Και φέτος γιορτάσαμε στο σχολείο μας το παραδοσιακό έθιμο της Τσικνοπέμπτης. Αφού τις πρώτες ώρες έγιναν κανονικά τα μαθήματα, στη συνέχεια οι γονείς ετοίμασαν τη φωτιά για το ψήσιμο.
Ο σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων καθώς και ο πρόεδρος της κοινότητας κ. Παπαζαφειρόπουλος προσέφεραν τα σουβλάκια που φάγαμε.
Οι γονείς τα ετοίμασαν και μας τα μοίρασαν και στη συνέχεια διασκεδάσαμε με τραγούδια και χορούς.







