Ο αποκριάτικος χορός μας

Ο σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας, διοργάνωσε και φέτος αποκριάτικο χορό για τους μικρούς μαθητές και όχι μόνο.

Ο χορός έγινε στο Μπεκιάρειο πνευματικό κέντρο του χωριού μας και συγκέντρωσε πλήθος παιδιών κάθε ηλικίας.

Με συμβολική είσοδο 2 ευρώ διασκέδασαν όλοι, χόρεψαν, ήπιαν αναψυκτικά και έφαγαν από τα εδέσματα που με πολύ μεράκι είχαν φτιάξει οι μητέρες των μαθητών.

Στο τέλος έγινε κλήρωση και μοιράστηκαν δώρα στους τυχερούς.

Αφήστε μια απάντηση