Την Τετάρτη 8/2/2023 οι μαθητές /τριες της Α΄και Β΄τάξης στα πλαίσια του εκπαιδευτικού προγραμματισμού επισκέφθηκαν το Λαογραφικό Μουσείο Θεσ/κης. Ξεναγήθηκαν στους χώρους του, όπου άκουσαν και είδαν αντικείμενα καθημερινής χρήσης των προηγούμενων χρόνων και ενδυμασίες- φορεσιές από διάφορα μέρη της Μακεδονίας. Ήταν μια εποικοδομητική επίσκεψη.
Εν όψει των Ολυμπιακών Αγώνων του 2024 στο Παρίσι, το τμήμα Γαλλικών της Ε΄ τάξης του σχολείου μας είχε τη μοναδική ευκαιρία να συμμετάσχει στην Ελληνογαλλική Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή εβδομάδα.
15.500 μαθητές από σχολεία όλης της Ελλάδας αλλά και από την Ακαδημία του Παρισιού συμμετείχαν σε αυτή τη δράση που διοργάνωσε το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος, σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή και την Εθνική Ολυμπιακή Ακαδημία της Ελλάδας.
Οι μαθητές του σχολείου μας, μαζί με σχολεία απ’ όλη την Ελλάδα, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν μέσω τηλεδιάσκεψης τον Έλληνα αργυρό Ολυμπιονίκη και χρυσό παγκόσμιο πρωταθλητή στην κωπηλασία, Δημήτρη Μούγιο. Οι ερωτήσεις αφορούσαν τόσο στην τεχνική ενός εκ των πιο δύσκολων αθλημάτων, όσο και στις πτυχές της ζωής ενός πρωταθλητή. Ο ίδιος μοιράστηκε με τους μαθητές τη σημασία της προσωπικής υπέρβασης και βελτίωσης που μπορεί να επιτευχθεί τηρώντας τους κανόνες, θέτοντας μικρότερους στόχους, κάνοντας μια σωστή αυτοκριτική.
Η δική μας ερώτηση, που δε δίστασε να την κάνει σε ελληνικά αλλά και σε άψογα γαλλικά, ένας μαθητής του τμήματος γαλλικών, ήταν η εξής: «Πως νιώσατε στον πρώτο σας διεθνή αγώνα;» Ο Δημήτρης Μούγιος μας απάντησε ότι ο πρώτος του διεθνής αγώνας ήταν στο Βελιγράδι όπου είχε πάρει την πρώτη θέση στην ηλικία των 17 χρονών μόλις. Συμπλήρωσε ότι ένιωσε πιο περήφανος γι’ αυτή του την πρώτη επιτυχία παρά για την επιτυχία του στους Ολυμπιακούς αγώνες.
Ραντεβού του χρόνου για τους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες στο Παρίσι!
δείτε εδώ την ερώτηση των μαθητών/τριων του σχολείου μας
κι εδώ όλη τη συνομιλία με τον τον Έλληνα αθλητή, αργυρό Ολυμπιονίκη και χρυσό παγκόσμιο πρωταθλητή στην κωπηλασία, Δημήτρη Μούγιο.
Ευχαριστούμε θερμά το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος, την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή και την Εθνική Ολυμπιακή Ακαδημία της Ελλάδας.
Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την πολύτιμη στήριξή σας στο πρόγραμμα Αστέρι της Ευχής κατά το σχολικό έτος 2022-2023.
Με τη δωρεά σας συμμετέχετε και εσείς ώστε να εκπληρωθούν ευχές παιδιών που πάσχουν από σοβαρές για τη ζωή τους ασθένειες. Το πρόγραμμα Αστέρι της ευχής εδώ και 24 χρόνια αποτελεί ένα από τα βασικά προγράμματα εξεύρεσης πόρων του οργανισμού μας ώστε να μπορούν να υλοποιηθούν ευχές παιδιών που έχουν στερηθεί την παιδική ανεμελιά.
Στα συνημμένα μπορείτε να βρείτε την απόδειξη της δωρεάς σας.
Σας ευχόμαστε υγεία και καλή δύναμη στο έργο σας! Θα θέλαμε ακόμα τα συνημμένα αρχεία να κοινοποιηθούν στο μαθητικό συμβούλιο εφόσον υπάρχει καθώς και στο Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων.
Παρακαλώ επιβεβαιώστε μας ότι έχετε παραλάβει την απόδειξη.
Την Πέμπτη 2/2/2023 στον χώρο του 1ου Δ.Σ. Χαλάστρας πραγματοποιήθηκε ενδοσχολική επιμόρφωση για τους μαθητές/τριες της Δ΄, Ε΄και Στ΄ τάξης με θέμα “Ασφάλεια στο διαδίκτυο” και εισηγητές την Αστυνομικό κα Καραΐσκου Αντιγόνη και τον Αρχιφύλακα τον κο Μπαρμπαλιό Χρήστο.
Με τη βοήθεια multimedia ( προβολή/ εικόνα / ήχος ) καθώς και με στοχευμένες ερωτήσεις, τα παιδιά ενημερώθηκαν όσον αφορά για το ηλεκτρονικό bulling και την ηλεκτρονική προστασία τόσο σε συσκευές ( κινητά-tablets – Η/Υ ) όσο και για τους ηλεκτρονικούς λογαριασμούς στο διαδίκτυο, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης π.χ. fb./viber/messenger/instagram/tik tok και στα e-mails.
Ευχαριστούμε θερμά την Ελληνική Αστυνομία, τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και τους εισηγητές κα Καραϊσκου Α. και κο Μαρμπαλίο Χ. για τη σπουδαία και πολύ σημαντική παρουσίαση τους.
Στα πλαίσια του έργου του Κοινωνικού & Πολιτιστικού Οργανισμού του Δήμου Δέλτα και με σκοπό την προώθηση της δημιουργικότητας των παιδιών του τόπου μας, με πολύ μεγάλη χαρά σας ενημερώνουμε για δύο προγράμματα Δημιουργικής Απασχόλησης του Κ.Π.Ο.Δ.Δ. για τα παιδιά μας.
1. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ
ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ Α’ ΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ
Β’ ΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Στόχος του προγράμματος είναι η
δημιουργική απασχόληση των μαθητών
του δήμου μας με πολιτιστικές δράσεις,
ενισχύοντας την κοινωνικοποίηση και
την διεύρυνση των πνευματικών και
πολιτιστικών τους οριζόντων, ως
εναλλακτική δράση έναντι της
μονοδιάστατης απασχόλησης τους με το
διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής
δικτύωσης.
Οι προτεινόμενοι τομείς δημιουργικής
απασχόλησης είναι οι ακόλουθοι:
2. “ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ 3ο ΑΤΟΜΙΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ
ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΣΚΑΚΙ”
Ο ΚΠΟΔΔ διοργανώνει «Το 3ο
Ατομικό Σχολικό Τουρνουά Σκάκι» με
σκοπό να γνωρίσουν όλο και περισσότερα
παιδιά του Δήμου Δέλτα τον μαγικό κόσμο
του σκακιού.
Το τουρνουά θα διεξαχθεί στο
Γυμνάσιο Αξιού στα Κύμινα, το Σάββατο 11
Φεβρουαρίου 2023, από τις 10:00 έως τις 14:30
και απευθύνεται σε μαθητές και
μαθήτριες όλων των σχολικών βαθμίδων
(Δημοτικά Γυμνάσια, Λύκεια) του Δήμου
Δέλτα.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την Κα Αντωνέλα Δαλακούρα για τη δωρεά φαρμακευτικού υλικού πρώτης ανάγκης και βοήθειας προς το σχολείο μας.
H Κα Δαλακούρα για μια ακόμα φορά στηρίζει το σχολείο μας με φαρμακευτικό υλικό δείχνοντας την ευαισθησία και την αλληλεγγύη της προς όλη τη σχολική μας κοινότητα.
Το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του Ελληνογαλλικού Κολεγίου ΔΕΛΑΣΑΛ στο Ρετζίκι Θεσσαλονίκης επισκέφθηκαν οι μαθητές/τριες των Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Χαλάστρας την Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2023. Το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας << ΔΕΛΑΣΑΛ>> έχει ιστορία 125 χρόνων και τα τελευταία είκοσι χρόνια αναμορφώθηκε και είναι προσιτό στο ευρύ κοινό. Οι μαθητές/τριες του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά συλλογές ορυκτών και πετρωμάτων, απολιθωμάτων, βαλσαμωμένων ζώων, πτηνών κι εντόμων και να διευρύνουν τους ορίζοντές τους στα πλαίσια της εκπαιδευτικής διαδικασίας και μέσω των εκθεμάτων του καθώς και με την ολοκληρωμένη ξενάγηση από τον υπεύθυνο εκπαιδευτικό κ. Νίκο Μπαμπάλη να αποκτήσουν ουσιαστική και άμεση γνώση σχετικά με την κληρονομιά της φύσης.
Την Παρασκευή 20/01/2023 οι μαθητές/τριες της Γ΄και Δ΄τάξης του σχολείου μας επισκέφθηκαν αρχικά το φυτώριο του κ. Ιωάννη Ζήση << plantlo>> όπου ενημερώθηκαν για τα διάφορα είδη φυτών και στη συνέχεια επισκέφθηκαν το εργοστάσιο Μπαρμπα- Στάθης στη Σίνδο. Παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα << Κάνε ένα βήμα για τη σωστή διατροφή>> και ξεναγήθηκαν σε διάφορους χώρους του εργοστασίου. Ενημερώθηκαν για τη διατροφική αξία των λαχανικών, την καλλιεργητική διαδικασία και τη σπατάλη τροφίμων. Τέλος τα παιδιά συμμετείχαν σε βιωματικά παιχνίδια με μεγάλο ενθουσιασμό.
Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την ευγενή προσφορά τους σε ατομικά βασιλοπιτάκια που μοιράστηκαν σε όλους τους μαθητές/τριες του σχολείου όπως επίσης και για τη βασιλόπιτα που πρόσφεραν στον σύλλογο διδασκόντων. Η κοπή της βασιλόπιτας ανέδειξε την κ. Ανθή Τζούτζια ως την τυχερή της νέας χρονιάς που μαζί με το δώρο της, επίσης προσφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, την ευχόμαστε μια καλή και ευλογημένη χρονιά.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά την εταιρεία wood tech gioulafis και προσωπικά τον κ. Γιάννη Γιουλάφη για τη δωρεά αθλητικού υλικού ( 3 ρακέτες τένις και 2 σετ μπάτμιτον ).
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.