Εγκαίνια του νέου αναγνωστηρίου του σχολείου μας!!

Με μεγάλη χαρά πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του νέου Αναγνωστηρίου του σχολείου μας! Οι μαθητές και οι μαθήτριες, ανά δύο τάξεις, επισκέφτηκαν τον όμορφο και φιλόξενο χώρο, γνώρισαν τις δυνατότητές του, περιηγήθηκαν στον ηλεκτρονικό κατάλογο αναζήτησης βιβλίων  και φωτογραφήθηκαν με τις νέες κάρτες μέλους τους. Παράλληλα, θυμήθηκαν τους βασικούς κανόνες που ακολουθούμε όταν επισκεπτόμαστε μια βιβλιοθήκη, ώστε να απολαμβάνουμε όλοι το διάβασμα και την αναζήτηση γνώσης σε ένα ήρεμο και δημιουργικό περιβάλλον. Ευχόμαστε το Αναγνωστήριό μας να γίνει ένα αγαπημένο σημείο μάθησης, έμπνευσης και φιλαναγνωσίας για όλους!

egkainia bibliothhkhs 1 egkainia bibliothhkhs 2