Ο σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας, διοργάνωσε και φέτος αποκριάτικο χορό για τους μικρούς μαθητές και όχι μόνο.
Ο χορός έγινε στο Μπεκιάρειο πνευματικό κέντρο του χωριού μας και συγκέντρωσε πλήθος παιδιών κάθε ηλικίας.
Με συμβολική είσοδο 2 ευρώ διασκέδασαν όλοι, χόρεψαν, ήπιαν αναψυκτικά και έφαγαν από τα εδέσματα που με πολύ μεράκι είχαν φτιάξει οι μητέρες των μαθητών.
Στο τέλος έγινε κλήρωση και μοιράστηκαν δώρα στους τυχερούς.





