Αγαπητά παιδιά, αγαπητοί γονείς,
Σήμερα τιμούμε τη σημαντικότερη επέτειο της σύγχρονης ελληνικής πολιτείας, τον ξεσηκωμό των υπόδουλων Ελλήνων κατά του Τούρκου δυνάστη για ελευθερία και αυτοδιάθεση. Υπό συνθήκες πανδημίας, αναγκαζόμαστε να γιορτάζουμε τα 200 χρόνια ύπαρξης του Ελληνικού κράτους με τρόπο συμβολικό μέσα από διαδικτυακές παρουσιάσεις των εκπαιδευτικών του σχολείου μας. Ευχόμαστε σύντομα να ξεπεράσουμε αυτή τη δοκιμασία και να αποδώσουμε με λαμπρότητα τις τιμές που χρήζουν στους επώνυμους και ανώνυμους αγωνιστές εκείνης της περιόδου, κυρίως για να διδάξουμε, όπως αρμόζει στα παιδιά μας, ότι «Ο άνθρωπος έχει γεννηθεί για να ποθεί την ελευθερία, μέσα σ’ ένα κόσμο που δεν την ανέχεται».
