασικές γνώσεις για τα σπήλαια και να γνωρίσουν το Σπήλαιο των Λιμνών Καστριών.
