“+δημιουργώ”

Την προηγούμενη εβδομάδα το σχολείο μας συμμετείχε στη δράση του Υπουργείου Παιδείας “ημιουργώ”.

Στόχος είναι τόσο η ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας σε θέματα βίας και εκφοβισμού, όσο και η ανάδειξη θετικών προτύπων συμπεριφοράς, καθώς και της αξίας της ανάπτυξης σχέσεων που στηρίζονται στο σεβασμό, την κατανόηση και την αποδοχή.

Στο σχολείο μας παρακολουθήσαμε ταινίες που έχουν θέμα τη σχολική βία και τον εκφοβισμό. Στη συνέχεια οι μαθητές ζωγράφισαν αφίσες με θέμα τη σχολική βία.

Η καλύτερη αφίσα στάλθηκε στη Δ/νση ΠΕ Ηλείας για τη συμμετοχή του σχολείου μας στο διαγωνισμό αφίσας του Παρατηρητηρίου Πρόληψης της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού.

Αφήστε μια απάντηση