Τσικνοπέμπτη στο σχολείο

Και φέτος γιορτάσαμε στο σχολείο μας το παραδοσιακό έθιμο της Τσικνοπέμπτης. Αφού τις πρώτες ώρες έγιναν κανονικά τα μαθήματα, στη συνέχεια οι γονείς ετοίμασαν τη φωτιά για το ψήσιμο.

Ο σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων καθώς και ο πρόεδρος της κοινότητας κ. Παπαζαφειρόπουλος προσέφεραν τα σουβλάκια που φάγαμε.

Οι γονείς τα ετοίμασαν και μας τα μοίρασαν και στη συνέχεια διασκεδάσαμε με τραγούδια και χορούς.

Αφήστε μια απάντηση