Διαχειρίζομαι τα συναισθήματά μου
Δεν υπάρχουν μόνο γράμματα, αριθμοί και έννοιες αλλά και
συναισθήματα όπως χαρά , λύπη , θυμός. Τα παιχνίδια
συναισθηματικής νοημοσύνης επιτρέπουν στο παιδί να μάθει μέσα
από αυτά και να βιώσει τα συναισθήματά του. Ένα τέτοιο παιχνίδι
οργανώθηκε και υλοποιήθηκε για τους μαθητές/τριες των Α΄ και Β΄
τάξεων από την ψυχολόγο της Εταιρείας Κοινωνικής Ψυχιατρικής Π.
Σακελλαρόπουλος και μητέρα μαθήτριας μας κ. Δροσερού Χριστίνα.
Μοιράστηκαν στα παιδιά κάρτες με συναισθήματα. Στη συνέχεια
ζητήθηκε από κάθε παιδί να περιγράψει αυτό που έδειχνε η εικόνα
του , χωρίς να αποκαλύψει το ίδιο τι συναίσθημα του προκαλούσε.
Αφού τα υπόλοιπα παιδιά εκφράσουν το συναίσθημα που τους
προκαλεί η συγκεκριμένη εικόνα, στο τέλος εκφράζει και το παιδί που
είχε την εικόνα το δικό του συναίσθημα.
Με αυτό τον τρόπο , σχολιάζοντας την εικόνα όλα μαζί, ταυτίζονται
το ένα με το άλλο και εξωτερικεύουν τα συναισθήματά τους μέσω
της ενσυναίσθησης.










































